Przetargi.pl
Zmiana sposobu ogrzewania z węglowego na ogrzewanie gazowe w 22 lokalach mieszkalnych w budynkach wielorodzinnych w Lesznie

Miejski Zakład Budynków Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 64-100 Leszno, ul. Jana Dekana
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 65 5268630 , fax. 65 5268785
  • Data zamieszczenia: 2018-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Budynków Komunalnych
    ul. Jana Dekana 10
    64-100 Leszno, woj. wielkopolskie
    tel. 65 5268630, fax. 65 5268785
    REGON: 41051244100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: mzbk-leszno.bip.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zmiana sposobu ogrzewania z węglowego na ogrzewanie gazowe w 22 lokalach mieszkalnych w budynkach wielorodzinnych w Lesznie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: - rozebranie pieców kaflowych, - naprawa podłóg po rozebranych piecach, - montaż wsadów kominowych, - montaż przewodów wentylacyjnych, - wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej, - wykonanie instalacji c.o., z rur miedzianych z montażem grzejników płytowych i pieca gazowego dwufunkcyjnego kondensacyjnego z zamkniętą komorą spalania o mocy 20-24 KW. Wymienione powyżej prace będą wykonane w lokalach mieszkalnych w następujących lokalizacjach miasta Leszna: 1.1 Maja 3/1 2.1 Maja 3/2 3.1 Maja 3/3 4.1 Maja 3/4 5.17 Stycznia 3/2 6.17 Stycznia 15/7 7.Andrzejewskiego 8/4 8.Bol. Chrobrego 47/1 9.Leszczyńskich 12/5 10.Marcinkowskiego 17/2 11.Narutowicza 2/7 12.Niepodległości 15/3 13.Niepodległości 53/7 14.Niepodległości 53/8 15.Nowy Rynek 12/4 16.Nowy Rynek 12/6 17.Średnia 22/2 18.Święciechowska 48/3 19.Wałowa 14/1 20.Włodarczaka 5/9 21.Wojska Polskiego 12/1 22.Wyszyńskiego 59/4 Szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania jest opisany dla każdej z 22 lokalizacji w projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarze robót. Wymienione dokumenty są załącznikami niniejszej SIWZ (załącznik nr 8 do SIWZ ) i wraz z nią są zamieszczone na stronie internetowej www.mzbk-leszno.bip.gov.pl oraz są dostępne w biurze prowadzącego postępowanie (Miejski zakład Budynków Komunalnych w Lesznie – Sekcja wykonawstwa Obcego ul. J. Dekana 10, 64 – 100 Leszno, pok. nr 9,13). Wykonawca do wykonania zamówienia będzie stosował wyroby budowlane wprowadzone do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz.1570 ze zm.). Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń technicznych oraz elementów wyposażenia równoważnych opisywanym w przedmiarach robót. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego w przedmiarach robót jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia techniczne i elementy wyposażenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego oraz uzyskać akceptację Zamawiającego i inspektora nadzoru. W przypadku, gdy w przedmiarach robót, STWiOR wskazana została nazwa handlowa lub znak towarowy materiału, urządzenia technicznego lub elementu wyposażenia, to charakteryzujące tak opisany materiał, urządzenie techniczne lub element wyposażenia parametry i cechy techniczne oraz posiadane atesty i certyfikaty stanowią warunek równoważności dla rozwiązań zamiennych. Należy przyjąć, że wszystkim wskazanym znakom towarowym lub nazwom pochodzenia materiałów zaproponowanych i występujących w dokumentacji przetargowej towarzyszą wyrazy „lub równoważny”, co oznacza , że dopuszcza się zastosowanie urządzeń i materiałów o cechach nie gorszych niż opisywane w niniejszym dokumencie, tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe co najmniej takie jak wskazane w specyfikacji materiałowej lub lepsze. Wykonawca, który zdecyduje się stosować urządzenia i materiały równoważne opisywanym w dokumentacji, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone w załączonych do SIWZ dokumentach. Powstałe podczas prowadzenia robót odpady zagospodaruje Wykonawca. Utylizację należy przeprowadzić zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 21 ze zm.) i jej koszt uwzględnić w cenie ofertowej. Zakres robót oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także: 1)organizację i zagospodarowanie terenu robót oraz zaplecza robót, ustanowienie kierownika budowy; 2)wykonanie przyłączy wody i energii elektrycznej do potrzeb budowy – Zamawiający umożliwi Wykonawcy nieodpłatny pobór wody i energii elektrycznej z istniejącej instalacji; 3)właściwe zabezpieczenie i oznakowanie miejsca robót oraz ubezpieczenie budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej; 4)szkolenie osób zatrudnionych przy wykonywaniu zamówienia w zakresie przepisów BHP, 5)utrudnienia i prace dodatkowe wynikające z wykonywania robót na terenie czynnego obiektu; 6)po zakończeniu robót doprowadzenie terenu robót do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu; 7)bieżące utrzymanie czystości na terenie prowadzonych robót, 8)ewentualne inne koszty, które zdaniem Wykonawcy trzeba ponieść w związku z realizacją zamówienia Do obowiązków Wykonawcy należy ponadto: 1)Protokolarne przejęcie terenu budowy od Zamawiającego. 2)Usuwanie w określonym przez Zamawiającego i Inspektorów Nadzoru terminie wszelkich stwierdzonych nieprawidłowości. 3)Wykonywanie poleceń i wskazówek Inspektorów Nadzoru. 4)Organizowanie robót w uzgodnieniu z Inspektorami Nadzoru tak, aby z tego tytułu nie było zbędnych przerw w realizacji robót. 5)Przestrzegania zasad BHP. 6)Najpóźniej w dniu podpisania umowy przedłożenie Zamawiającemu dokumentów potwierdzających uprawnienia osób uczestniczących w realizacji zamówienia, o których mowa w rozdz. 5 ust. 6 pkt 3) lit. b) niniejszej SIWZ. 7)Usuwanie z terenu budowy osób i sprzętu niezwiązanych z realizacją zadania. 8)Dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót w terminach określonych przez Inspektora Nadzoru. 9)Wykonanie na polecenie Inspektorów Nadzoru prac niezbędnych ze względu na zagrożenie życia i bezpieczeństwa osób lub zabezpieczenie przed awarią, zawiadamiając o tym niezwłocznie Zamawiającego. 10)Uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych (planuje się jeden przegląd rocznie). Nieobecność Wykonawcy nie wstrzymuje przeprowadzenia przeglądu, a Zamawiający jest wówczas zobowiązany przesłać Wykonawcy protokół przeglądu gwarancyjnego wraz z wezwaniem do usunięcia stwierdzonych Wad gwarancyjnych w określonym przez Zamawiającego terminie. 11)Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji jakości i rękojmi na wykonane roboty i wbudowane materiały, wyroby i urządzenia na zasadach opisanych w Rozdziale 13 pkt. 1 ppkt 2) SIWZ. Udzielona przez Wykonawcę rękojmia i gwarancja jakości nie może uniemożliwiać Zamawiającemu oraz innym podmiotom (za zgodą Zamawiającego) realizacji nowych zadań inwestycyjnych. Zamawiający zobowiązuje się każdorazowo, przed dokonaniem jakichkolwiek robót na obiekcie objętym niniejszym zamówieniem publicznym, do poinformowania Wykonawcy o rodzaju robót i terminie ich realizacji. Wykonawca ma prawo uczestniczyć w trakcie realizacji robót i prowadzić nadzór. Za te czynności Wykonawca nie może żądać od Zamawiającego wynagrodzenia. W przypadku wystąpienia, w okresie obowiązywania gwarancji, konieczności wykonania napraw niezaliczanych do napraw gwarancyjnych (w szczególności wynikających z powodu działań osób trzecich), Wykonawca uprawnia Zamawiającego do przeprowadzenia niezbędnych napraw, z zastrzeżeniem, że Zamawiający każdorazowo, przed dokonaniem jakichkolwiek robót na obiekcie objętym niniejszym zamówieniem publicznym, poinformuje Wykonawcę o rodzaju robót i terminie ich realizacji. Wykonawca ma prawo złożyć ofertę cenową lub w przypadku wyboru innej oferty uczestniczyć w trakcie realizacji robót i prowadzić nadzór. Za te czynności Wykonawca nie może żądać od Zamawiającego wynagrodzenia. W takiej sytuacji Zamawiający nie traci uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji. 12) Usuwanie wad stwierdzonych w czasie przeglądów gwarancyjnych w terminie określonym przez Zamawiającego. W przypadku, gdy termin ważności polisy, o której mowa w rozdziale 6 pkt 7 ppkt. 1 lit. a) SIWZ upływa przed terminem zakończenia robót objętych niniejszym zamówieniem, wówczas wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu nowej polisy przed upływem ważności polisy poprzedniej. Nie dokonanie powyższego będzie stanowiło podstawę do wstrzymania robót z dniem upływu ważności polisy i naliczania kar umownych za spowodowanie przerwy w realizacji zamówienia z przyczyn zależnych od Wykonawcy do czasu przedstawienia Zamawiającemu nowej polisy. Przekazanie terenu robót nastąpi w terminie nie wcześniej niż 7 dni kalendarzowych przed datą rozpoczęcia robót. Za ewentualne opóźnienia w przekazaniu terenu robót wynikłe z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego wybranemu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia. Roboty podlegać będą odbiorowi końcowemu. Przed odbiorem końcowym, dopuszcza się możliwość dokonania dwóch odbiorów częściowych: przy czym wartość odbiorów częściowych nie może przekraczać 70% wartości kontraktu. Do odbioru częściowego należy przedłożyć kosztorysy powykonawcze sprawdzone i zatwierdzone przez Inspektora Nadzoru zawierające informacje, że stan zaawansowania robót przekracza 70% wartości kontraktu. Z dokonanych czynności odbioru częściowego zostanie sporządzony protokół częściowego odbioru robót, podpisany przez Zamawiającego, Inspektora Nadzoru, Kierownika Budowy, Wykonawcę, Podwykonawcę, dalszego Podwykonawcę. Ww. protokół wraz z dokumentami wskazanymi wzorze umowy (Załącznik nr 7 do SIWZ) będą stanowiły podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury częściowej. Odbioru końcowego robót dokonuje Zamawiający i wyznaczeni przez Zamawiającego przedstawiciele w obecności Wykonawcy, Podwykonawcy, Kierownika Budowy i Inspektora Nadzoru w ciągu 14 dni od daty pisemnego zgłoszenia ich do odbioru, przy czym zgłoszenie to musi być potwierdzone przez Inspektora Nadzoru, iż roboty zostały wykonane zgodnie z dokumentacją budowy i umową oraz bez wad na tyle istotnych, że obiekt (element obiektu) nadaje się do użytkowania, załączając jednocześnie: 1)deklaracje zgodności wbudowanych materiałów i urządzeń - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 17 listopada 2016 r. w sprawie sposobu deklarowania właściwości użytkowych wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym (Dz. U. 2016 r., poz. 1966), 2)udzieloną pisemną gwarancję na wykonane roboty i wbudowane materiały, wyroby i urządzenia, 3)wypełniony dziennik budowy w oryginale, 4)dokumentację powykonawczą wraz ze wszystkimi zmianami dokonanymi w toku prowadzenia robót, potwierdzonymi przez Kierownika Budowy i Inspektora Nadzoru, 5)oświadczenie Kierownika Budowy o zakończeniu budowy, 6)oraz inne dokumenty nie wymienione a wymagane obowiązującymi przepisami prawa, normami w tym zakresie. Brak jakiegokolwiek z dokumentów wymienionych w pkt. 16 powyżej lub też brak potwierdzenia przez Inspektora Nadzoru, że prace zostały wykonane zgodnie z kontraktem, spowoduje nie przystąpienie przez Zamawiającego do dokonania odbioru końcowego robót. Podstawę do wystawienia faktur stanowić będą protokoły częściowego lub końcowego odbioru robót podpisane przez Zamawiającego, Inspektora Nadzoru, Kierownika Budowy, Wykonawcę, Podwykonawcę, Dalszego Podwykonawcę wraz z dokumentami wymienionymi odpowiednio we wzorze umowy (Załącznik nr 7 do SIWZ). Odbioru końcowego dla każdego zadania stanowiącego przedmiot zamówienia dokona Zamawiający i wyznaczeni przez Zamawiającego przedstawiciele w obecności Wykonawcy, podwykonawców, kierownika budowy i inspektora nadzoru inwestorskiego, w ciągu 14 dni od daty pisemnego zgłoszenia ich do odbioru, przy czym zgłoszenie to musi być potwierdzone przez inspektora nadzoru inwestorskiego, iż roboty zostały wykonane zgodnie z dokumentacją budowy i umową oraz bez wad. Do zgłoszenia zakończenia robót Wykonawca załącza dokumenty wymagane ustawami i wydanymi na ich podstawie przepisami wykonawczymi. Brak wymaganych dokumentów lub też brak potwierdzenia przez inspektora nadzoru inwestorskiego, że przedmiot zamówienia został wykonany zgodnie z dokumentacją budowy i umową oraz bez wad spowoduje nie przystąpienie przez Zamawiającego do odbioru końcowego. Podstawą wystawienia faktury końcowej jest podpisany przez Zamawiającego i wyznaczonych przez niego przedstawicieli w obecności inspektorów nadzoru inwestorskiego, kierownika budowy, Wykonawcy, podwykonawcy protokół końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. Zaleca się przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej miejsca prac. Zamawiający umożliwi wizję lokalną obiektu, w uzgodnionym wcześniej terminie – po uprzednim kontakcie telefonicznym ze Zdzisław Loman tel. 65 526 86 30, 65 526 86 31 wew. 131 od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-14:30. Koszty wizji lokalnej miejsca robót poniesie Wykonawca. Dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia można pobrać ze strony www.mzbk-leszno.bip.gov.pl Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a)wykonania wewnętrznej instalacji gazowej, b)wykonania wew. instalacji c.o. z rur miedzianych, c)montażu kotłów gazowych, montażu wsadów kominowych i przewodów wentylacyjnych, Wykonawca w terminie do 10 dni od podpisania umowy zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu listę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, o której mowa w pkt. 26 powyżej. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia osób wykonujących wskazane powyżej czynności przez cały okres realizacji wykonywanych przez niego zadań, w szczególności poprzez wezwanie do okazania dowodów potwierdzających zawarcie przez Wykonawcę umów o pracę z pracownikami wykonującymi prace w w/w zakresie. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów o których mowa w pkt. 27 i 28 powyżej, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników świadczących pracę na podstawie umowy o pracę i skutkować będzie naliczeniem przez Zamawiającego kar umownych, o których mowa we wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45331100-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca musi wnieść wadium w wysokości: -10.000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 110 ze zm.). 2.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Bank PKO BP S.A. O/Leszno nr: 93 1020 3088 0000 8402 0005 7034 z dopiskiem na blankiecie przelewu jakiego postępowania dotyczy. Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą. 3.Wadium wnoszone w innych, dopuszczonych przez Zamawiającego formach, należy złożyć wraz z ofertą, w oryginale, w osobnej kopercie opisanej w następujący sposób: Miejski Zakład Budynków Komunalnych, | ul. Jana Dekana 10 , 64-100 Leszno, WADIUM „Przetarg nieograniczony- znak sprawy: SWO/04/P/2018 „Zmiana sposobu ogrzewania z węglowego na ogrzewanie gazowe w 22 lokalach mieszkalnych w budynkach wielorodzinnych w Lesznie” 4.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument powinien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy: 1)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (instytucji udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib; 2)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem; 3)kwotę gwarancji/poręczenia; 4)termin ważności gwarancji/poręczenia; 5)bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie, zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłaty na rzecz Zamawiającego pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp tj.: •jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. •jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6)gwarancja/poręczenie winno być nieodwołalne i bezwarunkowe; 7)gwarancja/poręczenie musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; 8)wszelkie spory dotyczące gwarancji/poręczenia podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczypospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego; 9)jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji/poręczenia nie był krótszy niż okres związania ofertą. 5.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w Rozdziale 11 ust. 1 niniejszej SIWZ. 6.Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa powyżej, przed upływem terminu składania ofert tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert. 7.Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8.Jeżeli wadium zostanie wniesione w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 9.Jeżeli wadium zostanie wniesione w formach, o których mowa w ust. 1 pkt 2) -5) niniejszego Rozdziału SIWZ (w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 ustawy Pzp) i kwota wadium zostanie w tych formach określona w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 10.Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 14 niniejszego Rozdziału SIWZ. 11.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 12.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 10 powyżej, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 15.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 16.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz oferty. Wypełniony kosztorys. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postepowaniu, o których mowa w rozdziale 5 ust. 2 SIWZ, Wykonawca do oferty dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ – Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W zakresie wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w rozdziale 5 ust. 9 i 10 SIWZ, Wykonawca do oferty dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania. Dowód wniesienia wadium. W przypadku, gdy ofertę podpisuje jeden ze wspólników spółki cywilnej do oferty należy załączyć pełnomocnictwo udzielone przez pozostałych wspólników do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Dokumenty podmiotów trzecich: Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w Rozdziale 6 ust. 7 pkt 3) lit. a) SIWZ. Zamawiający w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnie dostępnych bazach danych. Zamawiający prosi o wskazanie w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SIWZ) strony internetowej, na której dostępne są dokumenty, o których mowa w Rozdziale 6 ust. 7 pkt 3) lit. a) SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach