Przetargi.pl
Zmiana sposobu użytkowania i przebudowa pomieszczeń technicznych na mieszkania dla repatriantów w budynku przy ul. Kaliskiej 6a

Urząd Miejski w Łowiczu ogłasza przetarg

  • Adres: 99-400 Łowicz, Stary Rynek 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 830-91-51 , fax. 046 830-91-60
  • Data zamieszczenia: 2015-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Łowiczu
    Stary Rynek 1 1
    99-400 Łowicz, woj. łódzkie
    tel. 046 830-91-51, fax. 046 830-91-60
    REGON: 00052563600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.um.lowicz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zmiana sposobu użytkowania i przebudowa pomieszczeń technicznych na mieszkania dla repatriantów w budynku przy ul. Kaliskiej 6a
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Zmiana sposobu użytkowania i przebudowa pomieszczeń technicznych na mieszkania dla repatriantów w budynku przy ul. Kaliskiej 6a Podstawowe parametry obiektu: Powierzchnia użytkowa 4- ch mieszkań - 182,59 m?, Powierzchnia użytkowa korytarzy - 16,72 m?. Zakres rzeczowy robót objętych zamówieniem obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na: wykonaniu robót rozbiórkowych, wykonaniu robót murarskich: zamurowania otworów okiennych, ściany działowe, wykonaniu elementów konstrukcyjnych w postaci nadproży , wykonanie pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej, wykonaniu podbudowy pod nowy poziom posadzki, wykonaniu posadzek i okładzin ceramicznych, wykonaniu posadzek wraz podłogami z paneli, wykonaniu wygłuszenia i docieplenia stropu, montażu nowej stolarki okiennej i drzwiowej oraz przeróbce istniejącej stolarki okiennej wraz z uzupełnieniem docieplenia ścian zewnętrznych, wykonaniu sufitów podwieszanych wraz z zabudową instalacji CO i wod-kan., wykonaniu malowania pomieszczeń, wykonaniu tynków wewnętrznych, wykonaniu instalacji wewnętrznych elektrycznych i sanitarnych, Przedmiot zamówienia opisują: projekt budowlany Zmiana sposobu użytkowania i przebudowa pomieszczeń technicznych na mieszkania oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót opracowana przez Mazowieckie Biuto Projektów MAPRO sp. z o.o. z siedziba w Płocku Na wykonanie w/w robót budowlanych Zamawiający posiada pozwolenie na budowę: Decyzja Nr 236/2014 z dnia 14.05.2014 r. Przedmiary robót mają charakter dokumentu pomocniczego umożliwiającego Wykonawcom wyliczenie ceny za roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia obrazują skalę robót budowlanych i stanowią pomoc w oszacowaniu zamówienia. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiących opis przedmiotu zamówienia, zostały w opisie tego przedmiotu wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się więc zaproponowanie w ofercie równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SIWZ. Dodatkowo Zamawiający podkreśla, iż równoważne metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. Nie mogą stanowić zamienników w stosunku do metod, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. opisanych w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót za pomocą znaków towarowych, patentów i pochodzenia. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. Wskazane jest by Wykonawca dokonał we własnym zakresie wizji obiektów obejmujących przedmiot zamówienia i ich otoczenia oraz uzyskał wszystkie niezbędne informacje co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. Wykonawca uwzględni w swoim kosztorysie ofertowym koszty związane z: -ze zużyciem wody i energii elektrycznej dla potrzeb budowy -stworzeniem, utrzymaniem i likwidacją zaplecza budowy po zakończeniu prac, -ubezpieczeniem budowy, -wykonaniem zabezpieczenia terenu robót (oznakowanie i utrzymanie porządku w trakcie robót) zgodnie z BHP -odbiorami wykonanych robót, niezbędne próby i badania, w tym badania laboratoryjne (jeżeli przewidziano w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót), koszty dodatkowe związane z wykonywaniem robót w dniach ustawowo wolnych od pracy, -inne wyżej nie wymienione koszty, jeżeli dobra praktyka, należyta staranność, oględziny obiektów i terenu przyszłego placu budowy oraz analiza dokumentacji projektowej, pozwalają je przewidzieć, a są one niezbędne do wykonania i oddania przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami umowy, obowiązującymi przepisami i sztuką budowlaną. Wykonawca jest zobowiązany udzielić na powyższe prace, materiały i zamontowane urządzenia pisemnej gwarancji na okres podany w ofercie. Szczegółowe warunki wymagane przy realizacji zamówienia: 1.Na własną odpowiedzialność i na swój koszt Wykonawca podejmie wszelkie środki zapobiegawcze wymagane przez rzetelną praktykę budowlaną oraz aktualne okoliczności, aby zabezpieczyć prawa właścicieli posesji i budynków sąsiadujących z terenem budowy i uniknąć powodowania tam jakichkolwiek zakłóceń czy szkód. 2.Zamawiający przekaże Wykonawcy plac budowy po podpisaniu umowy. 3.Wykonawca będzie ponosił wszystkie koszty utrzymania terenu inwestycji począwszy od dnia przekazania placu budowy do dnia odbioru końcowego. 4.Wykonawca zabezpieczy Zamawiającego przed roszczeniami osób trzecich przejmując odpowiedzialność materialną za wszelkie skutki finansowe z tytułu jakichkolwiek roszczeń wniesionych przez właścicieli posesji czy budynków sąsiadujących z terenem budowy w zakresie w jakim Wykonawca odpowiada za takie zakłócenia czy szkody. 5. Wykonawca zabezpieczy instalacje, urządzenia i obiekty na terenie prowadzonych robót i w jego bezpośrednim otoczeniu przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót. 6.Wykonawca zobowiązany jest do segregowania, składowania, unieszkodliwiania odpadów budowlanych oraz ich wywóz zgodnie z obowiązującymi przepisami. 7.Wykonawca dostarczy niezbędne dokumenty potwierdzające parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów i urządzeń w tym np. wyników oraz protokołów badań, sprawozdań i prób dotyczących realizowanego przedmiotu niniejszej umowy a także dokumentów określających wykonanie niezbędnych badań wskazanych w Specyfikacji Technicznej potwierdzających ich właściwości i prawidłowe wykonanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452110009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający działając na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy, wymaga wniesienia wadium w wysokości 8 000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lowicz.eu/bip/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach