Gmina Sucha Beskidzka ogłasza przetarg
- Adres: 34200 Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 033 8742341, 8749544 , fax. 338 742 266
- Data zamieszczenia: 2017-10-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sucha Beskidzka
ul. Mickiewicza 19
34200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie
tel. 033 8742341, 8749544, fax. 338 742 266
REGON: 7218192000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sucha-beskidzka.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zmiana organizacji ruchu poprzez wprowadzenie sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu DW 946 odc. 060 km 0+000 z ul. Turystyczna i Zasypnica w Suchej Beskidzkiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia stanowią roboty związane z wprowadzeniem sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu DW 946 odc. 060 km 0+000 z ul. Turystyczna i Zasypnica w Suchej Beskidzkiej. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) roboty przygotowawcze i ziemne, b) budowę kompletnej sygnalizacji świetlnej, c) montaż opraw oświetlenia ulicznego typu LED, d) budowę kompletnej zatoki autobusowej o nawierzchni z kostki brukowej, e) wykonanie oznakowania poziomego i pionowego, f) pełną obsługę geodezyjną inwestycji, g) wykonanie wszelkich niezbędnych prób i sprawdzeń, h) dokonanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkich czynności faktycznych i prawnych wynikających z warunków technicznych wydanych przez TAURON Dystrybucja S.A., i) wykonanie innych prac i czynności niezbędnych dla prawidłowej realizacji zadania zgodnie z dokumentacją projektową i przepisami prawa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie tego warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Szczegółowe informacje dot. wymaganych oświadczeń i dokumentów zawiera SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja pomieszczeń zaplecza gospodarczego w budynku przy ul. 3 Maja 2.
Dodano: 2024-07-30 - Budowa chodnika wraz z budową kanalizacji przy drodze wojewódzkiej 957 na odcinkach Zawoja Lajkonik Zawoja Policzne etap II (odc. 080 km 3+104,8 - 3+902,5
Dodano: 2024-07-30 - PRZEBUDOWA DACHU W SZKOLE PODSTAWOWEJ W MIEJSCOWOŚCI PIETRZEJOWICE - WYMIANA POKRYCIA
Dodano: 2024-07-29 - Renowacja obiektu dworskiego w Szczurowej
Dodano: 2024-07-29 - Utworzenie strzelnicy wirtualnej w Zespole Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica w Bochni
Dodano: 2024-07-29 - „Wykonanie zabezpieczeń ppoż. w budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Krynicy – Zdroju (roboty elektryczne)”
Dodano: 2024-07-26 - Modernizacja pomieszczeń w XIII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy ul. Sądowej 4
Dodano: 2024-07-26 - Remont części budynku nr 22 w kompleksie wojskowym w Oświęcimiu
Dodano: 2024-07-26 - Remont instalacji elektrycznej w części budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Krakowie na os. Szkolnym 21. Etap I b.
Dodano: 2024-07-25 - Wykonanie kolejnego etapu remontu dachu w XV Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie, al. Dygasińskiego 15
Dodano: 2024-07-25