Przetargi.pl
zmiana planu zagospodarowania przestrzennego wsi Mroczkowa

Wójt Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 48-320 Skoroszyce, ul. Powstańców Śląskich 17
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4318505 w. 50
  • Data zamieszczenia: 2009-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy
    ul. Powstańców Śląskich 17 17
    48-320 Skoroszyce, woj. opolskie
    tel. 077 4318505 w. 50
    REGON: 00054380600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.skoroszyce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zmiana planu zagospodarowania przestrzennego wsi Mroczkowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie zmiany miejscowego planu dla wsi Mroczkowa , zgodnie z wymogami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717 z późniejszymi zmianami , przepisami wykonawczymi do tej ustawy, z uwzględnieniem ustaleń Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Skoroszyce , potrzeb i specyfiki przedmiotowego zamówienia oraz wniosków i uwag przekazanych przez Zamawiającego. Opracowanie , planu będzie wykonane zgodnie z wymogami ustawy z dnia 03 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie , udziale społeczeństwa w ocenie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko Dz.U.Nr 199 , poz. 1227, zmiany : Nr 227, poz.1595, z 2009r. Nr 42, poz.340, ustawą w sprawie opracowań ekofizjograficznych , ustawą o ochronie gruntów rolnych i leśnych , innymi ustawami . Przedmiot zamówienia należy wykonać w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej edytowalnej w programie CorelDraw Graphics Suite X4 do publikacji w dzienniku urzędowym w wersji SVG Plan należy opracować na urzędowych mapach zasadniczych z granicami działek w skali określonej w art.16 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, które Wykonawca pozyska na własny koszt . Przedmiot zamówienia obejmuje również przygotowania merytoryczne dokumentów formalno-prawnych projekty pism zgodnie z art. 17 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i współpracę przy prowadzeniu procedury oraz dokumentacji prac planistycznych, o której mowa w art. 20 ust. 2 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. Koszty wysyłania korespondencji i ogłoszeń leżą po stronie Zamawiającego. Granice terenu objętego opracowaniem są zgodne z granicami administracyjnymi wsi Mroczkowa
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 600
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, tj. osoby fizyczne, osoby prawne oraz jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej, a także zespoły autorskie, którzy: Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i 2 pzp; Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów, dostarczonych przez Wykonawców wg formuły spełnia - nie spełnia. 2. Wykonawca, ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązany jest spełniać i akceptować warunki, określone w niniejszej SIWZ oraz we wzorze umowy , a w szczególności: Wypełnić druk Formularz oferty, który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku, załączonego przez Zamawiającego - załącznik nr 1. Dołączyć wszystkie wymagane oświadczenia i dokumenty, wyszczególnione w cz.VI niniejszej SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VI. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w części V SIWZ, Wykonawca składa - wraz z ofertą, sporządzoną ściśle wg formularza stanowiącego załącznik nr 1 - następujące dokumenty, oświadczenia i informacje: - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne art.22 ust.1 pkt 1-3 - oświadczenie ,ze nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne art.22 ust.1 pkt 4 z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 w celu potwierdzenia warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów określonych wyżej , składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zmówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , nie wydaje się dokumentów wymienionych wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski tłumaczenie przez osobę uprawnioną Dokumenty te mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii. Kopia musi być poświadczona przez wykonawcę klauzulą za zgodność z oryginałem W celu potwierdzenia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - , z którego wynikać ma ,że Wykonawca wykonał co najmniej dwa plany zagospodarowania przestrzennego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym Dz.U. z 2003r. Nr 80, poz. 717 z późniejszymi zmianami, potwierdzonych referencjami zamawiających , wykaz należy sporządzić zgodnie z załącznikiem nr 3 wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,doświadczenia i wykształcenia , niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresuwykonywanych przez nich czynności sporządzony zgodnie załącznikiem nr 4, pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wyżej , Wykonawca wskaże osoby , którymi będzie dysponował zgodnie z załącznikiem nr 5 zapewnią udział głównego projektantem planu, który jest wpisany na listę członków właściwej Izby Urbanistów , który posiada referencje od zamawiających potwierdzające należyte wykonanie zmówienia dot. planów miejscowych , zapewnią udział rzeczoznawcy majątkowego załączą kserokopie uprawnień zawodowych osób , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz kserokopie zaświadczeń potwierdzających ,że osoby te zrzeszone są we właściwych izbach samorządów zawodowych. 2. Pozostałe wymagane dokumenty jako załączniki do oferty W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia należy załączyć dodatkowo dla podmiotu wiodącego - lidera pełnomocnictwo udzielone przez Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia -oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 i aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej składane są przez każdego z Wykonawców oddzielnie. Wykonawcy mogą posiadać łącznie : potencjał techniczny, ekonomiczny i finansowy oraz wiedzę niezbędną do realizacji zamówienia . Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem wiodącym - liderem. Wykonawcy występujący wspólnie konsorcjum ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Uczestnik konsorcjum nie może złożyć oferty odrębnej. Jeżeli oferta wykonawców ubiegających się wspólnie zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia , której wykonanie powierzy podwykonawcom załącznik nr 6. Harmonogram rzeczowo - finansowy załącznik nr 9 Dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.skoroszyce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach