Przetargi.pl
Zmiana przeznaczenia pomieszczeń po bibliotece na pomieszczenia biurowe w budynku Urzędu Gminy

Gmina Miękinia ogłasza przetarg

  • Adres: 55-330 Miękinia, ul. Kościuszki 41
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3178116, 3178016 , fax. 071 3178016
  • Data zamieszczenia: 2011-04-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miękinia
    ul. Kościuszki 41 41
    55-330 Miękinia, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3178116, 3178016, fax. 071 3178016
    REGON: 93193504600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miekinia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zmiana przeznaczenia pomieszczeń po bibliotece na pomieszczenia biurowe w budynku Urzędu Gminy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę pomieszczeń po bibliotece na pomieszczenia biurowe w budynku Urzędu Gminy. Szczegółowy zakres prac budowlano - instalacyjnych obejmuje: a.zerwanie istniejącego parkietu bez odzysku; b.oczyszczenie podłoża po zerwanym parkiecie; c.izolacja pozioma posadzki preparatem grzybobójczym; d.wylanie masy samopoziomującej pod nową podłogę z paneli; e.rozbiórka istniejących ścianek z płyt GK; f.rozbiórka części ściany murowanej; g.domurowanie części ściany z betonu komórkowego; h.przekucia w ścianie nośnej pod nowe otwory drzwiowe; i.wykucie bruzd pod nowa instalację centralnego ogrzewania jako poziomy i piony; j.demontaż istniejących grzejników c.o z odzyskiem; k.wykonanie nowej instalacji c.o w miedzi wraz z montażem nowych grzejników z zaworami termostatycznymi; l.wykonanie instalacji wodno kanalizacyjnej w pomieszczeniu sekretariatu pod podłączenie zlewozmywaka jednokomorowego, zmywarki naczyń oraz ogrzewacza wody o pojemności 10,0 l. m.wykonanie glazury ściennej na ścianie w rejonie zaplecza kuchennego; n.wykonanie nowej ścianki z podwójnej płyty ogniowej GK z wygłuszeniem pomiędzy pomieszczeniem serwerowni, a pomieszczeniem biurowym; o.wykonanie nowej ścianki z płyty GK z wygłuszeniem płytą z wełny mineralnej między pomieszczeniami biurowym; p.wykonanie nowej ścianki z betonu komórkowego w gabinecie sekretariacie; q.wykonanie nowych tynków oraz gładzi gipsowych na ścianach murowanych; r.wykonanie w pomieszczeniach stropów podwieszonych z płyty GK na ruszcie metalowym; s.przekucie stropu żelbetowego pod projektowaną instalację klimatyzacji; t.malowanie pomieszczeń farbą emulsyjną w uzgodnionej kolorystyce; u.montaż paneli podłogowych o wysokim parametrze ścieralności; v.montaż nowych drzwi drewnianych do pomieszczeń biurowych z zachowaniem istniejącego wzoru jako pełnych drewnianych na indywidualne zamówienie; w.wykonanie nowej instalacja elektrycznej, telefonicznej, alarmowej i komputerowej; x.montaż nowych lamp oświetlenia stanowiskowego; y.instalacja wentylacji grawitacyjnej rozprowadzona w pustce stropowej do pomieszczeń biurowych i serwerowni; z.likwidacja w gabinecie wójta betonowego podestu pod oknem; aa.likwidacja nawietrzaków pod oknami we wszystkich pomieszczeniach; bb.instalacja klimatyzacji jako dwie niezależne jednostki, jedna dla serwerowni zamontowana na ścianie szczytowej budynku gminy, druga dla pomieszczeń biurowych zamontowana na dachu budynku z klimatyzatorami kasetonowymi, z nawiewem czterostronnym na bazie systemy inwerter multi-split firmy mitsubishi lub systemu tożsamego; cc.malowanie ścian i stolarki drzwiowej w lewym skrzydle budynku urzędu gminy po robotach remontowych; dd.niezbędne zabezpieczenia dla ciągłego funkcjonowania pracy urzędu w trakcie prowadzonych robót rozbiórkowych i budowlanych; ee.wywóz gruzu na wysypisko śmieci na odległość do 4 km; ff.Inne niezbędne roboty nie ujęte w protokole typowania robót, a konieczne do wykonania w trakcie robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miekinia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach