Przetargi.pl
Zmiana sposobu użytkowania istniejących pomieszczeń szkolnych w budynku przy ul. E. Orzeszkowej 13 w Ogrodzieńcu z przeznaczeniem na pomieszczenia Przedszkola Publicznego w Ogrodzieńcu w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Adaptacja pomieszczeń w budynku przy ul. E. Orzeszkowej 13 na potrzeby przedszkola” (roboty budowlane i instalacyjne).

Gmina Ogrodzieniec ogłasza przetarg

  • Adres: 42-440 Ogrodzieniec, Plac Wolności
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 6709700, , fax. 32 6709721
  • Data zamieszczenia: 2020-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ogrodzieniec
    Plac Wolności 25
    42-440 Ogrodzieniec, woj. śląskie
    tel. 32 6709700, , fax. 32 6709721
    REGON: 27625884200000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zmiana sposobu użytkowania istniejących pomieszczeń szkolnych w budynku przy ul. E. Orzeszkowej 13 w Ogrodzieńcu z przeznaczeniem na pomieszczenia Przedszkola Publicznego w Ogrodzieńcu w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Adaptacja pomieszczeń w budynku przy ul. E. Orzeszkowej 13 na potrzeby przedszkola” (roboty budowlane i instalacyjne).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane mające na celu zmianę sposobu użytkowania pomieszczeń szkolnych w budynku przy ul. E. Orzeszkowej 13 w Ogrodzieńcu z przeznaczeniem na pomieszczenia Przedszkola Publicznego w Ogrodzieńcu. Inwestycja zlokalizowana jest na działce nr ew. 804/11, obręb Ogrodzieniec zabudowanej zespołem budynków szkolnych. W wyniku zmiany sposobu użytkowania budynek będzie posiadał dodatkową funkcję – przedszkola złożonego z 7 oddziałów. 2. Projekt zakłada zmianę sposobu użytkowania części pomieszczeń na potrzeby przedszkola tj. pomieszczenia dydaktyczne, pomocnicze w tym zaplecze kuchenne, biurowe, węzły sanitarne, które w części zostaną przebudowane. Projekt zakłada dostosowanie obiektu do potrzeb nowej funkcji pod względem pożarowym, jak również sanepidu. Budynek usytuowany jest w centralnej części działki. 3. Zamawiający informuj, że w odrębnym zamówieniu zleci „Dostawę i montaż stolarki drzwiowej i okiennej p.poż dla przedmiotowego zdania. 4. Przedszkole zaprojektowane jest na poziomie kondygnacji parteru oraz piętra. Projekt zakłada wykorzystanie istniejącego budynku. Forma architektoniczna budynku pozostaje bez zmian. 5. Inwestycja wpisana jest w istniejący budynek szkolny. Wejścia główne do oddziału przedszkolnego i części biurowej od strony północnej i zachodniej poprzez schody zewnętrzne oraz pochylnię – nowoprojektowaną. Projekt zakłada zasadniczy układ ciągów komunikacyjnych w tym miejsca postojowe dla pracowników oraz osób korzystających z przedszkola (rodzice z dziećmi). 6. Inwestycja obejmuje wykonanie prac związanych z zagospodarowaniem terenu – dostosowanie poziomów nawierzchni utwardzonej do nowo wykonanych wejść do budynku, wykonanie nowych wejść do budynku, przystosowanie istniejącego wejścia poprzez zewnętrzną klatkę schodową do wymogów obowiązujących warunków technicznych. 7. Kolorystyka obiektu jest wynikiem zastosowanych materiałów, tj. tynk elewacyjny oraz stolarka otworowa. Dobór koloru tynku wg załączonej w dokumentacji projektowej kolorystyki elewacji. 8. Zaprojektowano również dostosowanie węzłów sanitarnych pod względem wymagań Sanepidu – należy przebudować dwie łazienki, dostosowując do potrzeb przedszkola, przy założeniu odpowiedniej ilości oczek do ilości dzieci. 9. Należy wykonać dodatkowy podjazd dla osób niepełnosprawnych oraz wózków od strony głównego wejścia. Zaprojektowano przebudowę istniejących schodów zewnętrznych, dostosowując wyjście do wymagań wyjścia ewakuacyjnego. Projekt dostosowany został do potrzeb przedszkola poprzez wykonanie odpowiednich robót budowlanych polegających na dodatkowych przegrodach budowlanych (w celu wydzielenia odpowiednich stref pożarowych). Przewidziano dostosowanie ciągów komunikacji poziomej, jak również pionowej (schody zewnętrzne) poprzez odpowiednie prace budowlane dostosowujące ciągi komunikacyjne do warunków technicznych pod względem ewakuacji, stosując między innymi oświetlenie ewakuacyjne i awaryjne wg dokumentacji projektowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, jeżeli zajdą okoliczności określone w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach