Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie ulic i dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Krotoszyn w sezonie zimowym 2009/2010

Miasto i Gmina Krotoszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 63-700 Krotoszyn, ul. Hugona Kołłątaja 7
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7227454 , fax. 062 7228251
  • Data zamieszczenia: 2009-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Krotoszyn
    ul. Hugona Kołłątaja 7 7
    63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7227454, fax. 062 7228251
    REGON: 25085487200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.krotoszyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie ulic i dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Krotoszyn w sezonie zimowym 2009/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowi zimowe utrzymanie ulic i dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Krotoszyn w sezonie zimowym 2009/2010, polegające na odśnieżaniu dróg oraz usuwaniu śliskości zimowej poprzez posypywanie dróg. Zamówienie składa się z czterech części : cz. I Zimowe utrzymanie ulic i dróg gminnych na terenie miasta Krotoszyna; cz. II. Zimowe utrzymanie dróg w rejonie wsi Osusz - Salnia - Benice; cz. III. Zimowe utrzymanie dróg w rejonie wsi Kobierno; cz. IV. Zimowe utrzymanie dróg w rejonie wsi Orpiszew
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1/. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych; 2/. posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności; 3/. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : a/. posiadają lub dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia: cz. I : samochód z piaskarką -2 szt., samochód z pługiem odśnieżającym - 2 szt., ciągnik z pługiem odśnieżającym-1 szt. cz. II: samochód z pługiem odśnieżającym -1 szt., ciągnik z pługiem odśnieżającym - 2 szt. , ciągnik z piaskarką - 1 szt., ładowacz - 1 szt. cz. III: samochód z pługiem odśnieżającym -1 szt., ciągnik z pługiem odśnieżającym - 2 szt. , ciągnik z piaskarką - 1 szt., ładowacz - 1 szt. cz. IV: samochód z pługiem odśnieżającym -1 szt., ciągnik z pługiem odśnieżającym - 2 szt. , ciągnik z piaskarką - 1 szt., ładowacz - 1 szt. b/. dysponują osobami przewidzianymi do wykonania zamówienia, tj. : Cz. I: min. 8 osób posiadających uprawnienia do prowadzenia w/w sprzętu; Cz. II: min. 5 osób posiadających uprawnienia do prowadzenia w/w sprzętu ; Cz. III: min. 5 osób posiadających uprawnienia do prowadzenia w/w sprzętu ; Cz. IV: min. 5 osób posiadających uprawnienia do prowadzenia w/w sprzętu ; Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców będzie dokonywana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych oświadczeń i dokumentów, jakich żąda zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według metody : spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp 2/. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 3/. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia 3/. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, którymi będzie dysponował Wykonawca /jeśli dotyczy/. 4/.Wykaz osób , którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia 5/. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń którymi będzie dysponował wykonawca /jeśli dotyczy/. Inne wymagane oświadczenia i dokumenty, które należy dołączyć do ofert: a. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik : pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. b.W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawców. c. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty równoważne polskim dokumentom wymaganym przez zamawiającego, zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19.05.2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 ze zm).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krotoszyn.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach