Przetargi.pl
Zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów położonych w rejonie ul. Turyńskiej w Bieruniu

Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń ogłasza przetarg

  • Adres: 43-150 Bieruń, Rynek 14
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3242400 , fax. 32 2164777
  • Data zamieszczenia: 2012-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń
    Rynek 14 14
    43-150 Bieruń, woj. śląskie
    tel. 32 3242400, fax. 32 2164777
    REGON: 27150489700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów położonych w rejonie ul. Turyńskiej w Bieruniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kod Wspólnego Słownika Zamówienia CPV: 71410000-5 usługi planowania przestrzennego. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów położonych w rejonie ul.Turyńskiej w Bieruniu - zakres obszaru górniczego o powierzchni ok. 10 ha (uchwała jest zał. do SIWZ), przeznaczony w Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Bierunia jako tereny: przemyłowo-usługowe. Obowiązujący miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego dla ww. terenu został przyjęty Uchwałą Nr VI/1/2003 Rady Miejskiej w Bieruniu z dnia 26 czerwca 2003r. w sprawie: uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów położonych w rejonie ul. Turyńskiej w Bieruniu. II.1. Zakres usługi obejmuje, w szczególności: 1. Prace wstępne (przygotowawcze): a) inwentaryzacja urbanistyczna - prace terenowe (obszar opracowania i otoczenie), b) ocena istniejącego stanu zagospodarowania przestrzennego wykonana w formie graficznej i opisowej. 2. Analiza wniosków do zmiany planu i opracowanie propozycji ich rozpatrzenia. 3. Przygotowanie zawiadomień o przystąpieniu do opracowania zmiany planu wraz z rozdzielnikiem wraz z opracowaniem projektów ogłoszenia prasowego i obwieszczenia. 4. Opracowanie projektu zmiany planu. 5. Prezentacja projektu zmiany planu władzom gminy (Burmistrz Miasta, Komisje Rady, sesja Rady Miejskiej - min. 4 prezentacje w tym 3 w godzinach późno popołudniowych). 6. Opiniowanie i uzgadnianie projektu zmiany planu, w tym prezentacja projektu zmiany planu na posiedzeniu komisji urbanistyczno-architektonicznej oraz przygotowanie wystąpienia o zaopiniowanie i uzgodnienie projektu zmiany planu wraz rozdzielnikiem oraz kopiami projektu zmiany planu. 7. Wprowadzenie zmian do projektu zmiany planu wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień oraz opracowanie stanowiska w sprawie uwag zawartych w opiniach i uzgodnieniach. 8. Udzielanie informacji osobom zainteresowanym w czasie wyłożenia projektu zmiany planu do publicznego wglądu (min. 2 dni w tygodniu). 9. Udział głównego projektanta projektu zmiany planu w dyskusji publicznej (w godzinach popołudniowych) nad przyjętymi w projekcie zmiany planu rozwiązaniami. 10. Analiza i opracowanie propozycji rozpatrzenia uwag wniesionych w związku z wyłożeniem projektu zmiany planu i prognozy oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu. 11. Wprowadzenie zmian do tekstu i rysunku projektu zmiany planu wynikających z rozpatrzenia uwag, o których mowa w poz. 9, a także dokonanie korekty prognozy: oddziaływania na środowisko i skutków finansowych uchwalenia planu. 12. Prezentacja projektu zmiany planu władzom gminy (Burmistrz Miasta, Komisje Rady Miejskiej, sesja Rady Miejskiej - minimum 4 prezentacje, w tym 3 w godzinach późno popołudniowych). 13. Skompletowanie, uporządkowanie i oprawienie dokumentacji prac planistycznych, Przygotowanie projektu zmiany planu do uchwalenia (część tekstowa i graficzna). 14. Sporządzenie kopii zmiany planu: a) tekst zmiany planu wygenerowany poprzez program - Edytor Aktów Prawnych XML Legislator Standard w formacie .xml, płyta CD oraz 3 egzemplarze wersji papierowej, b) rysunek zmiany planu w wersji kolorowej w skali 1:1000 - 4 egzemplarzy, c) rysunek zmiany planu w wersji kolorowej w skali 1:2000 - 3 egzemplarze, d) rysunek zmiany planu w wersji kolorowej w skali 1:5000 - 5 egzemplarz, e) zapis części tekstowej oraz rysunku zmiany planu według wymogów urzędu wydającego dziennik urzędowy województwa, w terminie 7 dni licząc od terminu określonego w poz. 4.1. f) przekazanie ostatecznego rysunku zmiany planu (zgodnego z uchwałą i jej załącznikiem graficznym) w formacie elektronicznym na płycie CD: pliku rastrowego: *.tif wraz z plikiem nagłówkowym *.tfw (Word File) - w układzie 2000, 256 kolorów, rozdzielczość 400 dpi, kompresja lzw (rysunek należy tak przygotować, żeby poza rzeczywistą granicą opracowania był tylko kolor przeźroczysty, bez dodatkowych informacji, takich jak: legenda, mapy zasadnicze, itd.). g) opracowań towarzyszących: - sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko, - sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia zmiany planu, - analizy potrzeby opracowania wniosków o zmianę przeznaczenia gruntów leśnych, a w razie potrzeby uzyskanie zgody na zmianę przeznaczenia gruntów leśnych - opracowanie wniosku na zmianę przeznaczenia na cele nieleśne. 15. Przygotowanie uzasadnienia i podsumowania do przyjętego dokumentu zmiany planu, sporządzone na podstawie odpowiednio art. 42 ust. 2 i art. 55 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. Nr 199, poz. 1227 z późn. zm.) - 1 egzemplarz + płyta CD. II.2. Wykonanie prac przewiduje się etapami. Efektem końcowym będzie zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów położonych w rejonie ul. Turyńskiej w Bieruniu, zatwierdzonego Uchwałą Rady Miejskiej w Bieruniu i opublikowanego w Dzienniku Urzędowym Województwa Śląskiego, z niezbędnymi opracowaniami i zgodnie z: a. uchwałą o przystąpieniu do sporządzenia ww. miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Uchwała Nr XII/2/2012 z dnia 30 sierpnia 2012 r.), b. obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności - ustawą z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz.U. z 2012 r. poz.647) c. rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. Nr 164, poz. 1587), d. ustawą z dnia 9 czerwca 2011r. Prawo geologiczne i górnicze (t.j. Dz.U. z 2011 r. Nr 163, poz. 981). II.3. Zapłata za faktycznie wykonany zakres prac dokonana będzie w transzach, zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik nr 1 do umowy na niniejsze zamówienie, na podstawie faktur częściowych wystawionych na Gminę Bieruń z konta Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Tychach nr 26 8435 0004 0000 0000 6158 0001 na konto Wykonawcy w drodze polecenia przelewu na podstawie zatwierdzonego protokołu odbioru pracy - poszczególnych jej etapów, podpisanego przez Wykonawcę i Zamawiającego oraz w terminie 30 dni od otrzymania przez Zamawiającego poprawnie wystawionej przez Wykonawcę faktury. Płatność faktur częściowych i końcowej w wysokości nie mniejszej niż 15% ceny całkowitej brutto wskazanej w ofercie. Płatność faktury końcowej nastąpi po opublikowaniu przedmiotu pracy w Dzienniku Urzędowym Województwa Śląskiego. II.4. Zamawiający zastrzega sobie udział głównego projektanta w następujących spotkaniach i prezentacjach: a. prezentacja projektu / koncepcji zmiany planu władzom gminy (minimum 4 prezentacje w tym 3 w godzinach późno popołudniowych), b. prezentacja projektu zmiany planu na posiedzeniu komisji urbanistycznej, c. prezentacja projektu zmiany planu podczas dyskusji publicznej (w godzinach popołudniowych). oraz udziału przedstawiciela Wykonawcy w konsultacjach społecznych w czasie wyłożenia projektu zmiany planu do publicznego wglądu, minimum 2 razy w tygodniu. II.5 Informacje uzupełniające. Uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy. Zamawiający nie przewiduje: zawarcia umowy ramowej, aukcji elektronicznej, udzielenia zamówień uzupełniających, dynamicznego systemu zakupów, udzielania zaliczek na poczet wykonania umowy, stosowania wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy pzp. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 800,00 zł (słownie: osiemset złotych) musi być wniesione w terminie, który został podany w punkcie Terminy. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem tzn. przelać z rachunku bankowego wykonawcy na rachunek bankowy zamawiającego. w BS O/Tychy numer konta: 26 8435 0004 0000 0000 6158 0001 z adnotacją: Wadium - Przetarg nieograniczony na wybór wykonawcy zamówienia pn. Zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów położonych w rejonie ul. Turyńskiej w Bieruniu. Termin - wniesienie wadium w pieniądzu - oznacza uznanie kwoty wadium, wpłaconego przelewem, na rachunku zamawiającego nie później niż do godz. 10:00 w dniu wyznaczonym do składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy złożyć w kasie Urzędu Miejskiego w Bieruniu, nie później niż do godz. 10:00 w dniu wyznaczonym do składania ofert. Termin ważności wadium wniesionego w innej formie niż pieniądz musi obejmować okres nie krótszy niż termin związania ofertą tj. nieprzerwanie obejmujący okres 30 dni włącznie z dniem wyznaczonym do składania ofert. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) w pieniądzu przelewem, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. (Dz.U.2007.42.275 z późniejszymi zmianami) o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Jeżeli powyższe dokumenty wystawione są w języku obcym, należy przedłożyć je wraz z tłumaczeniem na język polski. W przypadku wniesienia wadium przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie nin. zamówienia, należy informacyjnie wskazać wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wraz z podaniem ich nazw i siedzib. Wykonawca, który nie wniesie wadium, zostanie wykluczony z postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy pzp, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 2. Zasady zwrotu wadium Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci, zgodnie z art. 46 ust. 4 ustawy pzp wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 1) Zgodnie z art. 46 ust.1 ustawy pzp, zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy pzp. 2) Wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podst. art. 46 ust.1 ustawy pzp , jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wadium zostanie wniesione w terminie określonym przez zamawiającego. 3. Utrata wadium Zgodnie z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy pzp zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Ponadto zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy pzp zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeliby wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bierun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach