Przetargi.pl
Zintegrowany system zarządzania placówkami oświatowymi miasta Milanówka

Urząd Miasta Milanówka ogłasza przetarg

  • Adres: 05-822 Milanówek, ul. Kościuszki 45
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7583061 w. 109 , fax. 022 7248039
  • Data zamieszczenia: 2012-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Milanówka
    ul. Kościuszki 45 45
    05-822 Milanówek, woj. mazowieckie
    tel. 022 7583061 w. 109, fax. 022 7248039
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.milanowek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zintegrowany system zarządzania placówkami oświatowymi miasta Milanówka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa zintegrowanego systemu zarządzania 3 placówkami szkół publicznych znajdujących się na terenie miasta Milanówka. System będzie instalowany i wdrażany w niżej wymienionych szkołach: 1. w Zespole Szkół Gminnych nr 1 im. Ks. Piotra Skargi ul. Królewska 69 2. w Szkole Podstawowej nr 2 im. Armii Krajowej ul. Literacka 2 3. w Zespole Szkół Gminnych nr 3 im. Fryderyka Chopina ul. Żabie Oczko 1 W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji następujących zadań: 1. Dostawy, instalacji i konfiguracji komputerów przenośnych - 42 kompletów, 2. Udzielenia licencji, instalacji i wdrożenia platformy oświatowej, 3. Udzielenia licencji, instalacji i wdrożenia zintegrowanego systemu obsługi budżetu i arkuszy organizacyjnych, a także danych Systemu Informacji Oświatowej, 4. Udzielenia licencji, instalacji i wdrożenia systemu zarządzania informacją o uczniu, 5. Udzielenia licencji, instalacji i wdrożenia programów Plan lekcji i Zastępstwa w placówkach, 6. Udzielenia licencji, instalacji i wdrożenia aplikacji do prowadzenia szkolnej biblioteki, 7.Przeprowadzenia szkoleń z dostarczonego oprogramowania. Wymagania ogólne dla dostarczanych rozwiązań: 1. Powstały w wyniku niniejszego zamówienia System musi funkcjonować zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa ze szczególnym uwzględnieniem ustawy o systemie oświaty. 2. Dane systemu powinny być przechowywane w relacyjnej bazie danych na serwerze SQL. 3. Całość dostarczanego sprzętu i oprogramowania musi pochodzić z autoryzowanego kanału sprzedaży producentów. 4. Zamawiający wymaga, by dostarczone urządzenia były nowe (tzn. wyprodukowane nie dawniej, niż na 6 miesięcy przed ich dostarczeniem), oraz by były nieużywane (przy czym Zamawiający dopuszcza, by urządzenia były rozpakowane i uruchomione przed ich dostarczeniem wyłącznie przez Wykonawcę i wyłącznie w celu weryfikacji działania). 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania testów poszczególnych funkcjonalności wraz z ofertą (wersja demonstracyjna systemu). 6. Wykonawca zapewnia i zobowiązuje się, że zgodne z niniejszą umową korzystanie przez Zamawiającego z dostarczonych produktów nie będzie stanowić naruszenia majątkowych praw autorskich osób trzecich. 7. Oferowane urządzenia w dniu dostawy nie mogą być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży innym podmiotom. 8. Oferowane oprogramowanie w dniu dostawy nie może być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji, sprzedaży innym podmiotom lub wsparcia technicznego. 9. Zamawiający wymaga, by dostarczone oprogramowanie było oprogramowaniem w wersji aktualnej na dzień poprzedzający dzień dostawy. 10. Dla dostarczonego oprogramowania należy dostarczyć: licencje, nośniki instalacyjne oraz instrukcje w języku polskim. 11. Zamawiający wymaga dostarczenia dla całego oprogramowania aplikacyjnego systemu dokumentacji użytkownika. Warunki gwarancji 1. Na cały dostarczany sprzęt Wykonawca musi udzielić 24 miesięcznej gwarancji. 2. Całość dostarczonego sprzętu musi być objęta gwarancją opartą o świadczenia gwarancyjne producentów, lub ich autoryzowanych w zakresie serwisu partnerów. 3. Wymaga się by serwis gwarancyjny świadczony był w miejscu instalacji sprzętu; czas reakcji na zgłoszony problem (rozumiany jako podjęcie działań diagnostycznych i kontakt ze zgłaszającym) nie może przekroczyć jednego dnia roboczego; usunięcie usterki (naprawa lub wymiana wadliwego podzespołu lub urządzenia) ma zostać wykonana w przeciągu 7 dni roboczych od momentu zdiagnozowania usterki; Wykonawca ma obowiązek przyjmowania zgłoszeń serwisowych przez telefon, fax, e-mail lub WWW przez cała dobę. 4. W przypadku sprzętu, dla którego jest wymagany dłuższy niż określony w pkt. 3 czas na naprawę sprzętu, Zamawiający dopuszcza podstawienie na czas naprawy sprzętu o nie gorszych parametrach funkcjonalnych. Naprawa w takim przypadku nie może przekroczyć 30 dni roboczych od momentu zgłoszenia usterki. 5. Oferowane oprogramowanie aplikacyjne powinno być objęte 36 miesięczną opieką aktualizującą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 481900006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem ważności oferty jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości 4.000,00 PLN. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. Wpłaty wadium należy dokonać przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 12.10.2012 roku do godziny 12:30. Wadium może być wniesione przelewem na konto bankowe Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Białej Rawskiej Filia Milanówek numer rachunku 62 9291 0001 0086 8336 2000 0050 z dopiskiem na przelewie WADIUM i oznaczyć: Zintegrowany system zarządzania placówkami oświatowymi miasta Milanówka lub w formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku- Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.). Wadium wnoszone przelewem do Banku Spółdzielczego w Białej Rawskiej musi znajdować się na koncie Zamawiającego w terminie składania ofert, a potwierdzenie wniesienia wadium należy załączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu, oryginały dokumentów należy załączyć do oferty lub zdeponować w kasie Urzędu Miasta w Milanówku ul. Kościuszki 45, a ich poświadczone kopie dołączyć do oferty. Zaleca się aby dokument potwierdzający zabezpieczenie oferty został złożony w oddzielnej kopercie. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.milanowek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach