Przetargi.pl
Zmiana sposobu użytkowania lokalu usługowego na pomieszczenia biurowe Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kwidzynie

Gmina Kwidzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 82-500 Kwidzyn, ul. Grudziądzka 30
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 261-41-51 , fax. 055 2792306
  • Data zamieszczenia: 2013-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kwidzyn
    ul. Grudziądzka 30 30
    82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie
    tel. 055 261-41-51, fax. 055 2792306
    REGON: 17074776700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakwidzyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zmiana sposobu użytkowania lokalu usługowego na pomieszczenia biurowe Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kwidzynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zmiana sposobu użytkowania lokalu usługowego położonego przy ul. 11-go Listopada 27/4 w Kwidzynie na lokal z pomieszczeniami biurowymi oraz zapleczem socjalno-higienicznym, gospodarczym i technicznym. W lokalu siedzibę swoją będzie miał Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej. W ramach zadania należy wykonać wszystkie roboty objęte dokumentacją projektową .Zmiana sposobu użytkowania lokalu usługowego położonego przy ul. 11-go Listopada 27/4 w Kwidzynie na lokal z pomieszczeniami biurowymi wraz z zapleczem socjalnym GOPS w Kwidzynie. Główne rodzaje robót objęte zamówieniem: 1. roboty rozbiórkowe branży ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej, 2. roboty ogólnobudowlane a. budowa ścianek działowych z płyt gipsowo - kartonowych - ok. 150 m2 b. wykonanie przemurowań elementów istniejących i zamurowanie otworów drzwiowych - ok. 25 m3 c. wykonanie otworów drzwiowych - ok. 5.m3 d. wymiana i montaż stolarki drzwiowej wraz z ościeżnicami - 23 szt e. odświeżenie stolarki okiennej (szlifowanie, malowanie itp.) - 32 szt f. montaż witryn i drzwi aluminiowych - ok. 65 m2 g. wykonanie nowych posadzek i podłóg (z wyjątkiem posadzki w pomieszczeniach nr 1.17 i 1.26 korytarz - pozostawić istniejącą posadzkę z płytek) 340 m2 h. wykonanie nowych tynków, okładzin i robót malarskich- łącznie ok. 1940m2 i. montaż platformy osobowej dla osób niepełnosprawnych wewnątrz budynku - 1 szt. j. renowacja drzwi zewnętrznych - 1 szt. k. renowacja drzwi wewnętrznych - 1 szt. 3. roboty branży elektrycznej a. montaż instalacji oświetleniowej ok. 300 m, oświetlenia awaryjnego, instalacji gniazd i obwodów 230V - ok. 900 m b. montaż opraw oświetleniowych 75 szt c. montaż rozdzielnic 2szt d. montaż instalacji alarmowej - ok.800 m e. montaż instalacji wideo domofonu - ok. 100 m f. montaż systemu ochrony od porażeń i ochrony przepięciowej g. montaż koryt kablowych wraz z systemowymi gniazdami wtyczkowych elektrycznymi 25 szt., sieci internetowej 60 szt., oraz telefonicznej 60 szt. 4. roboty branży sanitarnej a. wymiana przewodów centralnego ogrzewania na parterze budynku oraz budowa nowych odcinków instalacji co - ok.. 322 m b. przeniesienie istniejących grzejników i montaż nowych - ok. 25 szt c. przebudowa instalacji wod. - kan. z montażem urządzeń - ok.104 m d. montaż przewodów wentylacyjnych, przepustnic zwrotnych i wentylatorów - ok. 50 m oraz pozostałe roboty niezbędne do wykonania zadania - zgodnie z załączoną dokumentacją projektową. W ramach Zamówienia nie należy wyceniać następujących robót zawartych w dokumentacji projektowej 1. demontażu luksferów 2. przewodów sieci internetowej - ok. 1000 m 3. przewodów sieci telefonicznej - ok. 1000 m 4. demontażu opraw oświetleniowych 5. demontażu wyposażenia łazienek tzw. białego montażu. Zamawiający nie dopuszcza zmiany kolorystyki ślusarki aluminiowej w korytarzu nr 1 i 2, dla pozostałych elementów ślusarki aluminiowej Zamawiający dopuszcza zmianę kolorystyki wyłącznie na kolor szary. Do wyceny stolarki należy przyjąć: stolarkę okienną w kolorze białym, stolarkę drzwiową w kolorze naturalnym drewna harmonizującym z kolorem podłóg. Zamawiający podaje szczegółowe informacje dotyczące parametrów opraw oświetleniowych: a. Lampy wiszące: pomieszczenia biurowe kolor: stal nierdzewna, abażur biały średnica: 30 cm wysokość: 170 cm max otwór montażowy: typ, moc źródła: e271x60w napięcie: 230v stopień ochrony: ip20 materiał: stal, abażur - tworzywo pomieszczenia socjalne średnica: 99.5 cm wysokość: max 110 cm otwór montażowy: nie dotyczy typ, moc źródła: t5x21w napięcie: 230v stopień ochrony: ip20 materiał: tworzywo b. Lampy - plafon pomieszczenia biurowe, korytarz, łazienka kolor: stal nierdzewna, klosz tworzywo biały średnica: 45 cm wysokość: 6.2 cm otwór montażowy: nie dotyczy typ, moc źródła: 2gx13-40w-odpowiednik 200w w komplecie napięcie: 230v stopień ochrony: ip20 materiał: stal nierdzewna, tworzywo Projekt zakłada dostawę i montaż platformy dla osób niepełnosprawnych. Zamawiający podaje dane techniczne oraz parametry urządzenia, które należy wycenić i uwzględnić w ofercie. Udźwig 200-300 kg Moc około 0,5 kW Prędkość podróżowania około 0,15 m/s Zasilanie 24 DC -220V-230V ~50Hz Szyna Mocowana do ściany (nośnej) lub do stopni schodów (na słupkach) Wymiary platformy Dostępne standardowo: 800x800 mm i 1000x800 mm (dowolny wymiar w opcji) Minimalna szerokość schodów około 100 cm przy montażu toru do ściany - około 107 cm przy montażu na słupkach Kąt nachylenia schodów 20°-47° Głośność Poniżej 63 dB Szerokość po złożeniu około 25 cm Zamawiający zastrzega, aby zastosowane do budowy materiały posiadały ważne aprobaty techniczne, certyfikaty bezpieczeństwa i atesty higieniczne. Wykonawca udziela gwarancji z tytułu wad fizycznych przedmiotu umowy; stanowi ona rozszerzenie odpowiedzialności Wykonawcy za te wady. Okres gwarancji wynosi 60 miesięcy od podpisania protokołu odbioru robót. Przed przystąpieniem do realizacji robót Wykonawca przedstawi do zatwierdzania Inspektorowi nadzoru Wnioski Materiałowe dotyczące wszystkich materiałów i urządzeń planowanych do wbudowania. Zamawiający dopuszcza przy realizacji zamówienia zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych co do jakości i surowców użytych do ich wykonania do materiałów i urządzeń podanych w dokumentacji projektowej pod warunkiem ich zatwierdzenia przez Zamawiającego. Gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia w tym również w projekcie budowlanym) występują odniesienia do Polskich Norm, dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm krajów Unii Europejskiej, w zakresie przyjętym przez polskie prawodawstwo. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. Cenę należy wyliczyć na podstawie dokumentacji projektowej i STWiORB.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451111009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium w niniejszym postępowaniu wynosi 10 000 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminakwidzyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach