Przetargi.pl
Zmiana sposobu użytkowania budynku gimnazjum na budynek administracji publicznej - Krajenka ul. Szkolna - etap I

Gmina Krajenka ogłasza przetarg

  • Adres: 77-430 Krajenka, ul. Władysława Jagiełły 9
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2639204 w. 24, 2639205 , fax. 067 2639203
  • Data zamieszczenia: 2015-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krajenka
    ul. Władysława Jagiełły 9 9
    77-430 Krajenka, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2639204 w. 24, 2639205, fax. 067 2639203
    REGON: 57079136500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krajenka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zmiana sposobu użytkowania budynku gimnazjum na budynek administracji publicznej - Krajenka ul. Szkolna - etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku byłego gimnazjum (Pałac Sułkowskich) na budynek administracji publicznej - siedzibę Urzędu Gminy i Miasta w Krajence. 2.Budynek zlokalizowany jest w Krajence przy ul. Szkolnej, dz. nr 192/4 i jest wpisany do rejestru zabytków. 3.Niniejsze zamówienie stanowi I etap przebudowy budynku. 4.UWAGA: Projekt budowlany i projekty wykonawcze dotyczą pełnej przebudowy i zmiany sposobu użytkowania obiektu. Przedmiotem niniejszego zamówienia są tylko roboty dotyczące poniżej wskazanego zakresu, opisanego w przedmiarach robót. 5.Zakres zamówienia obejmuje: a)roboty ogólnobudowlane -wykucie otworów drzwiowych, rozbiórki ścian, -budowę ścianek działowych, -remont schodów wejściowych - wymiana okładzin schodowych z kamienia zmywanego na okładziny z granitu płomieniowanego - wg opisu technicznego. -rozbiórkę 2 szt. drewnianych schodów wewnętrznych i wykonanie w ich miejscu schodów żelbetowych. b) instalację elektryczną: -w zakresie określonym w projekcie budowlanym i wykonawczym, z wyjątkiem dostawy i montażu gniazd, łączników i opraw oświetleniowych (biały montaż), -przegląd zdemontowanych opraw oświetlenia podstawowego wraz z wyposażeniem ich w nowe startery i świetlówki oraz pozostawienie ich w dyspozycji zamawiającego do ponownego montażu w II etapie, c)instalację odgromową, -w pełnym zakresie określonym w projekcie budowlanym i wykonawczym, d)instalację sieci komputerowej: -w zakresie określonym w projekcie budowalnym i wykonawczym, z wyjątkiem montażu plakietek gniazd RJ45 (przekazanie do dyspozycji zamawiającego do montażu w II etapie) -wykonana sieć powinna umożliwiać przeprowadzenie pomiarów dla uzyskania certyfikatu gwarancyjnego, Uwaga w projekcie budowlanym przewidziano jedynie przeniesienie szafy serwerowej z poprzedniej siedziby urzędu. W ofercie należy uwzględnić zakup i montaż nowej szafy serwerowej - zgodnie z zapisami projektu wykonawczego. e)instalację telefoniczną -w zakresie określonym w projekcie budowalnym i wykonawczym, z wyjątkiem białego montażu i przeniesienia centralki telefonicznej. Uwaga Należy przyjąć rozwiązania przedstawione w projekcie wykonawczym. f)instalację sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) -w zakresie określonym w projekcie budowlanym i wykonawczym, g)instalację telewizji dozorowej (CCTV) -w zakresie określonym w projekcie budowlanym i wykonawczym. 6.Ponadto zakres zamówienia obejmuje: a)uzyskanie certyfikatu gwarancyjnego (co najmniej 20 lat) oferowanego systemu okablowania strukturalnego, b)sporządzenie kompletnej dokumentacji powykonawczej z naniesionymi rzeczywistymi trasami prowadzenia instalacji SSWiN i CCTV oraz przeszkolenie użytkownika z obsługi systemów c)przeprowadzenie testów poprawnego funkcjonowania wszystkich instalacji i, potwierdzenie ich protokołami, d)wywóz i utylizacja odpadów. 7.Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej: a)projekt budowlany - zmiana sposobu użytkowania budynku gimnazjum na budynek administracji publicznej - Krajenka ul. Szkolna b)projekt wykonawczy wewnętrznej, zalicznikowej instalacji elektrycznej i instalacji teletechnicznej, c)projekt wykonawczy instalacji sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) i telewizji dozorowej (CCTV), d)przedmiary robót - branże: a) budowlana, b) instalacje elektryczne, ochrony odgromowej i teletechniczne. Wymagania jakościowe i materiałowe: 1.Przedmiot umowy wykonany zostanie z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę. 2.Materiały powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. Nr 92, poz. 881 z późn. zm.) oraz wymaganiom określonym w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 3.Wykonawca zgłosi inspektorowi nadzoru inwestorskiego do zaakceptowania, przed dostarczeniem na plac budowy, planowane do wbudowania materiały i urządzenia, przedstawiając dokumenty pozwalające na ich zastosowanie i wbudowanie (np. atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości itp.). Wykonawca może użyć wyłącznie materiałów i urządzeń zaakceptowanych przez inspektora nadzoru inwestorskiego. 4.Na każde żądanie inspektora nadzoru inwestorskiego lub Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wbudowywanych materiałów i urządzeń certyfikat lub deklarację zgodności z obowiązującymi normami albo aprobatę techniczną w odniesieniu do wyrobów nie objętych certyfikacją. 5.W przypadku podania przez Zamawiającego nazw materiałów, producentów czy znaków towarowych należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. 6.Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o zbliżonych parametrach jakościowych i cechach użytkowych o nie gorszych parametrach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000 zł (słownie pięć tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.krajenka.pl/?c=178
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach