Muzeum Pierwszych Piastów na Lednicy ogłasza przetarg
- Adres: 62-261 Lednogóra, Dziekanowice 32
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 4275010 , fax. 061 4275020
- Data zamieszczenia: 2013-01-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Muzeum Pierwszych Piastów na Lednicy
Dziekanowice 32 32
62-261 Lednogóra, woj. wielkopolskie
tel. 061 4275010, fax. 061 4275020
REGON: 63977070800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa instytucja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zintegrowany system sprzedaży, gospodarki magazynowej i rozliczeń księgowych w punktach handlowych Muzeum Pierwszych Piastów na Lednicy. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zintegrowany system sprzedaży, gospodarki magazynowej i rozliczeń księgowych w punktach handlowych Muzeum Pierwszych Piastów na Lednicy. 2. Rodzaj zamówienia: Dostawa i usługi. 3. Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa zintegrowanego systemu sprzedaży, gospodarki magazynowej i rozliczeń księgowych w punktach handlowych Muzeum Pierwszych Piastów na Lednicy. Na system ten składają się: a)specjalistyczne seryjne oprogramowanie przeznaczone do zarządzania sprzedażą w sieci punktów handlowych oraz magazynem i umożliwiające zarządzanie asortymentem i wykazem kontrahentów. b) specjalistyczne oprogramowanie seryjne do prowadzenia sklepów zarządzanych z centrali sieci, stanowiące końcówkę systemu pracującą na swojej lokalnej bazie danych i wymieniającą dane on-line z bazą centralną c)sprzęt umożliwiający pracę systemu (terminal dotykowy, drukarka fiskalna z szufladą na pieniądze, drukarka etykietująca do drukowania biletów, czytnik kodów kreskowych). d)szkolenia personelu muzealnego przygotowujące do pracy na zintegrowanym systemie sprzedaży, gospodarki magazynowej i rozliczeń księgowych w punktach handlowych Muzeum Pierwszych Piastów na Lednicy e)moduł umożliwiający przekazywanie danych księgowych do programu WF_Fakir WAPRO, (program w posiadaniu Muzeum Pierwszych Piastów na Lednicy) f) projekt aranżacji trzech punktów sprzedaży w Muzeum Pierwszych Piastów na Lednicy umożliwiający efektywne i atrakcyjne wykorzystanie zamawianego systemu (rzut i fotografie wnętrz pomieszczeń muzealnych w których zostaną zamontowane kasy fiskalne zawiera załącznik nr 6 do SIWZ). 4. Ilość zamawianych zestawów do sprzedaży w punktach handlowych MPP - 6 szt. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 5.1. Zakup programu, wraz z pisemną licencją dla Windows (lub równoważnego systemu operacyjnego), przeznaczonego do zarządzania magazynem, oraz siecią sklepów. Program ma być przejrzysty i prosty w obsłudze, w intuicyjny sposób pozwalający zarządzać asortymentem towarowym oraz wykazem kontrahentów. Oprogramowanie powinno mieć: - możliwość aktualizacji, -zapewniony serwis -wsparcie techniczne -podstawowe szkolenie, które przygotuje personel w sposób wystarczający do sprawnej obsługi w/w programu i powinno zawierać: -wersję jednostanowiskową (serwer) -wersja sieciową do 5 stanowisk -rozliczenie kasjerów -obsługę drukarek kodów kreskowych -obsługę sprawdzarek cen -edytor etykiet -generator zamówień -oprogramowanie umożliwiające przesyłanie danych księgowych do programy WF Fakir (WAPRO) -moduł (oprogramowanie) zdalnego zarządzania cenami -oprogramowanie do prowadzenia sklepów zarządzanych z centrali sieci, -końcówki systemu pracujące na swojej lokalnej bazie danych i wymieniające dane on-line z bazą centralną. 5.2. Wykaz sprzętu do systemu: 1. Komputer stacjonarny (1 szt.) -Procesor min. 2 rdzenie -Hdd min 500 GB -Napęd dvd-rw -RAM min. 4GB ddr3 -Obudowa -System operacyjny Windows pro -Monitor LED min 19 -Myszka -Klawiatura -Wymagane okablowanie 2. Drukarka laser mono, możliwość stosowania zamienników (bez tzw. bębna, którego trzeba wymieniać okresowo), wymagane okablowanie 3. Terminal komputerowy z ekranem dotykowym (6 szt.) 4. Skaner o wysokiej wydajności odczytu kodów jednowymiarowych, kodów złej jakości, uszkodzonych oraz o dużej gęstości. (7 szt. tzn. - 5 stanowisk sprzedaży, 1 centrala, 1 rezerwa). 5.Drukarka fiskalna z obcinaczem i kopią elektroniczną + szuflada do pieniędzy (6 szt.) 6. Drukarka etykietująca drukarki stacjonarne o podwyższone szybkość i wydajność, drukujące w technologii druku termicznego (6 szt.) 5.4. Przedmiot zamówienia obejmuje także: 1. Szkolenie dla pracowników Muzeum, około 10 osób (Ilość godzin zgodnie z wymaganiami producenta oprogramowania). 2. Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny sprzętu oraz oprogramowania (przedmiotu zamówienia) stanowiących w dniu zawarcia niniejszej umowy własność MUZEUM. 3. Opracowanie projektów organizacji stanowisk handlowych w trzech punktach należących do Zamawiającego. 4. Dostarczany sprzęt objęty ma być co najmniej 24 miesięczną gwarancją. 5. Termin reakcji serwisu w przypadku awarii sprzętu lub oprogramowania - 24 h w siedzibie Zamawiającego - jeżeli naprawa może być wykonana w siedzibie Zamawiającego. 6. Termin reakcji serwisu w przypadku awarii sprzętu lub oprogramowania - 48 h w siedzibie Zamawiającego - jeżeli naprawa musi być wykonana w siedzibie Wykonawcy. Wykonawca dostarczy zastępczy sprzęt na czas wykonania naprawy. 5.5. Wskazanie znaków towarowych, patentów, pochodzenia norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, w takim przypadku w/w wskazania traktować należy jako podane przykładowo, a zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301420006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lednica.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną