Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie nawierzchni ulic, których zarządcą jest Burmistrz Miasta Jasła w sezonie zimowym 2022/2023 – cz.1 (ELEMENT III)

Miasto Jasło ogłasza przetarg

  • Adres: 38-200 Jasło, ul. Rynek 12
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Jasło
    ul. Rynek 12
    38-200 Jasło, woj. podkarpackie
    REGON: 370440301
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://um.jaslo.pl/pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie nawierzchni ulic, których zarządcą jest Burmistrz Miasta Jasła w sezonie zimowym 2022/2023 – cz.1 (ELEMENT III)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Zimowe utrzymanie nawierzchni ulic, których zarządcą jest Burmistrz Miasta Jasła – cz.1 (Element – 3 ) zgodnie z załącznikiem nr 4 do umowy zawierającej wykaz ulic określających każdy element w zakresie: - Pełnienia dyżurów.- Odśnieżania, zwalczania gołoledzi i śliskości (akcja czynna).- Utrzymanie ulic winno odbywać się przy założeniach określonych w projekcie umowy.- Zamawiający zastrzega sobie używanie do zwalczania śliskości i gołoledzi na ulicach 10-cio procentowej mieszanki piaskowo – solnej. W przypadku wystąpienia gołoledzi lub oblodzenia dopuszcza się stosowanie zmian proporcji mieszanki celem zwiększenia jej skuteczności.- Zimowe utrzymanie ulic prowadzone będzie na zasadach stałych dyżurów całodobowych (za dobę uważa się czas liczony od godziny 0-24), przy zapewnieniu sprzętu i ludzi w ilości gwarantującej prawidłowe prowadzenie akcji przy założeniu, że rozpoczęcie usuwania śniegu i likwidacja śliskości nastąpi niezwłocznie od chwili wystąpienia warunków uzasadniających jej rozpoczęcie i będzie prowadzone w sposób ciągły. Zakończenie akcji winno nastąpić w ciągu 4 godzin od chwili ustania niekorzystnych warunków atmosferycznych /opady atmosferyczne, gołoledź/.- Zakres wykonywanych usług może ulec zmianie.2. W przypadku powstania szkody na rzecz osób trzecich na skutek niewykonania lub nienależytego wykonania usługi zimowego utrzymania, Wykonawca pokryje pełną wysokość szkody. W związku z powyższym wykonawca winien zawrzeć stosowne umowy z wybraną firmą ubezpieczeniową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-09

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach