Przetargi.pl
Zmiana sposobu użytkowania budynku poszkolnego dawnej Pastorówki na bibliotekę samorządową z izbą muzealną

Gmina Chełmża ogłasza przetarg

  • Adres: 87-140 Chełmża, ul. Wodna 2
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6756076-78 , fax. 056 6756079
  • Data zamieszczenia: 2013-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chełmża
    ul. Wodna 2 2
    87-140 Chełmża, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6756076-78, fax. 056 6756079
    REGON: 00572224100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminachelmza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zmiana sposobu użytkowania budynku poszkolnego dawnej Pastorówki na bibliotekę samorządową z izbą muzealną
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót obejmuje m. in.: A. Roboty budowlane na pierwszym piętrze budynku, w skład których m.in. wchodzi: 1) wykonanie tynków cementowo - wapiennych oraz gładzi gipsowych na ścianach wraz malowaniem; 2) wykonanie izolacji cieplnej oraz okładzin z płyt STG na skosach dachu wraz z malowaniem; 3) wykonanie okładzin ścian sanitariatów płytkami ceramicznymi do wysokości 2,00m; 4) wykonanie sufitów podwieszanych z płyt STG wraz z malowaniem; 5) montaż nowej stolarki drzwiowej typowej płycinowej oraz odnowienie istniejącej drewnianej stolarki drzwiowej; 6) wykonanie drewnianych podłóg oraz ceramicznych posadzek w sanitariatach; 7) renowacja istniejących schodów drewnianych; 8) renowacja wyeksponowanych elementów drewnianych. B. Roboty budowlane na poddaszu budynku, w skład których m.in. wchodzi: 1) miejscowa wymiana drewnianych elementów konstrukcyjnych dachu; 2) wykonanie izolacji cieplnej oraz okładzin z płyt STG na skosach dachu wraz z malowaniem; 3) wykonanie tynków cementowo - wapiennych oraz gładzi gipsowych na ścianach wraz z malowaniem; 4) wykonanie sufitu podwieszanego z płyt STG wraz z malowaniem; 5) wykonanie podłogi z płyty OSB oraz wykładziny dywanowej igłowanej. C. Roboty elektryczne, w skład których m.in. wchodzi: 1) wykonanie nowej instalacji elektrycznej oświetleniowej i ewakuacyjnej oraz, gniazd wtykowych oraz na pierwszym piętrze i poddaszu; 2) zakup i montaż zestawu audiowizualnego obejmujący m.in. : a) projektor multimedialny Full HD wraz z teleskopowym uchwytem sufitowym, b) ekran projekcyjny rozwijany elektrycznie, c) głośniki ścienne, d) wzmacniacz mocy z mikserem, e) podwójny zestaw mikrofonów bezprzewodowych, f) kabel głośnikowy, kable sygnałowe, przyłącze sygnałowe ścienne. D. Instalacja c.o. z kotłownią olejową oraz instalacja wod.- kan. , w skład których m.in. wchodzi: 1) wymiana istniejącego kotła na nowy olejowy; 2) wykonanie instalacji c.o. na pierwszym piętrze i poddaszu budynku; 3) wykonanie instalacji wod-kan na pierwszym piętrze budynku wraz z armaturą; E. Wykonanie drenażu opaskowego z rur perforowanych wokół ław fundamentowych budynku. Zakres robót w ramach ustalonego wynagrodzenia obejmuje ponadto: 1) naprawienie zniszczeń powstałych w trakcie robót; 2) uporządkowanie oraz doprowadzenie pozostałego terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego; 3) geodezyjną inwentaryzację powykonawczą wykonanego drenażu wraz ze sporządzoną w jej wyniku dokumentacją geodezyjno-kartograficzną (mapa zasadnicza 1:500 obejmującą cały zakres robót), w 3 egzemplarzach i złożenie materiałów (2 egzemplarzy) w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej w Toruniu; 4) wykonanie dokumentacji techniczno-rozruchowej z instrukcjami BHP - zgodnie z obowiązującymi przepisami - dla rozbudowanej kotłowni, która przeznaczona będzie dla użytkownika; 5) dokonanie regulacji i rozruchu instalacji, przeszkolenia użytkownika w sprawie użytkowania oraz przekazania instrukcji obsługi i eksploatacji rozbudowanej kotłowni; 6) dokonania regulacji instalacji centralnego ogrzewania i rozruchu. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składając ofertę, każdy wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 6 000 zł.( słownie: sześć tysięcy złotych ). Szczegóły dotyczące sposobu wniesienia, formy, zasady zwrotu, utraty i zatrzymania określają ustawa Prawo zamówień publicznych oraz specyfikacja istotnych warunków zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminachelmza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach