Przetargi.pl
Zmiana nawierzchni dróg w miejscowościach Bichniów, Bałków, Czaryż, Krzepice, Kuczków, Nadolnik, Psary-Kolonia, Secemin, Żelisławiczki

Gmina Secemin ogłasza przetarg

  • Adres: 29-145 Secemin, ul. Struga 2
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 0-34 35 56 017 , fax. 0-34 35 56 017
  • Data zamieszczenia: 2016-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Secemin
    ul. Struga 2 2
    29-145 Secemin, woj. świętokrzyskie
    tel. 0-34 35 56 017, fax. 0-34 35 56 017
    REGON: 15139899400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugsecemi.vot.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zmiana nawierzchni dróg w miejscowościach Bichniów, Bałków, Czaryż, Krzepice, Kuczków, Nadolnik, Psary-Kolonia, Secemin, Żelisławiczki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są następujące zadania: a)zmiana nawierzchni drogi w miejscowości Bichniów - w skład zadania wchodzą następujące inwestycje: - zmiana nawierzchni drogi gminnej nr 30 (obszar położony na działkach nr 502 i 543, obręb Bichniów) na długości 360 metrów, - zmiana nawierzchni drogi gminnej nr 30 (obszar położony na działce nr 1145, obręb Bichniów) na długości 250 metrów. b)zmiana nawierzchni drogi w miejscowości Czaryż - w skład zadania wchodzi następująca inwestycja: - zmiana nawierzchni drogi gminnej nr 33 (obszar położony na działkach nr 436 i 504, obręb Czaryż) na długości 180 metrów. c)zmiana nawierzchni drogi w miejscowości Nadolnik - w skład zadania wchodzi następująca inwestycja: - zmiana nawierzchni drogi gminnej nr 9 (obszar położony na działce nr 1281, obręb Żelisławice) na długości 520 metrów. d)zmiana nawierzchni drogi w miejscowości Żelisławiczki - w skład zadania wchodzi następująca inwestycja: - zmiana nawierzchni drogi gminnej nr 21 (obszar położony na działce nr 1289/1, obręb Żelisławice) na długości 321 metrów. e)zmiana nawierzchni dróg w miejscowościach Secemin, Psary-Kolonia, Kuczków, Krzepice, Czaryż, Bałków - w skład zadania wchodzą następujące inwestycje: - zmiana nawierzchni drogi gminnej nr 52 (obszar położony na działce nr 1964, obręb Secemin) na długości 195 metrów, - zmiana nawierzchni drogi gminnej nr 63 (obszar położony na działce nr 2019, obręb Secemin) na długości 150 metrów, - zmiana nawierzchni drogi gminnej nr 50 (obszar położony na działkach nr 1866, 1867, 2769, 2770, obręb Secemin) na długości 220 metrów, - zmiana nawierzchni drogi gminnej nr 18 (obszar położony na działce nr 2.619, obręb Psary Kolonia) na długości 425 metrów, - zmiana nawierzchni drogi gminnej nr 14 (obszar położony na działce nr 141, obręb Krzepice) na długości 300 metrów, - zmiana nawierzchni drogi wewnętrznej (obszar położony na działce nr 77/2, obręb Krzepice) na długości 705 metrów, - zmiana nawierzchni drogi wewnętrznej (obszar położony na działce nr 3.146, obręb Kuczków) na długości 270 metrów, - zmiana nawierzchni drogi wewnętrznej (obszar położony na działkach nr 446 i 447, obręb Czaryż) na długości 612 metrów, - zmiana nawierzchni drogi wewnętrznej (obszar położony na działce nr 2, obręb Czaryż) na długości 385 metrów. 3. Zamówienie może być częściowo współfinansowane z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 w ramach działania Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich. Operacja typu: Budowa lub modernizacja dróg lokalnych, w ramach poddziałania Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii. 4. Zamawiający oświadcza, że zgodnie z art. 93 ust. 1a pkt 1 PZP zastrzega sobie prawo unieważnienia części lub całości postępowania o udzielenie zamówienia w przypadku nieprzyznania mu środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej. 5. Zamawiający w przypadku nie powzięcia informacji o przyznania mu środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej zastrzega sobie prawo zawarcia z Wykonawcą warunkowej umowy realizacji zamówienia. W umowie tej zastrzeże sobie prawo odstąpieni od części lub całości zamówienia w przypadku nieprzyznania mu środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej. Odstąpienie od części lub całości realizacji zamówienia nie może pociągać za sobą roszczeń finansowych ze strony Wykonawcy. Zamawiający zobowiązuje się niezwłocznie poinformować Wykonawcę o odstąpieniu od części lub całości realizacji zamówienia w przypadku powzięcia informacji o nieprzyznaniu mu środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej. 6. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający dopuszcza składanie oferty częściowej na wykonanie poszczególnych zadań lub inwestycji wchodzących w ich zakres. Oferty na wykonanie poszczególnych inwestycji będą oceniane osobno. 9. Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówienia uzupełniającego zgodnie z zapisami PZP. 10. Termin realizacji poszczególnych inwestycji nie będzie wcześniejszy niż czerwiec 2016 r. i późniejszy niż listopad 2018 r. 11. Realizacja poszczególnych inwestycji nastąpi w terminie 1 miesiąca. 12. Bieg terminu realizacji danej inwestycji rozpoczyna się od momentu rozpoczęcia robót budowlanych przez Wykonawcę. Wykonawca rozpocznie roboty budowlane w terminie nie dłuższym niż 2 miesiące od dostania wezwania (pismo, fax) od Zamawiającego. Nierozpoczęcie robót budowlanych dla danej inwestycji w terminie 2 miesięcy od otrzymania wezwania od Zamawiającego rozpoczyna bieg 1 miesięcznego terminu realizacji inwestycji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 1.500 zł od każdej inwestycji na którą zostanie złożona oferta. W przypadku złożenia oferty na wszystkie inwestycje wadium wyniesie 21.000 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji i rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.secemin.eobip.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach