Przetargi.pl
Zmiana pokrycia dachu na budynku ŚDS w Józefowie wraz z wykonaniem ogrodzenia, parkingu i chodników

Gmina Józefów ogłasza przetarg

  • Adres: 23-460 Józefów, ul. Kościuszki 37
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6878133 , fax. 084 6878133
  • Data zamieszczenia: 2009-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Józefów
    ul. Kościuszki 37 37
    23-460 Józefów, woj. lubelskie
    tel. 084 6878133, fax. 084 6878133
    REGON: 95036910300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ejozefow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zmiana pokrycia dachu na budynku ŚDS w Józefowie wraz z wykonaniem ogrodzenia, parkingu i chodników
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na zmianie pokrycia dachu na budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Józefowie przy ul. Miszki Tatara wraz z wykonaniem ogrodzenia, parkingu i chodników. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą: Dach - roboty rozbiórkowe rynien, rur spustowych, obróbek blacharskich, czapek kominowych, gzymsów; - osadzenie wydłużanych krokwi; - ołacenie połaci dachowej; - przemurowanie kominów; - pokrycie dachu (blacha trapezowa); - montaż rynien i rur spustowych; - obróbki blacharskie; - montaż zwodów instalacji odgromowej. Parking - wykonanie koryta 373,075 m2 - mechaniczne zagęszczenie - nawierzchnia z kostki gr 8 cm - 373,075 m2 - ustawienie krawężników - 102,41 mb Chodnik - wykonanie koryta 232,481 m2 - mechaniczne zagęszczenie - nawierzchnia z kostki gr 6 cm - 232,481 m2 - ustawienie obrzeży - 95,04 mb Ogrodzenie - roboty ziemne - 44 m3 - wykonanie ogrodzenia z kamienia wysokości 137 cm dł. 91,667 m oraz słupów - 37 szt. - ogrodzenie z siatki wysokości 150 cm, dł. 36 m.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452612130
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1 - oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do terminowego i fachowego wykonania Zamówienia (druk oferty - załącznik nr 1, pkt 2.1 b); 2 - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania zamówień, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - Zamawiający wymaga udokumentowanie minimum 2 podobne zamówienia); wykonawcy składający ofertę wspólnie - warunek muszą spełniać łącznie wszystkie podmioty składające ofertę, każdy w zakresie, w jakim będzie uczestniczył w realizacji zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą; 3 - oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia (druk oferty - załącznik nr 1, pkt 2.1 c); 4 - oświadczenie potwierdzające, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności zapewniającej wykonanie Zamówienia oraz że nie podlega wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy (druk oferty - załącznik nr 1, pkt 2.1 a i pkt 2.1 d). Jednocześnie do oferty należy załączyć: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ejozefow.pl, https://jozefow-m.netbip.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach