Przetargi.pl
Zmiana sposobu użytkowania i przebudowa części pomieszczeń Publicznego Przedszkola Nr 18 i Żłobka Miejskiego Nr 1 w Wodzisławiu Śląskim na potrzeby żłobka

Żłobek Miejski Nr 1 ogłasza przetarg

  • Adres: 44-286 Wodzisław Śląski, os. XXX-lecia 61
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 4450438
  • Data zamieszczenia: 2014-08-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Żłobek Miejski Nr 1
    os. XXX-lecia 61 61
    44-286 Wodzisław Śląski, woj. śląskie
    tel. 32 4450438
    REGON: 24271660400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zm1.bip.gmwodzislawsl.finn.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zmiana sposobu użytkowania i przebudowa części pomieszczeń Publicznego Przedszkola Nr 18 i Żłobka Miejskiego Nr 1 w Wodzisławiu Śląskim na potrzeby żłobka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie zmiany sposobu użytkowania i przebudowy części pomieszczeń Publicznego Przedszkola nr 18 i Żłobka Miejskiego nr 1 w Wodzisławiu Śląskim na potrzeby żłobka oraz zagospodarowanie terenu: wykonanie nawierzchni bezpiecznych wokół urządzeń placu zabaw i wymiana nawierzchni części chodników wokół żłobka. Roboty budowlane realizowane będą na podstawie dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, wykonanych przez Firmę Projektowo Budowlaną ARKON inż. Krzysztof Nowak, 44-217 Rybnik ul. Wawelska 9/9 oraz Firmę Kosztorysowanie Krystyna Cebulak, os. Dąbrówki 33, 44-300 Wodzisław Śląski. Roboty prowadzone będą w obiekcie czynnym. 2.Zakres robót obejmuje: 1)prace budowlane związane ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń na potrzeby żłobka: - rozebranie fragmentów ścian, - demontaż wewnętrznej stolarki drzwiowej w wybranych pomieszczeniach - demontaż 3 kanałów wentylacyjnych zawieszonych pod sufitem, - rozebranie posadzek w pomieszczeniach objętych adaptacją, - skucie tynków w adaptowanych pomieszczeniach, - wykucie otworu drzwiowego w istniejącej ścianie, - częściowa rozbiórka obróbek blacharskich, - demontaż rury spustowej, - demontaż części parapetów wewnętrznych, - demontaż części parapetów zewnętrznych, - zamurowania istniejących nawietrzników pod oknami oraz otworów wentylacji grawitacyjnej, - zamurowanie otworów drzwiowych przeznaczonych do likwidacji, - rozebranie płyty betonowej (patio), - rozebranie schodów betonowych i obrzeży betonowych(patio), - rozebranie części nawierzchni z kostki betonowej (przed wejściem do budynku żłobka), - wykonanie wykopów pod fundamenty nowych ścian zewnętrznych - ściana jadalnio-bawialni oraz ścianka przeszklona aluminiowa wiatrołapu, - wykonanie ław i ścian fundamentowych (wiatrołap i jadalnio-bawialnia), - wykonanie izolacji ław i ścian fundamentowych (wiatrołap i jadalnio-bawialnia), - ułożenie odwodnienia liniowego w postaci korytek odwadniających w patio, - zasypanie wykopów i wykonanie podłoży (wiatrołap i jadalnio-bawialnia), - wykonanie podłóg (jadalnio bawialnia, patio, wiatrołap), - wykonanie nowych posadzek w wybranych pomieszczeniach istniejących, - wykonanie ściany zewnętrznej z bloczków z betonu komórkowego (jadalnio-bawialnia), - wykonanie ścianki działowej w pomieszczeniu administracyjno-biurowym oraz korytarzu, - osadzenie nadproży drzwiowych (pomieszczenie adm.-biurowe i jadalnio-bawialnia), - wykonanie zadaszenia wraz z poszyciem i pokryciem dachowym z blacho-dachówki nad pomieszczeniem jadalnio - bawialni, - wykonanie tynków - montaż orynnowania, rur spustowych i obróbek blacharskich, - montaż sufitu podwieszanego w pomieszczeniu jadalnio-bawialni, - montaż nowej stolarki drzwiowej, - wykonanie instalacji C.O., wod.-kan., elektrycznej i wentylacji, - wykonanie robót malarskich, - wykonanie obudów grzejników, - montaż armatury sanitarnej, - wywóz gruzu z terenu budowy na składowisko odpadów i utylizacja, - pozostałe roboty wykończeniowe i porządkowe ; roboty realizowane będą na podstawie pozwolenia na budowę wydanego przez Starostę Wodzisławskiego objętego Decyzją nr 0742/14 z dnia 04.08.2014r.; 2)zagospodarowanie terenu: - wykonanie nawierzchni bezpiecznej z płyt gumowych zabezpieczającej przed upadkiem z wys. 1,00 m wokół urządzeń placu zabaw, - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 6cm w okolicy chodnika wejściowego do żłobka wraz z ułożeniem obrzeży betonowych roboty realizowane będą na podstawie zgłoszenia robót nr WAB.6743.0939.2014 z dnia 24.07.2014r. 3.Inne obowiązki wykonawcy: 1)opracowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego z podziałem na roboty wykonane na podstawie pozwolenia na budowę i na podstawie zgłoszenia robót, do akceptacji przez Zamawiającego przed podpisaniem umowy 2)zorganizowanie zaplecza socjalnego dla swoich brygad roboczych wraz z jego likwidacją po zakończeniu robót oraz sprawnego funkcjonowania żłobka i przedszkola, 3)zorganizowanie robót w systemie wielozmianowym, jeżeli będzie to niezbędne dla zachowania uzgodnionych w harmonogramie rzeczowo-finansowym terminów wykonania poszczególnych elementów robót i całego przedmiotu umowy, 4)opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), 5)przygotowanie dokumentacji powykonawczej po zakończeniu zadania, która obejmuje:złożenie certyfikatów, deklaracji zgodności, aprobat technicznych wbudowanych materiałów, wyrobów i urządzeń wraz z zestawieniami, protokołów badania szczelności instalacji wod.- kan., c.o. protokołów z pomiarów instalacji elektrycznej, protokołów badania pobranych próbek wody, załączenie karty gwarancyjnej dla całego zadania. Koszty ww. prac pokrywa wykonawca w ramach kosztów ogólnych budowy, bez ich wyodrębniania w kosztorysie ofertowym. 4.Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają projekt budowlany, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, a także wzór umowy, stanowiące załączniki do Opisu przedmiotu zamówienia - Dział II SIWZ. 6.Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił gwarancji jakości na wykonane roboty oraz zastosowane materiały i zabudowane urządzenia na okres 36 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu bezusterkowego odbioru końcowego robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zm1.bip.gmwodzislawsl.finn.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach