Przetargi.pl
Zintegrowany system zarządzania oświatą w Powiecie Tomaszowskim

Powiat Tomaszowski ogłasza przetarg

  • Adres: 97200 Tomaszów Mazowiecki, ul. Św. Antoniego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447 242 127 , fax. 44 725 28 01
  • Data zamieszczenia: 2017-08-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Tomaszowski
    ul. Św. Antoniego 41
    97200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie
    tel. 447 242 127, fax. 44 725 28 01
    REGON: 59064845100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-tomaszowski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zintegrowany system zarządzania oświatą w Powiecie Tomaszowskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Zamówienie p.n. „Zintegrowany system zarządzania oświatą w Powiecie Tomaszowskim” obejmie swym zasięgiem 2 Wydziały Starostwa Powiatowego w Tomaszowie Mazowieckim - Wydział Oświaty, Kultury i Sportu oraz Wydział Finansowo – Księgowy i Budżetu, jak również 7 szkół ponadgimnazjalnych i 1 placówkę oświatową: 1) I Liceum Ogólnokształcące 2) II Liceum Ogólnokształcące 3) Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 - Technikum nr 1. 4) Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 - Technikum nr 2, - Branżowa Szkoła I stopnia nr 2, - Liceum Ogólnokształcące dla Dorosłych, 5) Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3 - Technikum nr 3, - Branżowa Szkoła I stopnia nr 3, - Szkoła Policealna dla Dorosłych, - Bursa. 6) Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 6 - Technikum nr 5, - Liceum Plastyczne, 7) Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 8 - III Liceum Ogólnokształcące, - Technikum nr 6 8) Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy - Szkoła Podstawowa Specjalna z klasami gimnazjum, - Branżowa Szkoła Specjalna I stopnia, - Szkoła Specjalna Przysposabiająca do Pracy, - Internat. 2.2. Zamawiający wymaga, aby wszystkie aplikacje wykazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia spełniały niżej wymienione wymagania: 1) brak konieczności wysyłania danych do Urzędu (centralna baza danych), 2) wykonawca powinien czuwać nad aktualizacją programów w przypadku zmian w prawie, 3) możliwość dostępu do aplikacji z dowolnego miejsca z dostępem do internetu (przez przeglądarkę internetową), 4) dostępność bazy danych w „chmurze”, to znaczy dostępność do programów w wersji hostowej, na każdym komputerze, o każdej porze za pośrednictwem przeglądarki; programy są aktualizowane przez dostawcę; dostawca gwarantuje bezpieczeństwo ochrony danych osobowych, 5) pełna integracja danych - jednokrotne wprowadzanie danych dla wszystkich wykorzystujących je aplikacji, 6) otwartość na integrację i wymianę danych z otoczeniem – możliwość transportowania danych do większości aplikacji funkcjonujących w oświacie, w tym m.in. Bestia@, Hermes oraz System Informacji Oświatowej, 7) wgląd w plany finansowe wszystkich placówek dla organu prowadzącego, 8) wgląd w arkusze organizacyjne wszystkich placówek dla organu prowadzącego. 2.3. Arkusz organizacji pracy szkoły/placówki: Zamawiający wymaga, by wsparcie dla procesu planowania organizacji placówki zostało zrealizowane poprzez oprogramowanie w pełni zgodne z ustawami oświatowymi m.in. ustawa o Systemie Oświaty, ustawa Prawo Oświatowe oraz ustawa Przepisy Wprowadzające Prawo Oświatowe i wydanymi na ich podstawie rozporządzeniami, z zastosowaniem mechanizmów kontroli i weryfikacji arkusza pod kątem ramowych planów nauczania i tygodniowego wymiaru godzin. Wymaga się aby system: 1) Automatycznie czuwał nad zgodnością liczby przydziałów i przekroczeniem dopuszczalnych parametrów organizacyjnych. 2) Dawał możliwość automatyzacji czynności, takich jak: tworzenie arkusza organizacyjnego na kolejny rok szkolny oraz aktualizacji aneksów. 3) Przyczyniał się do eliminacji błędów i pomyłek na każdym etapie projektowania arkusza poprzez informację o braku zgodności danych w arkuszu z rozporządzeniami. 4) Kontrolował dane dzięki zastosowaniu mechanizmów blokujących przesyłanie błędnie wypełnionych arkuszy. 2.4. Planowanie cyklu budżetowego Zamawiający wymaga aby planowanie budżetu szkół i placówek odbywało się poprzez kompleksowy system wspomagający zarządzanie w samorządowej oświacie, funkcjonujący on-line w oparciu o centralną bazę danych, pozwalający na tworzenie niezwykle dokładnych planów finansowych i zadaniowych, obsługę zmian w tych planach oraz ewidencję danych o realizacji dochodów i wydatków. Wymaga się aby system umożliwiał wgląd w rzeczywisty stan danych finansowych i organizacyjnych zarówno w szczegółowości dowolnej szkoły jak zbiorczo. System musi działać zgodnie z ustawą o rachunkowości. Wymaga się aby system pozwalał na: 1) Pełną obsługę budżetu w układzie zadaniowym z zachowaniem układu klasyfikacji. 2) Bezkolizyjne i automatyczne scalanie danych finansowych ze wszystkich jednostek. 3) Wgląd w aktualny stan planów finansowych wszystkich szkół i placówek. 4) Integrację z innymi systemami (plan lekcji, plan finansowy, finansowo -księgowy, kadrowo-płacowy, zarządzanie projektami). 5) Wymianę danych (eksport, import) z systemami zewnętrznymi. 2.5. Systemu zarządzania informacją o uczniu Przedmiotem zadania jest udzielenie licencji i wdrożenie oprogramowania oraz wszelkie inne prace niezbędne do uruchomienia u Zamawiającego oprogramowania aplikacyjnego. Poniżej przedstawiono minimalne wymagania funkcjonalne, które musi spełniać oferowane przez Wykonawcę oprogramowanie aplikacyjne: 1) Sekretariat Wymaga się by oprogramowanie do obsługi świadectw pozwalało na: a) Gromadzenie i udostępnianie wszystkich informacji o uczniach dostarczanych przez szkołę, rodziców i instytucje pozaszkolne. b) Zminimalizowanie konieczności wielokrotnego zapisywania w różnych miejscach tych samych danych o uczniu oraz przebiegu jego nauki. c) Automatyczne tworzenie dokumentacji szkolnej, listy na wycieczki, zestawień dla dyrektora szkoły. d) Możliwość drukowania gotowych pism np. zaświadczenia o uczęszczaniu ucznia do danej szkoły bądź zaświadczenie do Wojskowej Komisji Uzupełnień. e) Wspieranie śledzenia obowiązku nauki oraz obowiązku szkolnego. f) Dokumentowanie promocji uczniów. g) Wspomaganie organizacji roku szkolnego. h) Prowadzenie księgi ewidencyjnej uczniów oraz księgi uczniów. i) Rejestrację przepływów uczniów. j) Prowadzenie rejestru zdarzeń nadzwyczajnych. k) Prowadzenie arkusza ocen. l) Eksport danych o uczniach do Systemu Informacji Oświatowej. m) Tworzenie statystyk, zestawień i porównań. n) Tworzenie wydruków niezbędnych dokumentów. o) Tworzenie list, pism według własnego projektu z wykorzystaniem danych z programu. p) Kontrolę nad danymi archiwalnymi. q) Kontrolę formalną poprawności dokumentów. 2) Dziennik elektroniczny Zamawiający wymaga aby dziennik elektroniczny posiadał pełną funkcjonalność tradycyjnego dziennika i zgodność z wymogami Rozporządzenia MEN, w zakresie prowadzenia elektronicznej formy dziennika lekcyjnego w szkołach (między innymi: oceny, obecności, frekwencja). Program ma zapewnić rodzicom bezpłatny dostęp do informacji w nim zawartych (po uprzednim zalogowaniu się), co zdecydowanie usprawni komunikację pomiędzy szkołą a rodzicami. 3) Świadectwa Zamawiający wymaga aby system zapewniał wydruk zawsze aktualnych świadectw, zgodnych z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej, z możliwością wydruku na giloszach w zarówno w formatach A4, jak i A3 (z opcją tworzenia duplikatów). Ponadto system powinien wspierać pracę nauczycieli poprzez takie funkcjonalności jak: automatyczna eliminacja powielania czynności czy obliczanie średniej ocen. Wymaga się by oprogramowanie do obsługi świadectw pozwalało: a) importu ocen z e-dziennika, b) automatyczne liczenie średnich. c) wypełnianie pismem komputerowym gotowych formularzy, d) wypełniane świadectw na podstawie szablonów opracowanych zgodnie z wzorami opublikowanymi w załącznikach do rozporządzeń ministra właściwego do spraw oświaty. e) podglądu wydruku i drukowania formularzy na czystym papierze ze specjalnym barwnym poddrukiem 2.6. Udzielenie licencji i wdrożenie systemu kadrowo-płacowego placówek. Przedmiotem zadania jest udzielenie licencji na użytkowanie i wdrożenie oprogramowania kadrowo – płacowego, pozwalającego na wprowadzanie, podgląd i aktualizowanie informacji o pracowniku. 1)Obsługa kadrowa placówek oświatowych Wymaga się by oprogramowanie do obsługi kadrowej placówek pozwalało na wprowadzanie, podgląd i aktualizowanie informacji o pracowniku w tym: a) Rejestrowanie i przetwarzanie danych kadrowych pracowników i zleceniobiorców. b) Gromadzenie: b.1. danych osobowych w zakresie wymaganym przez przepisy dla dokumentacji pracowniczej, b.2. danych dotyczących umów o pracę wraz z rejestracją wszystkich zmian w zatrudnieniu w okresie pozostawania w stosunku pracy, b.3. informacji tj. np. terminy badań okresowych i wymaganych szkoleń BHP, b.4. informacji o rodzinie pracownika dla potrzeb ustalania prawa do świadczeń, b.5. danych dotyczących umów cywilnoprawnych. c) Uwzględnianie odmiennych zasad zatrudniania i wynagradzania nauczycieli oraz pracowników nie będących nauczycielami (administracja i obsługa). d) Umożliwianie rejestrowania absencji pracowników oraz sporządzanie zestawień i statystyki e) Umożliwianie kontroli terminów np. wypłat nagród jubileuszowych, ważności książeczek zdrowia, okresowych badań lekarskich. f) Tworzenie, na podstawie danych zgromadzonych w systemie, raportów i zestawień. g) Zapewnianie dostarczenie danych niezbędnych do wypełniania sprawozdań GUS w zakresie danych kadrowych. h) Umożliwianie przekazania danych do oprogramowania płacowego i organizacyjnego poprzez dostarczenie w postaci elektronicznej dokumentów zgłoszeniowych do ubezpieczeń dla systemu „Płatnik” oraz danych kadrowych wymaganych w raporcie dla Systemu Informacji Oświatowej. i) Oprogramowanie powinno zawierać gotowe wzory wydruków dokumentów kadrowych. 2) Obsługa płacowa placówek oświatowych, Wymaga się by oprogramowanie do obsługi płacowej placówek pozwalało na wykonywanie rozliczeń i wypłaty wynagrodzeń oraz świadczeń pracowniczych. Ponadto wymaga się aby system dawał możliwość dostosowania systemu do wewnętrznych regulaminów wynagradzania w jednostkach budżetowych. Ponadto system powinien kontrolować m.in. roczną podstawę na ubezpieczenie emerytalne i rentowe czy przekroczenie progów podatkowych, posiadać wszelkie potrzebne zestawienia i wydruki: listy płac, odcinki płacowe, zbiorówki, wykazy nadgodzin, karty wynagrodzeń. Ponadto system powinien pozwalać na pobieranie danych osobowych oraz danych dotyczących umów pracowniczych i cywilnoprawnych z systemu obsługującego kadry. Wymaga się aby system pozwalał na: a) Sporządzanie i drukowanie list wypłat, comiesięcznych oraz sporadycznych np. wypłata nagród, składników socjalnych. b) Wymagane jest by na listach wypłat były wykazywane należne składniki wynagrodzenia lub świadczenia oraz naliczonych od nich składek na ubezpieczenia społeczne i ubezpieczenie zdrowotne, a także zaliczka na podatek dochodowy od osób fizycznych. c) Rejestrowanie i rozliczanie na liście płac potrąceń własnych pracownika np. składka na Zw. Zaw., spłata pożyczki z KZP. d) Dla celów naliczenia wynagrodzenia za dodatkowe godziny pracy nauczycieli (godziny ponadwymiarowe i doraźnych zastępstw) moduł powinien pobierać informacje o tych godzinach z modułu Organizacji zastępstw i dyżurów. e) Rozliczanie nieobecności. f) Obliczanie średnich wynagrodzeń wg stopnia awansu zawodowego, g) Umożliwianie eksportu: comiesięcznych dokumentów rozliczeniowych do ZUS za pomocą systemu „Płatnik”, wypłat i potrąceń w układzie klasyfikacji budżetowej do systemu Finanse, przelewów do bankowości elektronicznej, danych dotyczących wypłaconych wynagrodzeń do Systemu Informacji Oświatowej. h) Tworzenie, na podstawie danych zgromadzonych w systemie, raportów i zestawień dla potrzeb analiz i sprawozdawczości. i) Dostarczanie danych niezbędnych do wypełniania sprawozdań GUS w zakresie danych o wypłaconych wynagrodzeniach. j) Dostarczanie danych do sporządzania przelewów oraz formularzy PIT. k) Analizowanie dotychczasowych danych i przeprowadzanie symulacji przyszłych wydatków na wynagrodzenia opartą na faktycznie poniesionych kosztach. l) Analiza musi być przeprowadzana na danych gromadzonych przez system płacowy, m) Ujednolicone dane systemów płacowych, muszą być przenoszone drogą elektroniczną wykorzystującą połączenie internetowe. n) Dane muszą być gromadzone i analizowane w podziale na: jednostki sprawozdawcze, stopnie awansu zawodowego, miesiące, rodzaje wynagrodzeń, rodzaje absencji wpływających na wydatki i zobowiązania wynikające z Art 30 KN, o) Umożliwianie symulacji wydatków na wynagrodzenia w przyszłych miesiącach (latach) z uwzględnieniem określanych przez użytkownika zmian. p) System musi umożliwiać zapamiętywanie różnych wariantów symulacji. 3) Analizator struktury zatrudnienia i wynagrodzenia Wymaga się by oprogramowanie do analizy struktury zatrudnienia i wynagrodzeń pozwalało na monitorowanie średniej struktury zatrudnienia oraz wynagrodzeń nauczycieli w podziale na stopnie awansu zawodowego. System ma umożliwiać sporządzanie prognoz pozwalających na weryfikację, czy wypłacane w ciągu roku wynagrodzenia osiągają wysokość średnich, o których mowa w art. 30 ust. 3 Karty Nauczyciela. W przypadku, gdy wynagrodzenia nauczycieli w podziale na stopnie awansu nie osiągają poziomu zagwarantowanego zapisami w Karcie, system powinien automatycznie naliczać kwoty dodatków uzupełniających w podziale na podległe placówki. Ponadto wymaga się aby system automatycznie generował sprawozdania dla RIO z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli w podlegających placówkach oświatowych. 2.7. Udzielenie licencji i wdrożenie systemu obsługi finansowej jednostek, Przedmiotem zadania jest udzielenie licencji i wdrożenie oprogramowania oraz wszelkie inne prace niezbędne do uruchomienia u Zamawiającego oprogramowania aplikacyjnego, spełniającego wymogi Ustawy o rachunkowości z dnia 29 września 1994 r., Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 5 lipca 2010 r. w sprawie szczególnych zasad rachunkowości oraz planów kont, Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 16 stycznia 2014 r. w sprawie sprawozdawczości budżetowej oraz Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 4 marca 2010 r. w sprawie sprawozdań jednostek sektora finansów publicznych w zakresie operacji finansowych. Wymagane jest by dostarczone oprogramowanie minimalnie spełniało wymagania: 1. W zakresie rachunkowości oprogramowanie musi umożliwiać co najmniej: 1.1. modyfikowanie planu kont według własnego wzorca, 1.2. dostosowanie planu kont do własnych potrzeb wraz z funkcją drukowania, 1.3. wprowadzanie danych kontrahenta, 1.4. dostęp do bazy kontrahentów ze wszystkich obszarów systemu, 1.5. definiowanie dzienników (również w walutach) z niezależnymi wzorcami numeracji, 1.6. tworzenie jednolitego planu kont dla danego typu placówek, 1.7. obsługa zamknięcia miesiąca i roku obrotowego, 1.8. automatyczna numeracja dokumentów, 1.9. możliwość dekretacji w podziale na klasyfikację budżetową, kontrahenta, fundusze i zadania oraz wydatki strukturalne, 1.10. dekretacja na kontach bilansowych i pozabilansowych 1.11. dwustopniowe wprowadzanie dokumentów polegające na: dekretacji z możliwością zapisu w trybie możliwej modyfikacji, a następnie ich księgowania, 1.12. mechanizm kontroli bilansowania się dokumentu, 1.13. tworzenie nowego dokumentu w oparciu o zestawienie lub też inny dokument, 1.14. automatyczne otwieranie nowego roku obrachunkowego (mechanizm tworzenia bilansu otwarcia, którego zapisy odpowiadają saldom kont w bilansie zamknięcia), 1.15. drukowanie dokumentu i jego dekretacji, 1.16. możliwość bieżącego przeglądania danych z dwóch kolejnych lat, 1.17. tworzenie zestawień i wydruków: obrotów i sald (syntetyczne i analityczne) oraz obrotów na koncie, zestawienia sprawozdawcze, sporządzane wg Ustawy o rachunkowości, sprawozdań budżetowych, sprawozdań finansowych (Bilans budżetowy i skonsolidowany, Rachunek zysków i strat, zestawienie zmian w funduszu jednostki), 1.18. uwzględnianie wprowadzonych wstępnie dokumentów w analizie konta księgowego, analizie wydatków i podczas porównywania z planem budżetowym, 1.19. umożliwienie eksportu danych księgowych do Systemu Informacji Oświatowej, 1.20. współpraca z modułem obsługującym budżet (w zakresie przejęcia planów budżetowych oraz przekazania sprawozdawczości budżetowej), 1.21. księgowanie dekretów płacowych na podstawie informacji z systemu płacowego. 2. W zakresie obsługi gospodarki kasowej oprogramowanie musi umożliwiać co najmniej: prowadzenie kilku kas, wystawianie i drukowanie dokumentów kasowych (KP, KW), prowadzenie raportów kasowych (RK), 3. w zakresie obsługi rozrachunków oprogramowanie musi umożliwiać co najmniej: 3.1. tworzenie dokumentu przelewu w oparciu o wprowadzoną fakturę kontrahenta, 3.2. ewidencjonowanie wyciągów bankowych, not odsetkowych, rachunków korygujących 3.3. podgląd i wydruk sald kontrahentów, 3.4. automatyczne naliczanie odsetek karnych, 3.5. kontrolowanie realizacji planu, 3.6. drukowanie potwierdzenia sald, 4. W zakresie obsługi gospodarki składnikami inwentarza musi umożliwiać co najmniej: 4.1. prowadzenie ksiąg inwentarzowych (ewidencja przychodów i rozchodów), 4.2. ewidencjonowanie operacji: przyjęcia, likwidacji, przekazania (darowizny), 4.3. ewidencja środków trwałych, 4.4. rejestrowanie zwiększeń i zmniejszeń wartości środków trwałych, 4.5. tworzenie planu amortyzacji, 4.6. umożliwienie symulacji amortyzacji do końca okresu użytkowania, 4.7. drukowanie karty środka trwałego, 4.8. wspomaganie inwentaryzacji (wyliczanie różnic inwentaryzacyjnych), 4.9. przekazywanie odpowiedzialności za sprzęt pracownikom, zmiany miejsca użytkowania oraz przenoszenie grupy sprzętów między salami, 4.10. drukowanie protokołów przekazania wyposażenia, 4.11. drukowanie wykazu wyposażenia znajdującego się w pomieszczeniu, 4.12. wycofywanie naliczonej amortyzacji, 5. W zakresie obsługi gospodarki magazynowej oprogramowanie musi umożliwiać: 5.1. tworzenie i wydruk dokumentów magazynowych (PZ,WZ, PW,RW,MM), 5.2. prowadzenie kilku magazynów - zwykłych i żywnościowych, 5.3. prowadzenie automatycznej numeracji dla każdego rodzaju dokumentów 5.4. możliwość zapisu i modyfikacji dokumentu przed modyfikacją stanów indeksów, 5.5. zamykanie okresów już rozliczonych (z możliwością usuwania starych dokumentów magazynowych), 5.6. wprowadzanie własnych wzorców numeracji dokumentów magazynowych, 5.7. bieżący wgląd w aktualne stany magazynowe, 5.8. utworzenie i wydruk zestawienia ilości i wartości pojedynczego indeksu materiałowego, kilku lub zbiorczo wszystkich, 5.9. sporządzanie Raportu magazynowego oraz Zbiorczego raportu magazynowego, 5.10. wspomaganie inwentaryzacji (wyliczanie różnic inwentaryzacyjnych), 6. W zakresie faktur zakupu i sprzedaży oprogramowanie musi umożliwiać co najmniej: 6.1. rejestrowanie i wydrukowanie faktury sprzedaży, duplikatu, korekty dokumentu sprzedaży, noty korygującej, 6.2. prowadzenie ewidencji umów, które są podstawą do wystawienia faktury, 6.3. tworzenie zestawienia dokumentów sprzedaży z dokładnością do ujętych w nich pozycji z podziałem na klasyfikację budżetową, 6.4. wydrukowanie zestawienia dokumentów sprzedaży i duplikatów, 6.5. wprowadzanie dokumentów zakupu i not korygujących, 6.6. prowadzenia rejestru dokumentów zakupu według trybów przewidzianych w Ustawie o Zamówieniach Publicznych z możliwością przypisania zadania i funduszu, 6.7. tworzenie zestawień zakupów z uwzględnieniem pozycji faktury, 6.8. sporządzanie zestawienia faktur zrealizowanych z zamówień publicznych, 6.9. przygotowanie zestawienia sumującego wartość i ilość faktur do zamówień wg trybu i podstawy prawnej, 7. W zakresie obsługi rejestru VAT oprogramowanie musi umożliwiać co najmniej: 7.1. prowadzenie ewidencji faktur zakupu i sprzedaży, 7.2. prowadzenie bieżącej kontroli obrotów, 7.3. tworzenie i wydruk zgłoszenia VAT-R, 7.4. przygotowanie i wydrukowanie deklaracji VAT-7. 2.8. Udzielenie licencji i wdrożenie systemu obsługi JDU Przedmiotem zadania jest udzielenie licencji na użytkowanie i wdrożenie oprogramowania obsługującego Jednorazowy Dodatek Uzupełniający (JDU) Poniżej przedstawiono minimalne wymagania funkcjonalne, które musi spełniać oferowane przez Wykonawcę oprogramowanie aplikacyjne: 1. W zakresie administracyjnym: 1.1. dostęp powinien odbywać się za pomocą przeglądarki WWW 1.2. logowanie powinno następować poprzez stronę internetową przy wykorzystaniu nazwy użytkownika i hasła. 1.3. uwierzytelnienie użytkowników powinno następować za pośrednictwem centralnego rejestru użytkowników i szkół. 1.4. posiadać nieskomplikowane filtry, za pomocą których możliwe jest analizowanie zgromadzonych danych płacowych w różnych zakresach, 1.5. służyć do wymiany danych z programem płacowym 1.6. używać zawsze jednakowego formatu pliku XML. 2. Posiadać funkcjonalność pozwalającą na wyznaczenie: 2.1. liczby etatów oraz średniego zatrudnienia - średniorocznej struktury zatrudnienia, 2.2. średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego, 2.3. faktycznie poniesionych wydatków na wynagrodzenia nauczycieli, 2.4. kwot różnic między wynagrodzeniami należnym a faktycznie wypłaconym, 2.5. podziału jednorazowego dodatku uzupełniającego między poszczególne placówki w podziale na stopnie awansu zawodowego. 3. Wymienione w pkt 1 metody obliczeń wynikające z zapisów w art. 30a Karty Nauczyciela winny być w pełni zgodne ze stanowiskiem MEN wyrażonym w publikacji „Opis sposobu wykonania przepisów art. 30a i 30b ustawy Karta Nauczyciela.” 4. Pozwalać na: 4.1. ustawianie parametrów aplikacji, 4.2. bieżącą kontrolę kompletności wprowadzanych danych, 4.3. bieżącą weryfikację poprawności, 4.4. generowanie raportów o kompletności danych, 4.5. automatyczne przetwarzanie zgromadzonych danych, 4.6. sporządzenie wykresów i raportów ułatwiających analizę danych, 4.7. podział wyrównań dzięki czemu otrzyma się kwoty niedopłaty wynagrodzenia nauczycieli w podziale na stopnie awansu zawodowego w poszczególnych placówkach, 4.8. publikowanie wyników z przeprowadzonych analiz – kwot dodatków uzupełniających dla nauczycieli w poszczególnych placówkach, 4.9. równoczesny dostęp do bazy danych wielu użytkownikom z wielu komputerów, 4.10. umożliwiać jednostkom oświatowym zdalny dostęp do swoich danych płacowych, które zostały zgromadzone w aplikacji, oraz ich modyfikację lub sukcesywne uzupełnianie, 4.11. umożliwiać jednostkom oświatowym pobranie odpowiednich danych niezbędnych do przygotowania wypłat jednorazowego dodatku uzupełniającego dla nauczycieli zatrudnionych w tych jednostkach. 2.8. W zakres zamówienia wchodzą również następujące czynności: 1) przeniesienie danych z obecnego systemu, który funkcjonuje u Zamawiającego; 2) Uruchomienie systemu, o którym mowa powyżej; 3) Przeprowadzenie szkoleń: a) wprowadzających, b) i bieżących. 2.9. Podwykonawcy: 1) Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia dotyczącego obowiązku osobistego wykonania kluczowych części zamówienia przez Wykonawcę. 2) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, wskazał w ofercie (formularzu ofertowym) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom wraz z podaniem nazw firm Podwykonawców. 3) Dopuszcza się na etapie realizacji zamówienia możliwość dokonania zmiany albo rezygnacji z Podwykonawcy. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72260000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach