Gmina i Miasto Witkowo ogłasza przetarg
- Adres: 62-230 Witkowo, ul. Gnieźnieńska
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 614 778 194 , fax. 614 778 855
- Data zamieszczenia: 2019-11-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Witkowo
ul. Gnieźnieńska 1
62-230 Witkowo, woj. wielkopolskie
tel. 614 778 194, fax. 614 778 855
REGON: 00000000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.witkowo.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zintegrowany niskoemisyjny transport w powiecie gnieźnieńskim – Gmina i Miasto Witkowo – II etap - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część I: Przebudowa drogi - droga dla rowerów Witkowo-Kołaczkowo Przebudowa drogi - droga dla rowerów Witkowo-Kołaczkowo na długości 1,393 km oraz montaż 5-ciu lamp hybrydowo-solarnych. Stan projektowany: W zakres zadania wchodzi pobudowanie drogi dla rowerów na odcinku od Witkowa do Kołaczkowa (od km 0+237 do km 1+630 – ETAP II). W ramach projektu zostaną wykonane: - Roboty przygotowawcze, - Roboty ziemne, - Krawężniki i obrzeża, - Podbudowa, - Nawierzchnia, - Zjazdy, - Oznakowanie, - Prace wykończeniowe, - Montaż oświetlenia. W ramach prac przewidziano następujące technologie: - Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S grub. 5 cm, - Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S grubości 4 cm – połączenie istniejącej nawierzchni drogi ze ściekiem, - Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0/31,5 mm grub. 15 cm, na zjazdach grub. 25cm, - Warstwa odsączająca grubości 10 cm z piasku o wodoprzepuszczalności powyżej 8 m/dobę, - Ustawienie krawężnika betonowego 15x30 cm, na zjazdach 15x22cm + skosy na ławie betonowej z oporem (beton C12/15), - Ustawienie opornika betonowego 12x25 cm na ławie betonowej z oporem (beton C12/15), - Ustawienie obrzeża betonowego 8x30 lub 8x25 cm na ławie betonowej z oporem (beton C12/15). - Ustawienie krawężnika odwadniającego średnio co 50 m, - Ułożenie ścieku przykrawężnikowego z trzech rzędów kostki grub. 8 cm na ławie betonowej (beton C12/15), - Ułożenie pod zjazdami rur przepustów wraz z montażem ścianek prefabrykowanych, - Ustawienie wolnostojących latarni drogowych solarno – hybrydowych 5 szt., - Oznakowanie pionowe i poziome, - Odtworzenie rowów przydrożnych, - Profilowanie i zagęszczenie pobocza gruntowego, - Humusowanie oraz obsianie trawą pasa zieleni za obrzeżem. Część II: Przebudowa chodnika w pasie drogowym drogi gminnej w miejscowości Kołaczkowo oraz w Witkowie przy ul. Nowej. Przebudowa chodnika w miejscowości Kołaczkowo w pasie drogowym na długości 0,264 km wraz z posadowieniem bezobsługowej stacji naprawy rowerów i wiaty przystankowej, przebudowa chodnika w miejscowości Witkowo, ul. Nowa w pasie drogowym na długości 0,295 km. Stan projektowany dla miejscowości Kołaczkowo: W zakres zadania wchodzi przebudowa chodnika w m. Kołaczkowo w zakresie: - Roboty przygotowawcze, - Roboty ziemne, - Krawężniki i obrzeża, - Podbudowa, - Nawierzchnia, - Zjazdy, - Oznakowanie, - Roboty wykończeniowe. W ramach prac przewidziano następujące technologie: - Rozebranie istniejącego chodnika wraz z podbudową i warstwą odsączającą, krawężnika z ławą betonową, obrzeża, - Warstwa odsączająca grubości 10 cm z piasku o wodo-przepuszczalności powyżej 8 m/dobę, - Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0/31,5mm grub. 10 cm twardego (np. melafir, granit, gabro), na wjazdach grub. 25cm, - Ciąg pieszo-rowerowy z kostki betonowej typu BEHATON bezfazowej grub. 8cm (szara) na podsypce cem.-piaskowej grub. 5cm, - Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 5cm (wjazdy) AC8S, - Ustawienie krawężnika betonowego 15x30cm oraz 15x22cm + skosy na ławie betonowej z oporem (beton C12/15), - Ustawienie obrzeża betonowego 8x30 cm na ławie betonowej z oporem (beton C12/15), - Oznakowanie pionowe i poziome, - Montaż wiaty przystankowej, - Montaż samoobsługowej stacji naprawy rowerów, - Mała architektura (stojak na rowery, ławka, kosz na śmieci). Stan projektowany dla ul. Nowej w Witkowie: W zakres zadania wchodzi przebudowa chodnika w m. Witkowo ul. Nowa na odcinku od ul. Kosynierów Miłosławskich do ul. Północnej w zakresie: - Roboty przygotowawcze, - Roboty drogowe, - Oznakowanie, - Roboty towarzyszące. W szczególności wykonane zostaną następujące prace: - Rozebranie istniejącego chodnika wraz z podbudową i warstwą odsączającą, krawężnika z ławą betonową, obrzeża, - Warstwa odsączająca grubości 10cm z piasku o wodoprzepuszczalności powyżej 8 m/dobę, - Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0/31,5mm grub. 10 cm twardego (np. melafir, granit, gabro), na wjazdach grub. 30cm, - Ciąg pieszo-rowerowy z kostki betonowej typu BEHATON bezfazowej grub. 8cm (szara) na podsypce cem.-piaskowej grub. 5cm, - Ustawienie krawężnika betonowego 15x30cm oraz 15x22cm + skosy na ławie betonowej z oporem (beton C12/15), - Ułożenie ścieku przykrawężnikowego z trzech rzędów kostki betonowej na ławie betonowej C12/15, - Ustawienie obrzeża betonowego 8x30 cm na ławie betonowej z oporem (beton C12/15), - Oznakowanie pionowe i poziome, - Regulacja pionowa studzienek i kratek. Uwagi do wszystkich części przedmiotu zamówienia 1) Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, przedmiarami robót oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi i wiedzą techniczną. 2) Kosztorys ofertowy uproszczony składany przed podpisaniem umowy wykonawca sporządza na własny koszt w oparciu o przekazane przez zamawiającego dokumenty m.in.: dokumentację projektową, przedmiary, opis przedmiotu zamówienia itp. Wartość oferty wyceniona na podstawie ww. dokumentów jest wartością ryczałtową. Kosztorys ofertowy ma jedynie charakter pomocniczy i służy do przedstawienia sposobu obliczenia ryczałtowej ceny oferty. Nieujęcie przez wykonawcę w kosztorysie ofertowym jakiejś pozycji określonej w przedmiarach robót lub błędne opisanie pozycji czy obmiaru, nie zwalnia wykonawcy z obowiązku wykonania tych robót, przy czym wykonawcy nie będzie przysługiwało dodatkowe wynagrodzenie z tego tytułu. Zamawiający uzna, że wykonawca skalkulował te roboty w innych pozycjach kosztorysu ofertowego. 3) Jeżeli w SIWZ (wraz z załącznikami) wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane przez zamawiającego, które spełniają wymagania norm i przepisów oraz założone parametry. 4) W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie niezbędne zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót przed osobami postronnymi. 5) Wszystkie materiały, użyte do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być nowe, w pierwszym gatunku, posiadać określone obowiązującymi w tym zakresie polskimi przepisami, normami dopuszczenia do stosowania (certyfikaty, atesty, aprobaty techniczne itp.) oraz gwarancje uzyskane od producenta. Powyższe dokumenty należy na żądanie inspektora nadzoru przedstawić przed wbudowaniem materiałów/produktów oraz przekazać zamawiającemu przy odbiorach częściowych oraz końcowym robót. Ww. materiały/produkty winny spełniać postanowienia aktualnej ustawy o wyrobach budowlanych. 6) Wykonawca wykona projekt organizacji ruchu uzgodniony z właściwymi zarządcami dróg, komendą Powiatową Policji oraz organem zarządzającym ruchem. Uzgodniony projekt należy przedstawić zamawiającemu przed rozpoczęciem robót. 7) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamawiającemu do odbioru pełną dokumentację powykonawczą wraz z inwentaryzacją geodezyjną. 8) Przed złożeniem oferty zamawiający zaleca dokonanie wizji w terenie. 9) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 10) Zamawiający nie zamierza udzielić zamówienia o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 11) Wymagania dot. gwarancji: Ustala się min. 5-letni termin gwarancji. Warunki określono w istotnych postanowieniach umowy. 12) Zamawiający wymaga, by wykonawca lub podwykonawca zatrudnił na umowę o pracę osoby wykonujące następujące czynności zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.) – zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp.: Dla części I: - min. 1 osobę odpowiedzialną za pracę koparki, 1 osobę odpowiedzialną za układanie prefabrykatów betonowych oraz 1 osobę odpowiedzialna za układanie nawierzchni asfaltowej. Dla części II: - min. 1 osobę odpowiedzialną za pracę koparki, 2 osoby odpowiedzialne za układanie prefabrykatów betonowych. Dokumentowanie zatrudnienia osób – wykonawca dostarczy oświadczenie o zatrudnieniu w/w osób na podstawie umowy o pracę w terminie 10 dni od zawarcia umowy oraz będzie przedstawiał na żądanie zamawiającego oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracowników na podstawie umowy o pracę. W przypadku braku dostarczenia w/w oświadczenia w wyznaczonym terminie wykonawca zapłaci zamawiającemu karę umowną określoną we wzorze umowy. Wykonawca lub podwykonawca będą zobowiązani do składania – na pisemne żądanie zamawiającego – pisemnego oświadczenia o którym mowa wyżej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233222-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1) 20.000,00 zł (słownie dwadzieścia tysięcy zł 00/100) dla Części I zamówienia, 2) 7.000,00 zł (słownie siedem tysięcy zł) dla Części II zamówienia. 2. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie formie:- zgodnie z zapisami rozdziału XVI SIWZ
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z rozdziałem VI, VIII, X SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa nawierzchni drogowej w Zapleczu Technicznym Teatru Wielkiego im Stanisława Moniuszki w Poznaniu, położnym przy ul. Polskiej 116 w Poznaniu
Dodano: 2024-06-11 - Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 190 w zakresie budowy chodnika z dopuszczeniem ruchu rowerowego na odcinku Rondo Gnieźnieńskie – ul. Straszewska w Wągrowcu
Dodano: 2024-04-10 - Przebudowa drogi powiatowej nr 4595 P w m. Zborów w zakresie poprawy bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu
Dodano: 2023-11-10 - Przebudowa drogi powiatowej nr 4612 P ul. Jana w m. Opatówek w zakresie poprawy bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu
Dodano: 2023-11-09 - Przebudowa ulicy Skarbka, Morcinka, Kasztanowej i Ogrodowej w Sompolnie w zakresie wykonania chodników oraz przejść dla pieszych.
Dodano: 2023-11-03 - Zagospodarowanie plenerowego miejsca spotkań, rekreacji i integracji mieszkańców w miejscowości Brenno
Dodano: 2023-10-16 - "Budowa chodnika w Rościnnie"
Dodano: 2023-06-12 - Rozbudowa gminnej infrastruktury szansą na wyrównanie poziomu życia na terenach dotkniętych deprywacją lokalną dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych
Dodano: 2023-04-24 - Wymiana kostki brukowej wraz z utwardzeniem terenu i odwodnieniem w obrębie obiektu Ochotniczej Straży Pożarnej i sali wiejskiej w miejscowości Bukówiec Górny
Dodano: 2023-04-13 - Modernizacja chodników wraz z miejscami postojowymi i infrastrukturą towarzyszącą
Dodano: 2023-04-07