Miejski Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół w Zawierciu ogłasza przetarg
- Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Paderewskiego 49
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 6721507 , fax. 032 6722903
- Data zamieszczenia: 2014-02-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół w Zawierciu
ul. Paderewskiego 49 49
42-400 Zawiercie, woj. śląskie
tel. 032 6721507, fax. 032 6722903
REGON: 27150188700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzspp.netpol.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zmiana konstrukcji i pokrycia dachu budynku administracyjno-biurowego przy Szkole Podstawowej Nr 5 (Zawiercie ul. Paderewskiego 49) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Demontaż starej konstrukcji dachu i montaż nowej konstrukcji dachu wraz z pokryciem o powierzchnii 270 m2 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 203222009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 2000 złoty
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzspp.netpol.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną