Zakład Gospodarki Komunalnej w Radlinie ogłasza przetarg
- Adres: 44-310 Radlin, Rymera
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 324 590 203, , fax. 324 590 264
- Data zamieszczenia: 2019-01-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej w Radlinie
Rymera 15
44-310 Radlin, woj. śląskie
tel. 324 590 203, , fax. 324 590 264
REGON: 27345886500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgk.radlin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA PODDASZA NA CELE MIESZKALNE WRAZ Z WYMIANĄ POKRYCIA DACHOWEGO W BUDYNKU MIESZKALNYM WIELORODZINNYM PRZY UL. KORFANTEGO 79 W RADLINIE - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zmiana sposobu użytkowania poddasza na cele mieszkalne wraz z wymianą pokrycia dachowego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Korfantego 79 w Radlinie. W skład zamówienia wchodzi następujący zakres robót zgodnie z przedmiarem i dokumentacją: ◦ wykonanie ścian działowych, ◦ docieplenie ścian zewnętrznych bloczkami Multipor lub równoważnych, ◦ docieplenie stropu pomiędzy I piętrem a poddaszem wraz z montażem płyt OSB, ◦ wykonanie tynków gipsowych, ◦ montaż sufitów podwieszanych wraz z ich ociepleniem wełną mineralną, ◦ montaż płytek ściennych w łazienkach, ◦ montaż płytek podłogowych oraz paneli podłogowych, ◦ biały montaż w łazienkach, ◦ malowanie ścian wewnętrznych, ◦ montaż instalacji elektrycznej, ◦ montaż instalacji wod-kan i CO wraz z podłączeniem zasobnika CWU do tej instalacji; instalacja CO ma być prowadzona natynkowo - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 8 000 ,00 zł musi wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed terminem składania ofert określonym w rozdziale XVII pkt 1 SIWZ. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu – należy wpłacić na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Jastrzębie Zdrój, nr rachunku nr 05 8470 0001 2001 0046 7425 0007. 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( ekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. nr 42 , poz. 275) - należy złożyć Sekretariacie ZGK w dniach – poniedziałek – piątek w godzinach 7.00 – 15.00 przed upływem terminu składania ofert określonym w rozdziale XVII pkt.1 SIWZ - z terminem ważności co najmniej 30 dni od terminu składania ofert
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ). 2. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp (załącznik nr 4 do SIWZ). 3. Podpisany wzór umowy – (załącznik nr 5 do SIWZ). 4. Wykaz robót - (załącznik nr 8 do SIWZ). 5. Dokumenty rejestrowe potwierdzające upoważnienie osoby składającej ofertę do reprezentowania Wykonawcy w obrocie prawnym tj. aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. 6. Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 7. Wycenione przedmiary robót w formie kosztorysów szczegółowych. 8. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składane przez Wykonawcę w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (załącznik nr 3 do SIWZ). 9. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy – zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ - składane prze Wykonawcę którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa szklarni na warsztatach szkolnych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
Dodano: 2024-07-21 - Remont klatek schodowych w budynku przy ul. Słowackiego 14 w Katowicach
Dodano: 2024-07-19 - „Naprawy miejscowe na terenie Stadionu Śląskiego zgodnie z zaleceniami wynikającymi z okresowych przeglądów budowlanych dotyczących stanu technicznego obiektu”
Dodano: 2024-07-16 - Budowa systemu oświetlenia sportowego na boisku treningowym przy ul. Modrzewskiego 3 w Bytomiu
Dodano: 2024-07-16 - Roboty budowlane związane z modernizacją Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 13 w Gliwicach
Dodano: 2024-07-13 - Wykonanie remontów pomieszczeń w poradniach Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii ŚUM w Katowicach w budynku zlokalizowanym w Zabrzu przy Placu Traugutta 2 zgodnie z planowanym terminarzem robót
Dodano: 2024-07-12 - Remont odcinka drogi głównej na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków (COŚ) przy ulicy Srebrnej 172/188 w Częstochowie
Dodano: 2024-07-12 - Modernizacja infrastruktury Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej
Dodano: 2024-07-11 - Zaprojektowanie i wykonanie robót pn: Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Ślemień
Dodano: 2024-07-11 - Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych dla potrzeb realizacji: „Remontu chodników przy ul. Dębowej prowadzących do SP 13 (BO)” oraz „Remontu chodnika przed wejściem do SP 13(...)”
Dodano: 2024-07-11