Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-425 Wrocław, ul. Krakowska 28
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 39 17 103, 39 17 104 , fax. 071 3917105
- Data zamieszczenia: 2013-01-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu
ul. Krakowska 28 28
50-425 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 39 17 103, 39 17 104, fax. 071 3917105
REGON: 00125517900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dsdik.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa jednostki samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe utrzymanie odcinka drogi BŁD (od ronda w Kamieńcu Wr. do skrzyżowania z drogą krajową nr 94). - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: zimowe utrzymanie odcinka drogi BŁD (od ronda w Kamieńcu Wr.do skrzyżowania z drogą krajową nr 94 ) 1.Przedmiotowy odcinek należy utrzymywać w II standardzie zimowego utrzymania dróg ( zgodnie z wytycznymi). 2.Ilości godzin pracy, przyjęte do przetargu, są szacunkowe i uzależnione od warunków pogodowych. 3.Usługi planuje się realizować w terminie do 15 kwietnia 2013 Wymogi dotyczące sprzętu - Wykonawca, na potrzeby realizacji zadania zabezpieczy nośnik wraz z pługiem średnim i piaskarko-solarką, samochód samowyładowczy miń. 12 tonowy i maszynę z możliwością załadunku śniegu ( na potrzeby wywozu śniegu, jeśli zajdzie taka potrzeba, po intensywnych opadach - odl. do 10 km) - Wykonawca, w razie awarii sprzętu, zapewni równoważny sprzęt zastępczy - Wykonawca powinien dysponować pracownikami przeszkolonymi na stanowisku pracy, operatorzy powinni posiadać stosowne kwalifikacje i uprawnienia, wymagane przepisami prawa, upoważniające do realizacji zadania, za co całkowitą odpowiedzialność ponosi Wykonawca - operatorzy sprzętu powinni być wyposażeni w telefony komórkowe, w celu zapewnienia stałego kontaktu - Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w trakcie realizacji powierzonych zadań - sprzęt powinien być podstawiony nie później niż: 1 godz. ( od 7 do 15 ) 2 godz ( od 15 do 7 ) od momentu wezwania - W celu zapewnienia bezpieczeństwa, sprzęt powinien być oznakowany i wyposażony w lampy błyskowe PONADTO: - Oferent w cenie oferty winien dysponować bazą oraz maszyną do załadunku - Odległość bazy od utrzymywanego odcinka nie większa niż 30 km - Wszystkie usługi i dostawy powinny być prowadzone zgodnie z obowiązującymi przepisami. - Wszyscy pracownicy realizujący ZUD powinni być przeszkoleni na swoich stanowiskach pracy oraz posiadać wymagane prawem szkolenia i uprawnienia, za co całkowitą odpowiedzialność ponosi Wykonawca. - Wykonawca powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. - Rozliczanie pomiędzy wykonawcą a zamawiającym odbywać się będzie na podstawie faktur częściowych. - Oferenci wyrażają zgodę na zamontowanie urządzeń GPS ( zamawiającego), w celu monitoringu pracy sprzętu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906300002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 1500,00 PLN
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dsdik.wroc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej na drogach powiatowych będących w administracji Powiatowego Zarządu Dróg w Złotoryi w latach 2016-2019 z podziałem na zadania
Dodano: 2016-06-13 - USŁUGI ZWIĄZANE Z ZIMOWYM UTRZYMANIEM DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE POWIATU ZĄBKOWICKIEGO W SEZONIE ZIMOWYM 2014/2015r
Dodano: 2014-10-08 - ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE GMINY ŁAGIEWNIKI W SEZONIE 2014-2015
Dodano: 2014-09-08 - ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH W MIASTACH W SEZONIE 2014-2015
Dodano: 2014-09-08 - ZIMOWE UTRZYMANIE DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 383 W SEZONIE 2014-2015
Dodano: 2014-09-03 - ZIMOWE UTRZYMANIE DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 382 W SEZONIE 2014-2015.
Dodano: 2014-09-03 - ZIMOWE UTRZYMANIE DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 384 W 2014 r. w km 22+ 458 - 36+981
Dodano: 2013-12-24 - USŁUGI ZWIĄZANE Z ZIMOWYM UTRZYMANIEM DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU ZĄBKOWICKIEGO W SEZONIE ZIMOWYM 2013/2014r
Dodano: 2013-10-30 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2013/2014
Dodano: 2013-10-07 - ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE GMINY ŁAGIEWNIKI W SEZONIE 2013-2014
Dodano: 2013-09-23