Przetargi.pl
Zmiana sposobu użytkowania obiektów po ZNMR położonych przy ul. Strzeleckiej 34 w Myśliborzu

Gmina Myślibórz ogłasza przetarg

  • Adres: 74300 Myślibórz, ul. Rynek im. Jana Pawła II
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 957 472 061 , fax. 957 473 363
  • Data zamieszczenia: 2017-03-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Myślibórz
    ul. Rynek im. Jana Pawła II 1
    74300 Myślibórz, woj. zachodniopomorskie
    tel. 957 472 061, fax. 957 473 363
    REGON: 52976900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zmiana sposobu użytkowania obiektów po ZNMR położonych przy ul. Strzeleckiej 34 w Myśliborzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont, przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku administracyjno-biurowego położonego przy ul. Strzeleckiej 34 w Myśliborzu w celu wyodrębnienia 4 lokali komunalnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych z podjazdem oraz pomieszczeniem gospodarczym stanowiącym część wspólną (wózkarnia) oraz 8 lokali komunalnych niestanowiących lokali socjalnych i 4 lokali socjalnych. Opis przedmiotu zamówienia stanowi projekt budowlany oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, które stanowią załącznik do niniejszej SIWZ. Jeżeli w dokumentacji projektowej pojawią się nazwy własne materiałów lub urządzeń, należy je rozumieć jako materiały/ urządzenia o parametrach takich lub równoważnych. Zamawiający zamieszcza jako dokument pomocniczy przedmiar robót. Zamawiający przyjął ryczałtowy sposób rozliczenia za wykonanie przedmiotu zamówienia, dlatego wykonawca musi pamiętać, że podstawą do kalkulacji ceny w przedmiotowym postępowaniu jest projekt budowlany oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR). Wykonanie wszystkich prac ma prowadzić do osiągnięcia stanu zgodnego z dokumentacją projektową oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, a także obejmować wszystkie prace jakie z technicznego punktu widzenia są konieczne do prawidłowego wykonania przedmiotowego zamówienia. Budynek znajduje się w Myśliborzu przy ul. Strzeleckiej 34 na działce nr 764/1, o powierzchni 832m2, obręb 2 Myślibórz. Budynek funkcjonuje jako administracyjno-biurowy, posiada 3 kondygnacje bez podpiwniczenia. Obiekt jest wyposażony w sieć kanalizacyjną, wodociągową, gazową, elektryczną oraz telefoniczną. Powierzchnia zabudowy wynosi 324 m2; powierzchnia całkowita 730,39 m2; kubatura 3435 m3. Budynek został wybudowany w 1970 roku. Zakres planowanych prac w obrębie całego obiektu: Wzmocnienie rys konstrukcyjnych prętami Izolacja przeciwwilgociowa pionowa ścian fundamentowych, Ocieplenie systemem BSO ścian fundamentowych Ocieplenie systemem BSO ścian zewnętrznych elewacji Ocieplenie stropodachu wentylowanego Wymiana parapetów zewnętrznych, wewnętrznych oraz obróbek blacharskich Wymiana niewymienionej stolarki okiennej i drzwiowej Demontaż i montaż nowych rur spustowych Remont schodów zewnętrznych Wykonanie opaski betonowej wokół budynku i odtworzenie nawierzchni chodników Wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych Montaż zadaszeń nad drzwiami wejściowymi Roboty rozbiórkowe wewnątrz budynku Wykucie lub zamurowanie otworów okiennych i drzwiowych Wykonanie ścianek działowych w systemie suchej zabudowy Remont podłóg Wymiana istniejącej stolarki drzwiowej wewnętrznej Wykonanie tynków wewnętrznych, okładzin oraz prace malarskie Wykonanie instalacji sanitarnych, w tym: instalacja wodociągowa, instalacja kanalizacji sanitarnej, instalacja centralnego ogrzewania, instalacja gazowa, przyłącze i instalacja zewnętrzna wodociągowa, przyłącze i instalacja zewnętrzna kanalizacji sanitarnej, przyłącze i instalacja zewnętrzna kanalizacji deszczowej, roboty demontażowe Wykonanie instalacji elektrycznych, w tym: WLZ, rozdzielnice główne RG oraz zasilanie rozdzielnic mieszkaniowych RM , Instalacje Prądowe, Instalacje Oświetleniowe, Obwody teletechniczne TP i TV, Obwody domofonowe, Instalacje odgromowe, Pomiary ochronne Uporządkowanie terenu budowy Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej wszystkich lokali. Obowiązek uzyskania pozwolenia na użytkowanie leży po stronie wykonawcy Wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. 2. Sposób i okres wymaganego zatrudnienia osób realizujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby realizujące przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostały zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy, tj.: - Kierownik Budowy; - Kierownik Robót Instalacyjnych; - Kierownik Robót Elektrycznych; - pracownicy fizyczni oraz operatorzy sprzętu, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy; Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. 3. Szczegółowe informacje w poniższym zakresie zawarto we wzorze umowy, w szczególności: 1) sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, 2) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, 3) rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 25.000 PLN (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy PLN) 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359). Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy nr 34 8355 0009 0070 0708 2000 0003 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu nr ZP.271.1.2017.AWE na zadanie pn. „Zmiana sposobu użytkowania obiektów po ZNMR położonych przy ul. Strzeleckiej 34 w Myśliborzu”. 3. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 12.3 przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 4. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 5. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a ustawy pzp oraz art. 46 ust. 5 ustawy pzp. 6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach