Powiat Bielski ogłasza przetarg
- Adres: 43-300 Bielsko-Biała, ul. Piastowska
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 33 8136-900 , fax. 33 8136-897
- Data zamieszczenia: 2020-11-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Bielski
ul. Piastowska 40
43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
tel. 33 8136-900, fax. 33 8136-897
REGON: 72181706000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.bielsko.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zmiana sposobu użytkowania budynku mieszkalnego na budynek całodobowej placówki opiekuńczo-wychowawczej w Czechowicach-Dziedzicach przy ul. Lipowskiej 9 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
„Zmiana sposobu użytkowania budynku mieszkalnego na budynek całodobowej placówki opiekuńczo-wychowawczej w Czechowicach-Dziedzicach przy ul. Lipowskiej 9” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w projekcie budowlanym, projekcie zagospodarowania terenu, przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności związane z wykonaniem robót budowlanych, instalacji elektrycznych, wodno-kanalizacyjnych, sanitarnych, składających się na przedmiot zamówienia, z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są w projekcie umowy (Załącznik nr 8 do SIWZ). Wykonawca powinien niezwłocznie zawiadomić Zamawiającego o stwierdzonych nieprawidłowościach w dokumentacji projektowej, które mogłyby przeszkodzić prawidłowemu wykonaniu robót. Warunki rękojmi: Na wykonane roboty Wykonawca udzieli rękojmi na okres, jaki został wskazany w pkt 3 formularza ofertowego (36, 48 lub 60 miesięcy), licząc od daty odbioru końcowego robót (potwierdzonego pisemnie protokołem odbioru), w tym zastosowane materiały oraz zamontowane urządzenia (wraz z ich nieodpłatną naprawą w okresie rękojmi), co oznacza, że jeżeli w okresie rękojmi ujawnią się wady fizyczne wykonanych robót, Wykonawca niezwłocznie je usunie lub na żądanie Zamawiającego całość lub część robót wykona ponownie. Wymagania stawiane Wykonawcom: 1. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 2. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45211200-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zawartość oferty przetargowej: 1) formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp potwierdzające że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu – Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp, potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu – Załącznik nr 3 do SIWZ; Inne dokumenty: 1) Zobowiązanie zgodnie z pkt. 6.4.3 SIWZ - w przypadku, kiedy Wykonawca polega na potencjalne innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp – Załącznik nr 7 do SIWZ, 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty – w przypadku, kiedy podpisanie oferty wymaga udzielenia pełnomocnictwa. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie maja dostarczyć Wykonawcy w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp 1. W przypadku złożenia w postępowaniu co najmniej 2 ofert, Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.bip.powiat.bielsko.pl w zakładce Zamówienia publiczne – Profil nabywcy/Organizacja informacji o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (Informacja z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 6 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz z złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. 1 oraz III.5.1) ogłoszenia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zmiana sposobu użytkowania budynku mieszkalnego na budynek całodobowej placówki opiekuńczo-wychowawczej w Czechowicach-Dziedzicach przy ul. Lipowskiej 9
Dodano: 2021-03-02 - Zmiana sposobu użytkowania części budynku komunalnego w Czańcu ul. Zagłębocze 9 na przedszkole o profilu sportowym oraz etap I termomodernizacji budynku
Dodano: 2020-07-22 - Zmiana sposobu użytkowania części budynku komunalnego w Czańcu ul. Zagłębocze 9 na przedszkole o profilu sportowym oraz termomodernizacja budynku - etap I
Dodano: 2020-03-04 - Zmiana sposobu użytkowania części budynku komunalnego w Czańcu ul. Zagłębocze 9 na przedszkole o profilu sportowym oraz termomodernizacja budynku - etap I
Dodano: 2020-01-30 - BUDOWA MIESZKAŃ SOCJALNYCH NA TERENIE MIASTA MYSZKOWA
Dodano: 2017-02-09 - Nadbudowa budynku socjalnego w Kaczycach
Dodano: 2017-01-30