Przetargi.pl
Zmiana państwowego układu odniesienia 1965 na układ 2000

Starostwo Powiatowe w Jarosławiu - Starosta Jarosławski ogłasza przetarg

  • Adres: 37-500 Jarosław, ul. Jana Pawła II 17
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6246200 , fax. 016 6246249
  • Data zamieszczenia: 2009-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Jarosławiu - Starosta Jarosławski
    ul. Jana Pawła II 17 17
    37-500 Jarosław, woj. podkarpackie
    tel. 016 6246200, fax. 016 6246249
    REGON: 65090326200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://starostro.jaroslaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zmiana państwowego układu odniesienia 1965 na układ 2000
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi geodezyjno - informatyczne obejmujące swoim zakresem wykonywanie zmiany państwowego układu odniesienia 1965 zasobu Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Jarosławiu, który stanowią bazy danych ewidencji gruntów i budynków, osnów poziomych i pionowych, hybrydowe numeryczne wektorowo rastrowej mapy ewidencyjnej, numeryczne i hybrydowej mapy zasadnicze na układ 2000. Wartość szacunkowa niniejszego zamówienia powyżej 14 000 euro i poniżej 206 000 euro. Usługa stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia swoim zakresem obejmuje: 1) przekształcenie baz danych i zbiorów znajdujących się w PODGiK z układu 1965/1 na układ 2000/24; 2) wdrożenie prowadzenia zasobu w układzie 2000. Szczegółowy zakres ilościowy oraz jakościowy przedmiotu niniejszego zamówienia określają Warunki Techniczne, stanowiące Załącznik Nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713320004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub dysponują pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a) dysponują lub będą dysponować co najmniej dwiema osobami, z których każda posiada uprawnienia w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie określonym w art. 43 pkt. 1 i 2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne. (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 240 poz. 2027 z późn. zm.), b) przedstawią dokumenty potwierdzające posiadanie przez osoby, o których mowa powyżej uprawnień w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie określonym w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) na wykonane prace geodezyjno - informatyczne, tj. na cały zakres zamówienia udzielą Zamawiającemu rękojmi i gwarancji jakości na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń; 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ze szczególnym uwzględnieniem art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów: 1) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą realizować zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności, ich wykształcenia i doświadczenia zawodowego oraz kwalifikacji i uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia, z których co najmniej dwie musi posiadać uprawnienia w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie określonym w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne - według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ; 6) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia na okres wykonywania zamówienia osób, o których mowa powyżej w ppkt 5, jeżeli w ww. wykazie sporządzonym według wzoru stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 7) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą realizować zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wykazane w wykazie, o którym mowa powyżej w ppkt 5, posiadają wymagane obowiązującymi przepisami prawa uprawnienia, zgodnie z art. 42 ust. 1 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://starostwo.jaroslaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach