Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie ulic miejskich w 2016 r. i 2017 r. z użyciem solarek, pługów, piaskarek oraz innego niezbędnego sprzętu w akcji odśnieżania na terenie Miasta Bielsk Podlaski

Miasto Bielsk Podlaski ogłasza przetarg

  • Adres: 17100 Bielsk Podlaski, ul. Kopernika
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-85 73 18 100 , fax. 0-85 73 18 150
  • Data zamieszczenia: 2016-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Bielsk Podlaski
    ul. Kopernika 1
    17100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie
    tel. 0-85 73 18 100, fax. 0-85 73 18 150
    REGON: 5065898200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie ulic miejskich w 2016 r. i 2017 r. z użyciem solarek, pługów, piaskarek oraz innego niezbędnego sprzętu w akcji odśnieżania na terenie Miasta Bielsk Podlaski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie ulic miejskich w 2016 r. i 2017 r. z użyciem solarek, pługów, piaskarek oraz innego niezbędnego sprzętu w akcji odśnieżania na terenie Miasta Bielsk Podlaski. 2.Wykaz ulic miejskich o nawierzchni: 1)bitumicznej do utrzymania zimowego za pomocą solarek i pługów w 2016 r. i 2017 r. o łącznej powierzchni 293.893,00 m2 (załącznik Nr 1); 2)bitumicznej do utrzymania zimowego za pomocą solarek i pługów w 2016 r. i 2017 r. – pierwsza kolejność utrzymania o łącznej powierzchni 90.439,00 m2 (załącznik Nr 1A); 3)betonowej do zimowego utrzymania za pomocą piaskarek i pługów w 2016 r. i 2017 r. o łącznej długości 10.478,00 mb (załączniki Nr 2); 4)betonowej do utrzymania zimowego za pomocą piaskarek i pługów w 2016 r. i 2017 r. – pierwsza kolejność odśnieżania o długości 1.322,00 mb (załącznik Nr 2A); 5)gruntowej do zimowego utrzymania za pomocą pługów w 2016 r. i 2017 r. o łącznej długości – 19.202,00 mb (załącznik Nr 3). 3.W ramach realizacji i rozliczenia za zamówienie Wykonawca posłuży się cenami jednostkowymi za: 1)posypanie 100 m2 ulicy o nawierzchni bitumicznej solanką o stężeniu 15g/m2 2)posypanie 100 m2 ulicy o nawierzchni bitumicznej solanką o stężeniu 20g/m2 3)posypanie 100 m2 ulicy o nawierzchni bitumicznej solanką o stężeniu 15g/m2 wraz z odśnieżaniem 4)posypanie 100 m2 ulicy o nawierzchni bitumicznej solanką o stężeniu 20g/m2 wraz z odśnieżaniem 5)1 godz. dyżuru na bazie operatora solarki 6)1 godz. dyżuru domowego operatora solarki 7)1 godz. pracy piaskarki 8)1 godz. pracy pojazdu z pługiem 9)1 godz. pracy równiarki 10)1 godz. pracy spychacza 11)1 godz. pracy pługa wirnikowego 12)1 godz. pracy koparki przy wywozie śniegu 13)1 godz. pracy ładowarki przy wywozie śniegu 14)1 godz. pracy wywrotki przy wywozie śniegu 15)1 godz. pracy pracownika fizycznego przy wywozie śniegu 16)1 tonę 30% mieszanki piaskowo-solnej 4.Szczegółowe wymagania Zamawiającego 1)Zamawiający oraz Wykonawca w celu należytego wykonania zamówienia powołają koordynatorów akcji zimowej. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie prawo do wskazania osób lub podmiotów, które w określonym czasie będą mogły przejąć kompetencje koordynatorów w zakresie wydawania poleceń dysponowania sprzętem do prowadzenia akcji zimowego utrzymania ulic w granicach administracyjnych miasta Bielsk Podlaski. O takim fakcie Wykonawca zostanie poinformowany za pomocą poczty elektronicznej lub faxu, a w nagłych sytuacjach telefonicznie lub ustnie. 2)Koordynatorzy akcji zimowej będą decydować na bieżąco o wprowadzeniu dyżurów operatorów sprzętu (w siedzibie Wykonawcy, zwanej dalej „bazą” Wykonawcy lub dyżurów domowych). Wykonawca wyznaczy i poinformuje Zamawiającego o numerze telefonu dyżurującego. 3)Decyzje o wysłaniu rodzaju i ilości sprzętu (w tym o stężeniu solanki) będą podejmowane wspólnie przez koordynatorów akcji (lub osoby i podmioty wskazane przez Zamawiającego) w oparciu o aktualnie panujące warunki atmosferyczne i prognozy pogody. 4)Drogi bitumiczne powinny być utrzymane wg standardu polegającego na tym, że śliskość zimowa powinna być zlikwidowana na całej szerokości jezdni, ze szczególnym uwzględnieniem punktów newralgicznych jak skrzyżowania dróg oraz podjazdy. Po ustaniu opadów luźny śnieg może pozostawać na drodze do 4 godzin. 5)Jednorazowe całkowite spryskanie solanką zleconej powierzchni nie powinno trwać dłużej niż 4 godziny. 6)Likwidacja gołoledzi 30% mieszanką piaskowo-solną na ulicach następować będzie po uzgodnieniach na bieżąco przez koordynatorów akcji. 7)Zabrania się usuwania śniegu z jezdni na przyległe chodniki – dlatego też prędkość robocza pługów śnieżnych w tych miejscach nie powinna przekraczać 20 km/godz. 8)W wypadku wystąpienia bardzo obfitych opadów śniegu, będzie on wywożony na wyraźne polecenie Zamawiającego i w miejsce przez niego wskazane. 9)Usunięcie śniegu sprzętem spychającym na zleconej powierzchni nie powinno trwać dłużej niż 4 godziny od ustania opadów. 10)Po wstępnym odśnieżeniu należy niezwłocznie przystąpić do tzw. „doczyszczania” parkingów, zatok oraz zaułków miejskich usytuowanych w pasach drogowych ulic. Odpłużany śnieg powinien być gromadzony w postaci wałów przy krawężnikach na szerokości nie przekraczającej 10% szerokości jezdni. 11)Odbiór ilości i jakości wykonanego zakresu robót odbywać się będzie na piśmie protokolarnie comiesięcznym zestawieniem świadczonych usług w zakresie zimowego utrzymania ulic. 12)Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu do godz.15.00 (np. faxem lub e-mail) za poprzedni dzień codziennego zestawienia wykonanych usług, które podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego, w imieniu którego będą działać koordynatorzy zimowego utrzymania. Zatwierdzenie będzie polegało na sprawdzeniu przy udziale Wykonawcy jakości wykonanej usługi i analizy kart drogowych. 13)W przypadku wykonywania usługi przez dany pojazd, który kończy pracę następnego dnia, w karcie drogowej należy wyodrębnić sumę przepracowanych godzin z każdego dnia. Niezatwierdzone zestawienie dzienne nie może być uwzględnione w zestawieniu miesięcznym. W przypadku sprzętu, którego praca rozliczana jest godzinowo w kartach drogowych, powinny zostać wpisane ulice, które sprzęt odśnieżał lub posypywał mieszanką piaskowo-solną. 14)W przypadku jednoczesnego odśnieżania i posypywania mieszanką piaskowo-solną ulic o nawierzchni betonowej – w celu zapewnienia wyższej jakości usługi – prace te powinny zostać wykonane przez dwa pojazdy, tj. pojazd wyposażony w pług oraz pojazd wyposażony w piaskarkę. W przypadku wykonania ww. prac jednym pojazdem tj. piaskarką z pługiem, Zamawiający zapłaci tylko za pracę samej piaskarki. 15)Zapisy o brzmieniu „posypanie 100 m2 ulicy o nawierzchni bitumicznej solanką o stężeniu 15g/m2 wraz z odśnieżaniem” i „posypanie 100 m2 ulicy o nawierzchni bitumicznej solanką o stężeniu 20g/m2 wraz z odśnieżaniem” oznaczają zadanie zlecone wykonywane przez pojazdy wyposażone jednocześnie w pług i solarkę, które najpierw odśnieżają poszczególne odcinki ulic, a następnie posypują solanką (o ustalonym stężeniu) w taki sposób, aby posypana już sól nie została usunięta pługiem na pobocze drogi. O podjęciu ww. zadań będą decydować w porozumieniu koordynatorzy akcji zimowej ze strony Zamawiającego i Wykonawcy. 16)Wykonawca na własny koszt zawiera umowy ubezpieczenia i ponosi pełną odpowiedzialność za nieszczęśliwe wypadki, powstałe na zleconych do utrzymania odcinkach ulic, wynikające z ich niewłaściwego utrzymania. 17)Należność za wykonanie usługi rozliczona będzie w okresie miesięcznym, a faktury wystawiane na Miasto Bielsk Podlaski, 17-100 Bielsk Podlaski, ul. Kopernika 1, NIP: 543-20-66-155, będą opłacane w ciągu 30 dni od daty wpływu do Zamawiającego. 5.Stosownie do treści art.29 ust.3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, tj. operatorów sprzętu. 1)Wykonawca zobowiązuje się, ze pracownicy wykonujący czynności w zakresie jak wyżej, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz.1502 z późn. zm.). 2)Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę/Podwykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. 3)Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie pkt.2) będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do SIWZ wzorze umowy, 4)Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia ww. osób przez cały okres realizacji wykonywanych przez niego czynności, w szczególności poprzez wezwanie do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia ww. osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. 5)Powyższy wymóg dotyczy również Podwykonawców wykonujących wskazane wyżej czynności (art.29 ust.3a ustawy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach