Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie ulic i placów gminnycgh w mieście Sława oraz dróg gminnych zamiejskich w sezonach zimowych 2019/2020 i 2020/2021

Urząd Miejski w Sławie ogłasza przetarg

  • Adres: 67-410 Sława, ul. H. Pobożnego
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 355 83 10 , fax. 68 355 83 13
  • Data zamieszczenia: 2019-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Sławie
    ul. H. Pobożnego 10
    67-410 Sława, woj. lubuskie
    tel. 68 355 83 10, fax. 68 355 83 13
    REGON: 52878700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.slawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie ulic i placów gminnycgh w mieście Sława oraz dróg gminnych zamiejskich w sezonach zimowych 2019/2020 i 2020/2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W zakres zadania wchodzi w szczególności: a/ usługę sprzętu i transportu wraz z obsługą, materiałami pędnymi i eksploatacyjnymi niezbędnymi przy zimowym utrzymaniu dróg i ulic, b/ zarządzanie zimowym utrzymaniem dróg i ulic w okresie, o którym mowa §2 ust.1 również w dni wolne od pracy. 2. Przedmiot umowy obejmuje zimowe utrzymanie: a/ ulice i place miejskie - wykaz ulic znajduje się w załączniku nr 1. Łączna długość ulic i placów miejskich podlegająca przedmiotowi zamówienia wynosi 20,620 km b/ drogi zamiejskie - wykaz dróg znajduje się w załączniku nr 3. Łączna długość dróg zamiejskich podlegająca przedmiotowi zamówienia wynosi 63,961km 3. Wykonanie przedmiotu umowy polega na: a/ pozostaniu w gotowości do realizowania przedmiotu umowy, w terminie określonym w § 2 ust.1 umowy. b/ sprzęt i transport wraz z obsługą, materiałami pędnymi i eksploatacyjnymi niezbędnymi do zimowego utrzymania dróg i ulic zabezpiecza Wykonawca, c/ minimalne wymagania sprzętowe, które musi spełnić Wykonawca w trakcie wykonywania zimowego utrzymania dróg to posiadanie i użycie sprawnych: - piaskarek- szt. 3 - pługów – szt. 3 - nośników do w/w sprzętu szt.3 - ładowarki szt. 1 - nadajniki GPS wraz z oprogramowaniem umożliwiającym monitorowanie położenia pracy sprzętu – szt. 3 d/ zwalczaniu i likwidacji śliskości pośniegowej oraz gołoledzi materiałami uszorstniającymi przy zastosowaniu mieszanki piaskowo – solnej w proporcji 2:1. e/ materiał uszorstniający jak i miejsce do jego składowania zapewnia Wykonawca, f/ mieszanie i załadunek materiału uszorstniającego należy do Wykonawcy i będzie wykonywany na jego koszt. g/ Wykonawca zobowiązany jest do jednorazowego końcowego oczyszczenia ulic miejskich i integralnie związanych z siecią komunikacyjną miejską z pozostałości materiału uszorstniającego w terminie wskazanym przez Zamawiającą, jednak nie później niż do 30.04.2020 r. i do 30.04.2021 r. 4. Wykonawca każdorazowo zgłasza Zamawiającej rozpoczęcie prac (oprócz pozostawania w gotowości). 5. Zamawiająca potwierdza wykonanie zamówienia w danym dniu. 6. Wykonawca informuje o osobie odpowiedzialnej z jego strony za nadzór nad wykonywaniem przedmiotu zamówienia w danym dniu. 7. Pracownicy Wykonawcy wykonujący bezpośrednio prace na drogach wyposażeni będą w telefony komórkowe, których numery muszą zostać podane osobie wyznaczonej ze strony Zamawiającej. 8. Wykonawca przekazuje Zamawiającemu na bieżąco informacje o stanie dróg, ich przejezdności i sytuacji na drogach. 9. W trakcie prowadzenia akcji zimowego utrzymania Wykonawca zobowiązany jest do codziennego przekazania w godz. 7°° - 8°° meldunków z przebiegu akcji (w przypadku wystąpienia warunków ekstremalnych także w godz. 19°° - 20°°). 10. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość i bezpieczeństwo wykonania prac dla przedmiotu zamówienia określonego powyżej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiająca nie stawia wymagań w tym warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz Ofertowy, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ 2.Zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy – zgodnie z pkt 9.2. SIWZ, o ile wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu trzeciego (Wzór zobowiązania podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia określa załącznik nr 8 do SIWZ); 3.Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, 4.Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, o ile wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, 5.Oświadczenie Wykonawcy, że wykazany sprzęt jest sprawny technicznie – załącznik nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach