Przetargi.pl
Zmiana sposobu użytkowania budynku budynek administracji powiatowej z przeznaczeniem w części na gabinety lekarskie wraz z przystosowaniem obiektu dla potrzeb osób niepełnosprawnych na terenie działek nr 1211/1 i 1211/3 położonych w rejonie ulicy Kamionka i Mickiewicza w Brodnicy.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Brodnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 87-300 Brodnica, ul. Zamkowa 13a
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 4984769 , fax. 056 4984769
  • Data zamieszczenia: 2013-12-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Brodnicy
    ul. Zamkowa 13a 13a
    87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 4984769, fax. 056 4984769
    REGON: 87113049000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr-brodnica.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zmiana sposobu użytkowania budynku budynek administracji powiatowej z przeznaczeniem w części na gabinety lekarskie wraz z przystosowaniem obiektu dla potrzeb osób niepełnosprawnych na terenie działek nr 1211/1 i 1211/3 położonych w rejonie ulicy Kamionka i Mickiewicza w Brodnicy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykaz powierzchni, kubatura Istniejąca powierzchnia zabudowy 118,0 m2 Projektowana powierzchnia zabudowy podestu i pionowej platformy 5,69 m2 Powierzchnia użytkowa niski parter 46,0 m2 wysoki parter 89,5 m2 piętro I 91,2 m2 piętro II 86,6 m2 Powierzchnia całkowita 483,5 m2 Powierzchnia istniejących garaży 48,0 m2 Kubatura łącznie 1090,0 m2 Liczba kondygnacji 4 Wysokość budynku ok. 13,3 m2 Zakres i przedmiot inwestycji Opracowanie obejmuje remont, modernizację i przebudowę części pomieszczeń biurowych. Projekt przewiduje zmianę sposobu użytkowania budynku z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych tj. dostosowanie pomieszczeń higieniczno-sanitarnych do obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych, dobudowa windy i podestu, dostosowanie funkcji dla potrzeb PCPR i Wydziału Ochrony Środowiska. Ponadto ze względów bezpieczeństwa pożarowego zaprojektowano oddymianie klatki schodowej. Istniejące instalacje budowlane elektryczne, sanitarne, teletechniczne podlegają częściowej wymianie i przebudowie w zależności o stopnia zniszczenia i programu użytkowego. W celu zapewnienia dostępu do windy zewnętrznej zaprojektowano chodnik z kostki betonowej. Funkcja projektowanych pomieszczeń Obiekt jest przeznaczony dla pracowników administracyjno biurowych i dla petentów PCPR w tym osób niepełnosprawnych. Przewidywana łączna liczba ww. pracowników ok. 20 osób. Dostęp do wszystkich kondygnacji odbywa się klatką schodową, która to jest wydzielona pożarowo i stanowi drogę ewakuacyjną. W poziomie niskiego parteru utworzono wyłącznie pomieszczenia pomocnicze dla obsługi budynku tj. archiwum, serwerownia i pomieszczenie porządkowe, dwa garaże pozostawiono bez zmian. Na wysokim piętrze dla PCPR zaprojektowano komunikację z poczekalnią oraz gabinety lekarskie i pomieszczenia biurowe. W celu zapewnienia dostępu i dla obsługi osób niepełnosprawnych przewidziano windę zewnętrzną wraz z podestem oraz przystosowano łazienkę dla osób niepełnosprawnych. I piętro w całości przewidziano na potrzeby administracyjno biurowe PCPR. Dla personelu wysokiego parteru i I piętra zapewniono pomieszczenie socjalne i WC z przedsionkiem. II piętro przewidziano w całości na potrzeby Wydziału Ochrony Środowiska. W tym celu utworzono pomieszczenia biurowe i socjalne oraz WC z przedsionkiem. Oferty częściowe. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z następującym podziałem: Roboty budowlane Zakres ogólny obejmuje budowę windy zewnętrznej dla osób niepełnosprawnych, samonośnej bez szybu, na płycie żelbetowej dźwig platformowy pionowy wys. Podnoszenia 2,50m, zasilanie 230V, powierzchnia zabudowy 2,63m2 budowę podestu w konstrukcji murowo ściennej na fundamentach żelbetowych, powierzchnia zabudowy 3,06m2 klatkę schodową wydzielono ogniowo, zaprojektowano jej oddymianie poprzez wprowadzenie okna oddymiającego na ostatniej kondygnacji, napowietrzenie przy pomocy drzwi wejściowych, system oddymiania uruchamiany automatycznie wykonanie ścianek działowych z płytek gazobetonowych 32,29m2 wprowadzenie belek nadprożowych 12,60mb wymianę i montaż wewnętrznej i zewnętrznej stolarki drzwiowej 26 szt. montaż nawiewników w istniejących oknach 28szt. uzupełnienie i wprowadzenie tynków zewnętrznych i wewnętrznych cementowo wapiennych 98.46m2 wykonanie obudowy z płyt gipsowo kartonowych 12,75m2 wylewki samopoziomujące 232.55m2 ułożenie płytek podłogowych, posadzkowych i ściennych 260,90m2 ułożenie gładzi gipsowych 1138,20m2 malowanie ścian i sufitów 1190,26m2 budowę chodnika doprowadzającego do windy z kostki betonowej 17,30m2 wykonanie balustrad na zewnątrz ze stali nierdzewnej o długości 7,50,mb roboty rozbiórkowe ścianki działowe, podłogi i posadzki, ościeżnice, wykładziny, płytki itp. Instalacje sanitarne Zakres ogólny obejmuje rozbudowa instalacji hydrantowej o nowy wewnętrzny hydrant HP25 1 szt. remont instalacji wewnętrznej wod kan. oparty o zamontowanie nowych elektrycznych ogrzewaczy wody montaż nawiewników w istniejących oknach 28szt. wyposażenie łazienki dla potrzeb osób niepełnoprawnych umywalka, ustęp, sedes, poręcze modernizacja i rozbudowa instalacji wentylacyjnej, w pomieszczeniach sanitariatów zaprojektowano nowe wentylatory ścienne 3szt., pomieszczenia biurowe będą obsługiwane poprzez wentylatory kanałowe z regulatorami obrotów i będą podłączone do kanałów wentylacyjnych wyposażonych w zawory wywiewne, montaż urządzeń zabezpieczających wodę przed wtórnym zanieczyszczeniem 6szt. montaż umywalek porcelanowych 2szt. montaż baterii zlewozm. ściennych 2szt. montaż zlewozmywaka dwukomorowego 3szt. Instalacje elektryczne Zakres ogólny obejmuje demontaż istniejącej rozdzielnicy głównej montaż nowego zasilania ze złącza pomiarowego przewodem typu YDY5x16 18m montaż rozdzielnicy głównej montaż rozdzielnicy TK wraz z zasilaniem przewodem typu YDY 5x6 18m wymiana gniazd wtyczkowych 230V 48szt. wymiana wyłączników oświetlenia 19 szt. wymiana opraw świetlówkowych 2x36W 35szt. montaż oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w ciągach komunikacyjnych dostosowanie istniejącej instalacji do zmienionej funkcji pomieszczeń montaż nowych opraw w pomieszczeniach sanitarnych 14szt. montaż oświetlenia zewnętrznego 2 szt. opraw LED sterowane czujnikami ruchu pomiary kontrolne instalacji Istalacje teletechniczne Zakres ogólny obejmuje demontaż istniejącej instalacji sieci strukturalnej 1 kpl. Budowa sieci WLAN 9 koryta kablowe, przewód SFTP 4x2x0,5 kat 7 1550m, gniazda zestaw PEL 23szt., szafa dystrybucyjna 1912U z wyposażeniem 2szt połączenie sieci LAN z serwerem Starostwa montaż anteny sektorowej nadawczo odbiorczej 5GHz ULTAIR 323 KC z modułem aktywnej sieci 2 szt. Łączność telefoniczna wewnętrzna Montaż przełącznic PTLGw 20,40,60,80 i 120 w istniejących wnękach moduł linii analogowych centrali OPTIMA 6 kanałów Zakup i uruchomienie platformy voIP z licencją na 6 kanałów Rejestracja czasu pracy Montaż elementów systemu kontroli dostępu kontroler sterownik dla 1 wejścia kontrolowanego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany, przedmiar robót, specyfikacje techniczne stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr-brodnica.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach