Przetargi.pl
Zmiana sposobu ogrzewania świetlic wiejskich w miejscowościach Biedrzychowa i Pieszkowice, w ramach zadania: Budowa świetlicy w Biedrzychowej i zadania: Budowa świetlicy w Pieszkowicach

Gmina Polkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 59-100 Polkowice, Rynek 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 84 74 121 , fax. 076 72 46 780
  • Data zamieszczenia: 2009-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Polkowice
    Rynek 1 1
    59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie
    tel. 076 84 74 121, fax. 076 72 46 780
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polkowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zmiana sposobu ogrzewania świetlic wiejskich w miejscowościach Biedrzychowa i Pieszkowice, w ramach zadania: Budowa świetlicy w Biedrzychowej i zadania: Budowa świetlicy w Pieszkowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie kompletnej instalacji CO i CWU z zastosowaniem pomp ciepła z wymiennikiem gruntowym w formie studni wierconych i kolektorów słonecznych z wymogami Zamawiającego. Dokumentacja projektowa ma być opracowana zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami w oparciu o projekt budowlany Budowa świetlicy w Biedrzychowej i Pieszkowicach wraz zagospodarowaniem terenu, wykonanej przez: Usługi Projektowe BIPROMAR, ul. Iwaszkiewicza 6, 59-300 Lubin. 2. Zakres prac stanowiący przedmiot umowy obejmuje : I etap - wykonanie dokumentacji instalacji CO i CWU z zastosowaniem pomp ciepła i kolektorów słonecznych. 1. wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego (5 egzemplarzy) przy zastosowaniu materiałów i urządzeń o następujących parametrach. jednofunkcyjna - gruntowa pompa ciepła Fighter 1150 o modulowanej mocy grzewczej w zakresie 4,5 ÷16 kW z pełnym wyposażeniem montażowym lub równoważnej, zbiornik akumulacyjny zaprojektowany do współpracy z systemem pompy ciepła z kolektorami słonecznymi poj. cylindra c.w.u. 300 l poj. płaszcza zew. 450 l. kolektor próżniowy HEVELIUS SCM - 20 + uchwyt lub równoważny o nie gorszych parametrach i współpracujący z całym systemem grzewczym, grupa pompowa dwudrogowa z separatorem gazów, regulator solarny, solarny zestaw do podłączenia naczynia, naczynie przeponowe solarne o poj. 50l, automatyczny odpowietrznik solarny, trójnik pod odpowietrznik do kolektorów, płyn solarny, oraz inne wszystkie potrzebne podzespoły do prawidłowego wykonania sytemu grzewczego z zastosowaniem pomp ciepła, obliczyć moc cieplną dla grzejników przewidzianych do zamontowania w świetlicach (wraz z podaniem ilości i gabarytów), 2. uzyskanie w niezbędnym zakresie i na swój koszt opinii, uzgodnień, pozwoleń wymaganych odrębnymi przepisami umożliwiających uzyskanie zmiany decyzji pozwolenia na budowę, 3. uzyskać informację o wpływach eksploatacji górniczej, 4. wykonania specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (2 egzemplarze), 5. przygotowanie przedmiarów robót ( po 2 egzemplarze), 6. przygotowanie kosztorysów inwestorskich ( po 2 egzemplarze), 7. odbycie w ramach wynagrodzenia ofertowego dwóch konsultacji z Zamawiającym w trakcie przygotowywania przedmiotu zamówienia, 8. złożenie wniosku i uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę w formie aneksu do decyzji nr AB/7351-1/VI/137/08 z dnia 16.05.2008 r. i decyzji nr AB/7351-1-0045/09 z dnia 26.03.2009 r. Opracowania, o których mowa w ust.3 pkt. 1) - 6) będą przekazane Zamawiającemu również w wersji elektronicznej. Ich przygotowanie nastąpi w oparciu o oprogramowanie: dla pkt. 4) MS Word, MS Excel, dla pkt. 5 i 6) Norma 3.xx, NormaPro lub inne zaakceptowane przez Zamawiającego. Opracowania projektowe, o których mowa w ust.1 pkt. 1) - 5) będą przekazane Zamawiającemu również w wersji elektronicznej na nośniku CD-R. Ich przekazanie nastąpi w formie pliku (np.z rozszerzeniem .jpg, .pdf, .bmp, .giff lub innym zaakceptowanym przez Zamawiającego). II etap - wykonanie robót budowlano-montażowych, wierceń, uruchomienie instalacji, przeszkolenie przyszłego użytkownika. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i produktów równoważnych do wskazanych w specyfikacji i jej załącznikach. Warunkiem zastosowania materiałów i produktów równoważnych jest posiadanie przez te materiały i produkty takich samych parametrów technicznych charakteryzujących, stanowiących o ich przydatności, charakterze itp. Zamawiający wymaga aby na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udzielił minimum 72-miesięcznej gwarancji jakości. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452321405
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 207 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie przed terminem składania ofert wadium w wysokości 2.000zł (słownie: dwa tysiące złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w przetargu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy: 1. Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a w szczególności spełnią poniższe warunki: - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi, - wykażą należyte wykonanie, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej dwóch zadań w zakresie projektowania systemów grzewczych z zastosowaniem pomp ciepła, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorcy, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tego zadania (np. referencje), - wykażą należyte wykonanie, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej dwóch zadań z zakresu kompleksowego wykonania systemów grzewczych z zastosowaniem pomp ciepła, z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych zadań (np. referencje), - posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 150.000 zł, wraz z dowodem uiszczenia należnych składek. Ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy, w przypadku kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, mocą którego zobowiąże się do przedłużenia ubezpieczenia po jego wygaśnięciu, - dysponują lub będą dysponowali osobami przynależącymi do właściwej izby budowlanej i posiadającymi uprawnienia budowlane określone przepisami prawa budowlanego upoważniające do: - sporządzania projektów w zakresie instalacji c. o., - nadzorowania robót objętych przedmiotem zamówienia w zakresie instalacji c. o., - wniosą wadium przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełnienia warunków udziału ma charakter eliminacyjny. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia oraz przedłożonych wraz z ofertą dokumentów wymienionych poniżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu i wymogów specyfikacji: a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy i o przyjęciu warunków SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika, d) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 150.000 zł, wraz z dowodem uiszczenia należnych składek. Ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy, w przypadku kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, mocą którego zobowiąże się do przedłużenia ubezpieczenia po jego wygaśnięciu, e) wykaz zawierający należyte wykonanie, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej dwóch zadań w zakresie projektowania systemów grzewczych z zastosowaniem pomp ciepła, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tego zadania (np. referencje), f) wykaz należycie wykonanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej dwóch zadań z zakresu kompleksowego wykonania systemów grzewczych z zastosowaniem pomp ciepła, z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych zadań (np. referencje), g) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (zawierający co najmniej osobę, która jest aktualnym członkiem właściwej Izby Budowlanej, posiadającą uprawnienia budowlane określone przepisami prawa budowlanego upoważniające do sporządzania projektów w specjalności instalacyjnej z zakresu c.o. oraz do nadzorowania robót objętych przedmiotem zamówienia w zakresie instalacji c.o., wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych czynności, h) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, i) kopie uprawnień budowlanych osób skierowanych do realizacji zamówienia, posiadających uprawnienia budowlane określone przepisami prawa budowlanego upoważniające do sporządzania projektów w zakresie instalacji c.o. oraz do nadzorowania robót objętych przedmiotem zamówienia w zakresie instalacji c. o., j) kopie aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej izby budowlanej, wystawionych dla osób, o których mowa powyżej, k) kserokopia dowodu wniesienia wadium podpisana za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela, dopuszcza się przedłożenie wyżej wymienionego dokumentu do wglądu członkom komisji przetargowej, w trakcie otwarcia ofert. 12.3.1 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 12.2: 1) lit. b - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty takie jak: oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp oraz dokumenty wymienione w pkt. 12.2 lit. b muszą być złożone przez każdy podmiot. Każdy z podmiotów występujących wspólnie powinien przedłożyć wraz z ofertą aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, a suma kwot wynikających z tych dokumentów powinna wynosić minimum 150.000 zł. Przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zobowiązani są do załączenia umowy spółki cywilnej, celem ustalenia osób uprawnionych do reprezentowania spółki. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający przez Wykonawców chcących startować wspólnie wspólnego pełnomocnika.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.ug.polkowice.pl/?ID2=przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach