Przetargi.pl
Zmiana sposobu użykowania i przebudowa budynku na żłobek w czerwiensku przy ul. Bolesława Chrobrego 2a

Gmina Czerwieńsk - Urząd Gminy i Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 66016 Czerwieńsk, Rynek
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683 278 565 , fax. 683 278 091
  • Data zamieszczenia: 2018-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czerwieńsk - Urząd Gminy i Miasta
    Rynek 25
    66016 Czerwieńsk, woj. lubuskie
    tel. 683 278 565, fax. 683 278 091
    REGON: 52879300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ww.bip.czerwiensk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zmiana sposobu użykowania i przebudowa budynku na żłobek w czerwiensku przy ul. Bolesława Chrobrego 2a
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem opracowania jest zmiana sposobu użytkowania i przebudowa budynku na żłobek w Czerwieńsku przy ul. Bolesława Chrobrego 2a. Przedmiotowy obiekt, to budynek murowany, parterowy z poddaszem nieużytkowym. Ściany zewnętrzne budynku gr. 42cm, ściany działowe gr. 17-18cm murowane z cegły pełnej. Ściany obustronnie otynkowane. Budynek nieocieplony. Strop nad parterem drewniany (belki drewniane 25x20cm ze ślepym pułapem). Dach jednospadowy, wykonany w formie stropodachu o konstrukcji drewnianej, pokryty papą. Wejście na poddasze przez wyłaz w stropie. Ogrzewanie i ciepła woda realizowane będą poprzez istniejący kocioł co. dwufunkcyjny na gaz ziemny. Dane budynku: - powierzchnia zabudowy budynku 138,04m2 - proj. powierzchnia użytkowa 108,69m2 - proj. kubatura 597,00m3 Projektowana inwestycja obejmuje: - wyburzenie niektórych wewnętrznych ścian działowych murowanych, wykonanie otworów drzwiowych w istniejącej ścianie zewnętrznej i ścianach wewnętrznych, wykonanie nowych otworów okiennych w ścianie zewnętrznej, demontaż niektórych drzwi i okien, - wyburzenie fragmentu wewnętrznej ściany gr. 33cm wraz z montażem podciągu, - skucie płytek ceramicznych ze ścian i posadzek poza pomieszczeniem nr 12. - wymurowanie nowych ścian działowych z bloczków gazobetonowych gr.10 i 6cm, wykonanie nowych otworów drzwiowych wraz z montażem nadproży, - remont istniejących ścian działowych, - wykonanie nowej wierzchniej warstwy podłogi, - osadzenie nowej wewnętrznej stolarki drzwiowej, - wykonanie okładzin ściennych w pomieszczeniach "mokrych", - wykonanie nowej instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej, - przebudowa instalacji centralnego ogrzewania, ciepłej i zimnej wody, - remont i przebudowa wentylacji z dostosowaniem do nowych potrzeb, - wymiana instalacji elektrycznej i oświetleniowej wraz z osprzętem i okablowaniem. Rozwiązania konstrukcyjno-materiałowe Stropodach - o konstrukcji drewnianej. Istniejące belki drewniane o wymiarach 13x14cm. Belki oparte na ścianach nośnych. Pokrycie dachu stanowi papa na deskach. Projektuje się zabezpieczenie dachu nowymi warstwami papy: - papa termozgrzewalna wierzchniego krycia (EI30) - papa termozgrzewalna podkładowa (po usunięciu uszkodzonych warstw istniejącej papy) Projektuje się również ocieplenie stropodachu od strony poddasza wełną mineralną miekką gr.10cm. Wełnę mineralną od wewnątrz poddasza należy koniecznie zabezpieczyć folią paroprzepuszczalną. Przed wykonaniem ocieplenia dachu należy wszystkie elementy drewniane dachu zabezpieczyć przed korozją biologiczną przez zastosowanie preparatu Soltox lub Intox produkcji INKO. Elementy drewniane należy również zabezpieczyć środkami ognioodpornymi ( Pyrlolak, Fobos ) do granicy trudnozapalności. Ściany przyziemia – istniejące ściany murowane z cegły pełnej. Projektowane ściany działowe i zamurowania w ścianach istniejących wykonać z bloczków z betonu komórkowego gr. 10cm klasy 600, murowanych na zaprawie klejowej cienkowarstwowej lub na zaprawie zwykłej M5. Nadproża – prefabrykowane typu L19 i stalowe dwuteownik NP 140. Podciąg stalowy - podciąg stalowy 2x dwuteownik NP 200, L= 360cm szt. 2 Kanały wentylacyjne dla wentylacji mechanicznej Projektuje się nowe kanały wentylacyjne. Nowe kanały wentylacyjne wykonać z rur SPIRO (lub równoważnych) Ø160 i Ø200. Projektowane kanały należy zaizolować matami z wełny mineralnej o grubości 20mm pokrytej z zewnątrz folią aluminiową (zapobiega rozdarciu izolacji). Wszystkie istniejące kanały wentylacyjne z rur PCV do demontażu. Projektowane wentylatory i wywietrzaki - sala zabaw (nr 3 i 4) Przewidziano dwa wentylatory dachowe hybrydowe, o strumieniu powietrza wentylującego 335 m3/h. – łazienka dla dzieci (nr 6) Przewidziano wentylator łazienkowy uruchamiany z włącznikiem światła. – węzeł sanitarny dla wychowawców (nr 7) Przewidziano wentylator łazienkowy uruchamiany z włącznikiem światła. – pomieszczenie socjalno-biurowe (nr 8) Przewidziano wentylator dachowy hybrydowy, np. TURBOWENT 160 lub równoważne o strumieniu powietrza wentylującego 90 m3/h. – zmywalnia (nr 11) Przewidziano wentylator dachowy hybrydowy, o strumieniu powietrza wentylującego 90 m3/h. - pomieszczenia na leżaki (nr 5) Przewidziano wywietrznik grawitacyjny typu Zefir-140 lub równoważny o tych samych parametrach. - Wentylatory i wywietrzaki dachowe montować na podstawach dachowych. W miejscach montażu podstaw dachowych wykonać w poziomie drewnianych belek stropowych wymiany z belek o przekroju 13x14cm; długość belek wg pomiaru w naturze. Elementy drewniane zabezpieczyć przed korozją biologiczną przez zastosowanie preparatu Soltox lub Intox produkcji INKO lub inny równoważny. Elementy drewniane należy również zabezpieczyć środkami ognioodpornymi ( Pyrlolak, Fobos lub inny równoważny) do granicy trudnozapalności. - Drzwi wewnętrzne (do pom. nr 6 i 7), przewidywane do migracji powietrza należy wyposażyć w kratkę wentylacyjną o polu wolnego przekroju A0=0,04m2 lub zamontować powyżej poziomu posadzki szczelinę o powierzchni A0=0,04m2. - w pozostałych pomieszczeniach wentylacja grawitacyjna kanałami w istniejących kominach murowanych. Kanały udrożnić. Na wlotach zamontować nowe kratki wentylacyjne. Kominy wentylacyjne murowane W pozostałych pomieszczeniach wentylacja grawitacyjna kanałami w istniejących kominach murowanych. Wszystkie kanały wentylacyjne w kominach murowanych zostaną wykorzystane. Należy sprawdzić drożność kanałów, na wlotach do kanału zamontować nowe kratki wentylacyjne. Komin spalinowy W pomieszczeniu techniczno-gospodarczym znajduje się dwufunkcyjny kocioł grzewczy c.o. + zasobnik c.w. użytkowej (kocioł Viessmann Vitopend 100 CE-0085 bp 0200) . Miejsca przejścia istniejącego komina spalinowego w pom. techniczno-gospodarczym przez strop nad parterem z widocznymi śladami zaciekania. Należ usunąć przyczynę przecieków i ją wyeliminować. Izolacja - izolację przeciwwodną stropodachu stanowi papa termozgrzewalna wierzchniego krycia (EI30). - izolację cieplną ścian zewnętrznych stanowi styropian izolacyjny gr. 4cm i 15 cm. Ścianę wschodnią budynku zen względów ppoż. należy ocieplić wełną mineralną gr. 15cm. Wykończenie wewnętrzne - projektowane ściany i zamurowania otynkować tynkiem gipsowym, - ściany w pomieszczeniach nr 1, 2, 3, 4, 5, 8, 9 na całej wysokości (H-5cm) malowane farbą lateksową, w kolorach uzgodnionych z Inwestorem; ściany wyżej i sufity malowane farbą emulsyjną w kolorze białym, - w pom. nr 12 ściany są wyłożone płytkami ceramicznymi. Płytki wyczyścić. Ściany i sufit powyżej płytek ceramicznych pomalować farbą emulsyjną w kolorze białym, - posadzkę w pom. nr 12 skuć i po wykonaniu instalacji w podłodze ułożyć nową klasy min. V, w kolorze uzgodnionym z Inwestorem, - ściany w pom. nr 6, 7, 10, 11 do wysokości 210cm wyłożyć płytkami ceramicznymi. Rodzaj, wymiar i kolor płytek uzgodniony z Inwestorem. Ściany wyżej i sufity malowane farbą emulsyjną w kolorze białym, - rodzaj posadzek w poszczególnych pomieszczeniach oznaczono na rzucie, a przelot warstw na przekrojach. Posadzka z płytek ceramicznych klasy min. V W pom. nr 3 i 4 projektuje się wykładzinę typu Tarkett (homogeniczne winylowe pokrycie podłogowe z odnawialną powłoką, typ I. Grubość warstwy użytkowej 2mm). Wykładzina wywinięta na ściany na wysokość 10cm. - dla posadzek z płytek ceramicznych cokoliki ceramiczne wys.10 cm; posadzki jak i ich podkłady należy dylatować w polach 2,0x2,0 m, - projektowaną stolarkę okienną wykonać z PCV. Zamontować parapety wewnętrzne z konglomeratu. W każdym oknie należy zainstalować nawietrzak listwowy celem zapewnienia prawidłowej wymiany powietrza w budynku o ile nie został zainstalowany przez producenta. Na projektowanych oknach przewidzieć zamontowanie zewnętrznej rolety (Rolety w kolorze rolet istniejących). - w ścianie zewnętrznej w pom. nr 3 projektuje się jednoskrzydłowe drzwi aluminiowe przeszklone przeciwpożarowe o odporności ogniowej 30 (EI30). Nad drzwiami kaseta z roletą. Roleta w kolorze rolet istniejących, - istniejące okna oczyścić z warstw farby i pomalować farbą półmat w kolorze białym. Istniejące parapety wewnętrzne oczyścić i wypolerować. - parapety z konglomeratu, - wszystkie drzwi do demontażu. Projektuje się drzwi wewnętrzne płytowe w kolorze wybranym przez Inwestora, Drzwi do pom nr 7 z blokadą łazienkową, do pom. nr 6 drzwi bez blokady, pozostałe drzwi z zamkiem dostosowanym do wkładki patentowej. Do wszystkich drzwi ościeżnice stalowe. - w pom. nr 6 i 7 drzwi w ściankach systemowych wykonane z laminatu HPL. W pom. nr 6 ścianka wysokości 150cm; pom. nr 7 ścianka wysokości 250cm (z drzwiami 90x205). Pomiar potwierdzić w naturze. - drzwi zewnętrzne: stalowe panelowe ocieplane z doświetleniem, z zamkiem wpuszczonym centralnie i zamkiem pomocniczym. Do drzwi ościeżnica wmurowana , z blachy stalowej. Drzwi w kolorze do uzgodnienia z Inwestorem. - wejście na strych przez właz w stropie nad parterem. Projektuje się ognioodporny właz ze schodami strychowymi nowej generacji wyposażone w metalową drabinkę. Klasa odporności ogniowej min. EI30. Osłony grzejników Przewidziano wykonanie osłon zabezpieczających grzejniki centralnego ogrzewania przed bezpośrednim kontaktem i przypadkowym dotknięciem przez dzieci elementu grzejnego jak również stanowią zabezpieczenie przed przypadkowym uderzeniem o ostrą krawędź grzejnika. Osłony projektuje się w pomieszczeniach przeznaczonych na pobyt dzieci: sale dla dzieci, łazienka dla dzieci, szatnia dla dzieci. Osłony nie mogą zaburzać cyrkulacji powietrza, umożliwiając ogrzewanie pomieszczenia. Każdą osłonę należy wykonać według indywidualnych pomiarów grzejników, z uwzględnieniem minimalnej odległości od grzejnika 80mm. Wybór wzoru jakim można ozdobić osłony pozostawia się użytkownikowi. Osłony wykonane będą z płyt MDF grubości 12-18mm lakierowanych emulsją odporną na działanie temperatury nie rozprzestrzeniające ognia NRO. Zabezpieczenia okna balkonowego Okno balkonowe w sali dla dzieci (pom. nr 3), należy zabezpieczyć balustradą wysokości 110 cm, demontowalną, zabezpieczoną zamkiem. Balustradę zabezpieczającą wykonać ze stali nierdzewnej, polerowanej. Wykończenie zewnętrzne - przed przystąpieniem do ocieplenia budynku należy skuć tynki zewnętrzne, - należy odtworzyć gzymsy na elewacji, - ściany zewnętrzne otynkować tynkiem mineralnym, - parapety projektuje się z płytek elewacyjnych ułożonych na betonowych skosach w kolorze brązowym, - obróbki dachu obejmują opierzenia kominów murowanych, kominków wentylacyjnych, wentylatorów, rynny i rury spustowe. Zastosować obróbki dachowe systemowe lub wykonać indywidualnie z blachy cynkowo-tytanowej w kolorze brązowym. - drzwi zewnętrzne (główne wejście): stalowe panelowe ocieplane, z zamkiem wpuszczonym centralnie zamkiem pomocniczym. Do drzwi ościeżnica wmurowana, z blachy stalowej. Drzwi w kolorze do uzgodnienia z Inwestorem. - nad wejście projektuje się daszek z poliwęglanu. Instalacje wewnętrzne Pomieszczenia wyposażone będą w następujące instalacje: - instalacja zimnej wody (z istniejącego przyłącza wodociągowego) - instalacja cieplej wody (z istniejącego kotła dwufunkcyjnego), - instalacja kanalizacji sanitarnej: ścieki sanitarne odprowadza się do istniejącej kanalizacji miejskiej - instalacja oświetleniowa i gniazd wtykowych (z istniejącej skrzynki energetycznej). - istniejąca instalacja gazu do istniejącego kotła dwufunkcyjnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111300-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się w kwocie : 2 000,00 złotych, słownie : dwa tysiące złotych. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank : PKO BP S.A. I O/ZIELONA GÓRA Nr rachunku : 74 1020 5402 0000 0602 0027 8861 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: Zmiana sposobu użytkowania i przebudowa budynku na żłobek 2. Kopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w formie: w pieniądza, poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed¬siębiorczości (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.), które należy w formie oryginału zdeponować u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 4. W zależności od wybranej formy wymienionej w pkt. 3, wniesienie wadium należy potwierdzić poprze złożenie do oferty: a) oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: dowodu dokonania przelewu lub poręczenia udzielanego przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed-siębiorczości, b) oryginału: gwarancji bankowej, poręczenia bankowego, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia pieniężnego spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej. 5. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: 1) nazwa i adres Zamawiającego; 2) nazwę przedmiotu zamówienia; 3) nazwę i adres Wykonawcy; 4) termin ważności gwarancji; 7. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 8. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, jego oferta zostanie odrzucona. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 12. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w okolicznościach, jak w pkt. 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 14. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach, jeżeli: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko¬nania umowy, d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie określa się

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach