Zespół Szkół Ekonomiczno-Usługowych w Rybniku ogłasza przetarg
- Adres: 44-217 Rybnik, ul. św. Józefa 30
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 42 236 63 , fax. 032 42 235 49
- Data zamieszczenia: 2009-10-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ekonomiczno-Usługowych w Rybniku
ul. św. Józefa 30 30
44-217 Rybnik, woj. śląskie
tel. 032 42 236 63, fax. 032 42 235 49
REGON: 00019950400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zseu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń kondygnacji podziemnej segmentu D Zespołu Szkół Ekonomiczno-Usługowych w Rybniku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących prac ogólnobudowlanych i instalacyjnych z zakresu instalacji co, wodnej, kanalizacyjnej i elektrycznej (stan surowy) w pomieszczeniach piwnicznych pionu D z przeznaczeniem na pracownię symulacyjną dla zawodu technik hotelarstwa. Realizacja inwestycji polega na: -modernizacji instalacji c.o. polegającej na wymianie rur, izolacji rurociągów, przebiciu otworów, założeniu zaworów odcinających, założeniu nowych grzejników, -modernizacji instalacji kanalizacyjnej polegającej na wymianie rur, -modernizacji instalacji wodociągowej polegającej na wymianie rur, izolacji rurociągów, próbach szczelności, -wykonaniu robót ogólnobudowlanych w tym rozbiórki ścian, wykonanie nadproża stalowego zerwanie posadzek, wykonanie murowanych ścianek działowych, wymiana okien, -wykonaniu prac elektrycznych podtynkowych, w tym montaż gniazd komputerowych, gniazd antenowych, wymiana opraw żarowych, wymiana przewodów kabelkowych. Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia są opisane w dokumentacji technicznej, przedmiarach robót i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, które stanowią integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452625226
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: - wykonawca wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości brutto minimum 200.000 zł każda, - wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - instalacyjnej w zakresie instalacji wodno-kanalizacyjnych, urządzeń cieplnych, wentylacyjnych -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych -konstrukcyjno-budowlanej będącą członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadającą aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty na zasadzie spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)aktualny odpis z rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w zakresie art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Pzp) - załącznik nr 2. 3)Oświadczenie o tym, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ( w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp) - załącznik nr 3 4)wykaz wykonywanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych - załącznik nr 4 5)dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty budowlane zostały wykonane z należytą starannością 6)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - załącznik nr 5 7)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia (dokument należy dołączyć w sytuacji gdy w załączniku nr 5 Wykonawca wskaże osobę, którą nie dysponuje, lecz będzie dysponował). 8)Uprawnienia i zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z aktualną polisą ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zseu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót budowlanych w pustostanach - paczka nr 31
Dodano: 2016-07-21 - Wykonanie robót budowlanych w pustostanach - paczka nr 30
Dodano: 2016-07-18 - Wykonanie robót budowlanych w pustostanach - paczka nr 29
Dodano: 2016-07-06 - Wykonanie robót budowlanych w pustostanach - paczka nr 28
Dodano: 2016-07-06 - Wykonanie robót budowlanych w pustostanach - paczka nr 27
Dodano: 2016-07-06 - Remont kapitalny dachu budynku przy ul. Grunwaldzkiej 3 w Katowicach.
Dodano: 2016-05-31 - Wykonanie robót budowlanych w pustostanach - paczka nr 26
Dodano: 2016-05-31 - Wykonanie robót budowlanych w pustostanach - paczka nr 25
Dodano: 2016-05-31 - Wykonanie robót budowlanych w pustostanach - paczka nr 24
Dodano: 2016-05-31 - Wykonanie robót budowlanych w pustostanach - paczka nr 23
Dodano: 2016-05-31