Przetargi.pl
Zmiana napięcia zasilania w energię elektryczną z 6 kV na 15 kV budynków Politechniki Łódzkiej, zlokalizowanych na terenie pomiędzy ulicami Żeromskiego, Żwirki, Wólczańską i Radwańską w Łodzi etap 1

Politechnika Łódzka; Zamówienia Publiczne ogłasza przetarg

  • Adres: 90-924 Łódź, ul. Żeromskiego 116
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 631 20 11 , fax. 042 631 20 28
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Łódzka; Zamówienia Publiczne
    ul. Żeromskiego 116 116
    90-924 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 631 20 11, fax. 042 631 20 28
    REGON: 00000158300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.p.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zmiana napięcia zasilania w energię elektryczną z 6 kV na 15 kV budynków Politechniki Łódzkiej, zlokalizowanych na terenie pomiędzy ulicami Żeromskiego, Żwirki, Wólczańską i Radwańską w Łodzi etap 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zmiana napięcia zasilania w energię elektryczną z 6 kV na 15 kV budynków Politechniki Łódzkiej, zlokalizowanych na terenie pomiędzy ulicami Żeromskiego, Żwirki, Wólczańską i Radwańską w Łodzi etap 1 na podstawie dokumentacji projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający ustalił wadium w wysokości 60 000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający dokona zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp wyboru spośród wykonawców którzy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2. Sposób dokonania oceny spełnienia warunków. Ocena spełnienia wymaganych warunków zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty wyszczególnione w pkt. 2.1., 2.2. i 2.3. 2.1. Spełnienie warunku wymienionego w pkt. 1.1. i 1.4. zostanie uznane, jeżeli Wykonawca przedstawi - Podpisane Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4 - pkt 8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2. Spełnienie warunku wymienionego w pkt.1.2. zostanie uznane, jeżeli Wykonawca przedłoży - Podpisane Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków na podstawie art.22 ust.1 ustawy Pzp - Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat (od 21.12.2004r. do 20.12.2009r.) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania robót oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie -tj. min.2 roboty budowlane związane z pracami przy wyposażeniu stacji SN i układaniu kabli o wartości min. 1 000 000,00 PLN brutto każda z prac - Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, (2006r. - 2009r.) a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Zamawiający oczekuje od Wykonawcy zatrudnienia w latach od 2006r. do 2009r. min. 20 osób. - Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także wykonywanych przez nie czynności. Wykonawca zobowiązany jest zatrudniać łącznie z Kierownikiem budowy, kierownikiem robót elektrycznych i osobami posiadającymi świadectwa kwalifikacji D i E min. 10 osób na umowę o pracę - Dokumenty osób, posiadających uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń oraz uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, stosownie do przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. 06.156.1118 z późn. zm.) i Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U.06.83.578 z późn. zm.). Ponadto dokument min. 1 osoby posiadającej świadectwo kwalifikacji D uprawniające do zajmowania się dozorem urządzeń, instalacji i sieci oraz dokumenty przynajmniej ośmiu osób posiadających świadectwa kwalifikacji E uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci uczestniczące w wykonywaniu zamówienia - Dokumenty potwierdzające członkostwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa osób, które będą pełnić funkcję Kierownika budowy i kierownika robót elektrycznych 2.3. Spełnienie warunku wymienionego w pkt.1.3. zostanie uznane, jeżeli Wykonawca przedłoży - Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę min.1 500 000,00 PLN - Informację banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych na kwotę min.1 000 000,00 PLN lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę min.1 000 000,00 PLN wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie Wykonawcy spełniającego warunki o udzielenie zamówienia na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4 - pkt 8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat (od 21.12.2004r. do 20.12.2009r.) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, tj. min. 2 roboty budowlane związane z pracami przy wyposażeniu stacji SN i układaniu kabli o wartości min. 1 000 000,00 PLN brutto każda z prac - Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat (2006r. - 2009r.), a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Zamawiający oczekuje od Wykonawcy zatrudnienia w latach od 2006r. do 2009r. min. 20 osób - Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także wykonywanych przez nie czynności. Wykonawca zobowiązany jest zatrudniać łącznie z Kierownikiem budowy i kierownikiem robót elektrycznych i osobami posiadającymi świadectwa kwalifikacji D i E min. 10 osób na umowę o pracę - Dokument osoby, posiadającej uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń - Dokument osoby, posiadającej uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - Dokument osoby posiadającej świadectwo kwalifikacji uprawniające do zajmowania się dozorem urządzeń, instalacji i sieci,D - Dokumenty przynajmniej ośmiu osób posiadających świadectwa kwalifikacji uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci uczestniczące w wykonywaniu zamówienia,E - Dokument potwierdzający członkostwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa osoby, która będzie pełnić funkcję Kierownika budowy - Dokument potwierdzający członkostwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa osoby, która będzie pełnić funkcję kierownika robót elektrycznych - Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 1 500 000,00 PLN - Informacja banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych na kwotę min. 1 000 000,00 PLN lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę min.1 000 000,00 PLN, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.p.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach