Przetargi.pl
Zmiana sposobu użytkowania budynku garażowo-gospodarczego pałacu na skansen sprzętu rolniczego i gospodarczego

Gmina Wielowieś ogłasza przetarg

  • Adres: 44-187 Wielowieś, ul. Główna 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2378500 , fax. 32 2378509
  • Data zamieszczenia: 2013-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wielowieś
    ul. Główna 1 1
    44-187 Wielowieś, woj. śląskie
    tel. 32 2378500, fax. 32 2378509
    REGON: 27625767600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielowies.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zmiana sposobu użytkowania budynku garażowo-gospodarczego pałacu na skansen sprzętu rolniczego i gospodarczego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje zmianę sposobu użytkowania budynku garażowo - gospodarczego pałacu w Wielowsi przy ul. Głównej 1 na skansen sprzętu rolniczego i gospodarczego wraz z kolorystyką oraz wyburzenie ścian działowych i renowacji wnętrza na działce o nr ewid.76. Obiekt leży w strefie konserwatorskiej A i nie jest wpisany do rejestru zabytków. - Powierzchnia zabudowy po przebudowie nie ulega zmianie i wynosi 224,7 m?; - Kubatura po przebudowie nie ulega zmianie i wynosi 921,2 m?; - Powierzchnia użytkowa 197,9m?. Zamawiający wymaga by zamówienie było wykonane do dnia 30-11-2013 r. Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia wynosi minimum 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Projekt budowlano-wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót i przedmiar robót stanowią uzupełnienie i rozszerzenie opisu przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 752630008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.e-bip.pl/4dmethod/wwwShowPrzetargiNew2/25/%23%231445363120.0
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną