Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie terenów wokół Starostwa Powiatowego w Starachowicach wraz z drogą dojazdową

Powiat Starachowicki ogłasza przetarg

  • Adres: 27-200 Starachowice, ul. Dr W. Borkowskiego 4
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 2760900 , fax. 041 2760902
  • Data zamieszczenia: 2012-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Starachowicki
    ul. Dr W. Borkowskiego 4 4
    27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 2760900, fax. 041 2760902
    REGON: 29100939500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat.starachowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie terenów wokół Starostwa Powiatowego w Starachowicach wraz z drogą dojazdową
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie chodników, parkingów, dróg dojazdowych do parkingów oraz drogi dojazdowej do Starostwa Powiatowego w Starachowicach o łącznej powierzchni 5 125 m2, w tym: - droga dojazdowa o nawierzchni asfaltowej - 600m2 - schody o nawierzchni z kostki brukowej - 10 m2 - pochylnia dla niepełnosprawnych o nawierzchni z kostki brukowej - 16 m2 - chodniki dla pieszych wraz z dojściami do wejść o nawierzchni z kostki brukowej - 834 m2 - parkingi i drogi dojazdowe do parkingów o nawierzchni brukowej - 3 665 m2 . Przez zimowe utrzymanie chodników, parkingów, schodów oraz dróg dojazdowych rozumie się ich systematyczne ręczne lub mechaniczne odśnieżanie (odgarnięty śnieg nie może powodować zakłóceń w ruchu pieszych i samochodów) i posypywanie materiałami uszorstniającymi w celu zapewnienia ciągłości i bezpieczeństwa ruchu pieszego i kołowego. Zastosowana technologia odśnieżania nie może powodować uszkodzeń nawierzchni ciągów pieszych, krawężników i obrzeży. W zakres zamówienia wchodzi również usuwanie błota pośniegowego. Rozpoczęcie prac związanych z usuwaniem skutków zjawisk atmosferycznych winno nastąpić niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 1 godziny od ich zaistnienia. W przypadku występowania opadów lub śliskości w godzinach nocnych Wykonawca zapewni wykonanie prac do godziny 7:00 rano. Prace powinny być wykonywane tak, aby zapewniona była możliwość bezpiecznego poruszania się po terenie objętym zamówieniem. Po zakończeniu sezonu zimowego Wykonawca uprzątnie materiał użyty do posypywania z chodników, parkingów i dróg dojazdowych. Wykonawca zapewni materiały do usuwania śliskości w ilości zapewniającej wykonanie usług stanowiących przedmiot zamówienia oraz sprzęt dostosowany do odśnieżanych i posypywanych nawierzchni. Pojazdy biorące udział w akcji zimowej muszą być wyposażone w sygnały świetlne wymagane przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia stałej gotowości do prowadzenia zimowego utrzymania dróg w terminie od 02.11.2012r. do 15.04.2013r. Z tytułu gotowości do prowadzenia akcji zimowej Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie. Zamawiający informuje, ze Wykonawca w czasie obowiązywania umowy za wykonanie usługi będzie otrzymywał wynagrodzenie ustalone na podstawie stawki dziennej brutto określonej przez Wykonawcę w formularzu oferty oraz rzeczywistą ilość faktycznie i efektywnie wykonanej usługi. Wykonawca winien jedynie uwzględnić dni robocze przypadające na każdy miesiąc. Wykonawca zobowiązuje się do starannego i terminowego wykonania usług, zgodnie z zaleceniami Zamawiającego, obowiązującymi przepisami prawa, specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz złożoną przez Wykonawcę ofertą przetargową. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.starachowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach