Gmina Józefów ogłasza przetarg
- Adres: 23-460 Józefów, ul. Kościuszki 37
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 084 6878133 , fax. 084 6878133
- Data zamieszczenia: 2010-01-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Józefów
ul. Kościuszki 37 37
23-460 Józefów, woj. lubelskie
tel. 084 6878133, fax. 084 6878133
REGON: 95036910300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ejozefow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zmiana konstrukcji i pokrycia dachu na budynku Przedszkola w Józefowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zmiany konstrukcji i pokrycia dachu na budynku Przedszkola w Józefowie przy ul. Broniewskiego. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą: 1. Roboty rozbiórkowe 2. Wykonanie konstrukcji dachu 3. Roboty pokrywcze (616,71 m2) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452611005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z Postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1 - oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do terminowego i fachowego wykonania Zamówienia (druk oferty - załącznik nr 1, pkt 2.1 b); 2 - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania zamówień, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - Zamawiający wymaga udokumentowanie minimum 2 podobne zamówienia); wykonawcy składający ofertę wspólnie - warunek muszą spełniać łącznie wszystkie podmioty składające ofertę, każdy w zakresie, w jakim będzie uczestniczył w realizacji zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą; 3 - oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia (druk oferty - załącznik nr 1, pkt 2.1 c); 4 - oświadczenie potwierdzające, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności zapewniającej wykonanie Zamówienia oraz że nie podlega wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy (druk oferty - załącznik nr 1, pkt 2.1 a i pkt 2.1 d). Jednocześnie do oferty należy załączyć: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ejozefow.pl, https://jozefow-m.netbip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Termomodernizacja budynku Ośrodka Zdrowia w Suchowoli
Dodano: 2014-07-01 - Remont i przebudowa Amfiteatru leśnego oraz budowa placu zabaw z elementami siłowni zewnętrznej w Żyrzynie
Dodano: 2014-01-07 - Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy na działce nr ew.245 w miejscowości Zakrzew-etap I.
Dodano: 2013-06-03 - Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Bobach Wsi
Dodano: 2011-09-08 - Zmiana konstrukcji i pokrycia dachu budynku Ośrodka Zdrowia w Lipinach Górnych - Lewkach
Dodano: 2011-07-20 - Zmiana konstrukcji i pokrycia dachu budynku Domu Dziecka Nr 2 w Zwierzyńcu
Dodano: 2011-06-07 - Wymiana dachu nad dużą salą gimnastyczną w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 6 w Chełmie
Dodano: 2010-10-11 - Wymiana dachu nad dużą salą gimnastyczną w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 6 w Chełmie
Dodano: 2010-07-12 - Przebudowa dachu i wykończenie elewacji Urzędu Gminy w Dołhobyczowie
Dodano: 2010-03-16 - Remont dachu budynku internatu w Zespole Szkół nr 2 w Nałęczowie
Dodano: 2009-05-11