Urząd Gminy Koszarawa ogłasza przetarg
- Adres: 34-332 Koszarawa, Koszarawa
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 338 639 407 , fax. 338 639 373
- Data zamieszczenia: 2019-05-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Koszarawa
Koszarawa 19
34-332 Koszarawa, woj. śląskie
tel. 338 639 407, fax. 338 639 373
REGON: 54051200000000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zmiana sposobu użytkowania części istniejących pomieszczeń parteru budynku nr 142 w Koszarawie na przedszkole oraz bibliotekę. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych objętych projektem pn.: Zmiana sposobu użytkowania części istniejących pomieszczeń parteru budynku nr 142 w Koszarawie na przedszkole oraz bibliotekę. Planowana inwestycja obejmuje: - zmianę sposobu użytkowania części istniejących pomieszczeń parteru budynku nr 142 w Koszarawie na przedszkole oraz bibliotekę. - planowane prace dotyczą części parteru przedmiotowego obiektu wewnątrz budynku, - dla potrzeb przedszkolnych, adaptowane zostaną pomieszczenia istniejącego mieszkania oraz sala czytelni, - dla potrzeb biblioteki, adaptowane zostaną istniejące pomieszczenia: łazienki, gospodarcze oraz część korytarza, - pomieszczenia przedszkola wydzielone zostaną ścianą z drzwiami od pozostałej części budynku, - pomieszczenia biblioteki wydzielone zostaną ścianą z drzwiami od pozostałej części budynku, - w pomieszczeniu czytelni powstanie sala dydaktyczna przedszkola. - w pomieszczeniach istniejącego obecnie mieszkania planuje się lokalizację sali dydaktycznej, szatni oraz sanitariatów, - planuje się połączenie sal przedszkolnych poprzez wykonanie otworu drzwiowego w ścianie działowej pomiędzy salą dydaktyczną istniejącego przedszkola a istniejącym mieszkaniem, - planuje się wykonanie pomieszczeń WC męskiego i WC damskiego dla potrzeb biblioteki, - dodatkowo odział przedszkolny oraz biblioteka wydzielone zostaną od pozostałej części budynku ścianą murowaną o odporności ogniowej REI 120 z drzwiami p. poż. EI60. Planuje się wykonanie następujących prac budowlanych oraz wykończeniowych związanych z planowanym sposobem użytkowania przedmiotowej części budynku, polegających na: - demontaż istniejącej ścianki działowej oddzielającej przedszkole od reszty obiektu, - demontażu wyposażenia istniejącej czytelni oraz mieszkania, - wykonaniu ścianki działowej o wymaganej odporności ogniowej, pozwalającej na wydzielenie przedszkola oraz biblioteki od pozostałej części budynku, - wykonaniu otworu drzwiowego w wykonanej ściance działowej z montażem drzwi o wymaganej odporności ogniowej, - wykonaniu ścianki działowej wydzielających przedszkole od korytarza wraz z otworem drzwiowym, - wykonaniu ścianki działowej wydzielających bibliotekę od korytarza, oraz wykonanie ścianek działowych wydzielających pomieszczenia WC przynależne do biblioteki wraz z otworami drzwiowymi, - wstawieniu w nowe otwory, drzwi wewnętrznych, - wymianie części stolarki drzwiowej wewnętrznej, - demontażu drzwi zewnętrznych z korytarza na zewnątrz i zamurowaniu otworu, - demontażu okna, wykonaniu częściowego zamurowania, montażu drzwi zewnętrznych dwuskrzydłowych, wykuciu w ścianie działowej pomieszczenia istniejącej sali dydaktycznej przedszkola otworu drzwiowego i wstawienie drzwi wewnętrznych, - wyburzeniu ścian działowych w istniejącym obecnie mieszkaniu (ściany pomiędzy pomieszczeniami korytarza a kuchnią i pokojami (ściany murowane), - demontażu wyposażenia łazienek, skuciu posadzek, skuciu okładzin płytkowych ściennych, demontażu instalacji wod.-kan. i elektrycznej w łazienkach istniejącego obecnie mieszkania oraz łazience przynależnej do biblioteki, - demontażu, drzwi wewnętrznych, podłóg istniejącego obecnie mieszkania, - powiększeniu i wymianie istniejących drzwi wejściowych zewnętrznych (drzwi z mieszkania na zewnątrz), - dostosowaniu obszaru wejścia do odpowiednich wymagań, - wykonaniu nowych ścian działowych, - wykonaniu nowych instalacji wod.-kan. w sanitariatach oraz innych pomieszczeniach, - wykonaniu instalacji elektrycznej wraz z lokalizacją nowych punktów świetlnych, gniazd wtyczkowych w adaptowanych pomieszczeniach, - wykonaniu fragmentów tynków cementowo-wapiennych w miejscach rozbiórek, zamurowań i wyburzeń, - wykonaniu nowych podłóg i posadzek w adaptowanych pomieszczeniach obecnego mieszkania oraz bibliotece, - wykonaniu gładzi gipsowej ścian wraz z okładzinami z płytek ceramicznych oraz malowaniem ścian w adaptowanych pomieszczeniach, - montażu nowych drzwi wewnętrznych (skrzydła z ościeżnicami), - montażu armatury i wyposażenia w łazienkach, WC, pomieszczeniu socjalnym, pomieszczeniu środków czystości oraz wyposażenia pozostałych pomieszczeń, - wykonanie instalacji wentylacji, - wykonaniu robót malarskich ścian i sufitów w pomieszczeniach powstałych w miejscu obecnego mieszkania, w adaptowanej czytelni oraz w bibliotece. Planowane prace dotyczą jedynie części przedmiotowego obiektu wewnątrz budynku i nie wychodzą poza jego obręb na teren działki. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: 4 000 zł (słownie: cztery tysiące złotych). 2. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). Jeżeli wadium jest wnoszone w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego: UG Koszarawa nr 79811800020000011420000060 Bank Spółdzielczy w Jeleśni –Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, gdy wpływ środków na rachunek zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie innej niż pieniądz, dokument ten musi jednoznacznie określać zakres odpowiedzialności gwaranta, który musi pokrywać się z wszystkimi przypadkami działań i zaniechań wykonawcy określone w art. 46 ust 4a i 5 ustawy Pzp, uprawniające Zamawiającego do zatrzymania wadium. Dokument ten powinien wymieniać nazwy wszystkich podmiotów działających wspólnie lub może zostać wystawiony tylko na jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, pod warunkiem, że ten pomiot jest prawidłowo umocowanym pełnomocnikiem, uprawnionym do działania w imieniu i na rzecz wszystkich współwykonawców. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie innej niż pieniądz, oryginały dokumentów, o których mowa wyżej należy złożyć w kasie Urzędu (parter), natomiast do oferty należy załączyć ich kserokopię. W przypadku przesyłania wadium (w formie innej niż w pieniądzu) drogą pocztową lub kurierem – Wykonawca odpowiada za właściwy opis koperty zapewniający jej skierowanie do siedziby Zamawiającego oraz zachowanie terminu na wniesienie wadium. Dokument w formie poręczenia lub gwarancji winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 3. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium oraz żąda ponownego wniesienia wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 3 ustawy – Prawo zamówień publicznych. 4. Oferta niezabezpieczona wadium, zostanie odrzucona. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę, jako najkorzystniejszej. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oprócz oświadczeń lub dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu wstępnego potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zobowiązani są również dołączyć do oferty: - Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ - Dokumenty, z których będzie wynikało, że oferta podpisana jest przez osoby uprawnione. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie będzie wynikało z załączonego dokumentu, należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie. - Pisemne zobowiązanie potwierdzającego udostępnienie zasobów przez inne podmioty(załączyć jeżeli dotyczy). Zobowiązanie należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. - Dokument pełnomocnictwa do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna, itp.) w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załączyć jeżeli dotyczy), - Kopia dowodu wniesienia wadium, - Kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną, zgodny z treścią przedmiaru robót stanowiący załącznik do Specyfikacji. Wykonawca wybrany do realizacji składa przed podpisaniem umowy harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji robót.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej nr 8 w Będzinie
Dodano: 2024-04-22 - Przebudowa Pawilonu Tulipan – budynku - część B w Goczałkowicach Zdroju
Dodano: 2024-04-20 - Wymiana pokrycia dachów nad kuchnią, stołówką̨ oraz pawilonie ZPL 2 zlokalizowanych w Goczałkowicach – Zdroju przy ul. Uzdrowiskowej 49
Dodano: 2024-04-20 - Wykonanie dostosowania Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego dla dzieci w Jastrzębiu-Zdroju do wymogów przeciwpożarowych
Dodano: 2024-04-19 - PRZEBUDOWA SZKOLNEGO BASENU PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 28 W BYTOMIU
Dodano: 2024-04-19 - Zagospodarowanie patiów na terenie I Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Korczaka - etap II
Dodano: 2024-04-18 - Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Braterskiej 2/1 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
Dodano: 2024-04-18 - Renowacja oraz termomodernizacja elewacji zabytkowego kościoła Najświętszego Serca Pana Jezusa w Pewli Małej
Dodano: 2024-04-18 - Remont części ogrodzenia na warsztatach szkolnych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
Dodano: 2024-04-17 - Renowacja i remont budynku "Pokusówki" w Świnnej
Dodano: 2024-04-17