Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie jezdni i chodników dróg gminnych i powiatowych w Radzionkowie w sezonie zimowym 2020/2021

Gmina Radzionków ogłasza przetarg

  • Adres: 41-922 Radzionków, Męczenników Oświęcimia
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 289 07 27
  • Data zamieszczenia: 2020-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radzionków
    Męczenników Oświęcimia 42
    41-922 Radzionków, woj. śląskie
    tel. 32 289 07 27
    REGON: ---00000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzionkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie jezdni i chodników dróg gminnych i powiatowych w Radzionkowie w sezonie zimowym 2020/2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu jezdni i chodników dróg gminnych i powiatowych oraz przejść dla pieszych na drogach powiatowych w Radzionkowie w sezonie zimowym 2020-2021. Zamówienie obejmuje 3 części: Część 1 – Utrzymanie chodników i jezdni dróg powiatowych oraz przejść dla pieszych na drogach powiatowych. UWAGA: Zadanie obejmuje również zamiatanie dróg powiatowych (w przypadku braku występowania zimowych warunków pogodowych) – zgodnie z załącznikiem nr 1a na zlecenie Zamawiającego, wywóz śniegu z dróg powiatowych na zlecenie Zamawiającego wraz z pozimowym oczyszczaniem. Część 2 – Utrzymanie jezdni dróg gminnych I i II kategorii. Część 3 – Utrzymanie jezdni dróg gminnych III kategorii oraz chodników i przystanków na terenie Radzionkowa. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami: a) Załącznik nr 1a - Wykaz jezdni dróg i chodników powiatowych do zimowego utrzymania. b) Załącznik nr 1b - Wykaz przejść dla pieszych na drogach powiatowych do zimowego utrzymania. c) Załącznik nr 1c - Wykaz dróg gminnych kategorii I do zimowego utrzymania. d) Załącznik nr 1d - Wykaz dróg gminnych kategorii II do zimowego utrzymania. e) Załącznik nr 1e - Wykaz dróg gminnych kategorii III do zimowego utrzymania. f) Załącznik nr 1f - Wykaz chodników do zimowego utrzymania. g) Załącznik nr 1g - Wykaz przystanków komunikacji miejskiej do zimowego utrzymania. 4. UWAGA: Wszystkie pojazdy przeznaczone do wykonywania usługi w ramach części 1 i 2 zamówienia muszą być wyposażone w urządzenie zapewniające bieżący monitoring pracy tj. odbiornik GPS zgodnie z zapisami zawartymi w załączniku nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia. 5. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych (zgodnie z art. 29 ust. 5 i art. 30 ust. 8 pkt 1): Z uwagi na zakres przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie jest zobowiązany do uwzględnienia w opisie przedmiotu zamówienia dodatkowych zapisów, o których mowa w art. 29 ust. 5 Ustawy Pzp. 6. Wymagania dotyczące zatrudnienia (zgodnie z art. 29 ust. 3a) zostały szczegółowo opisane w rozdziale XXV SIWZ pkt. 7.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: dla części 1 - 1 300,00 zł; dla części 2 – 5 000,00 zł; dla części 3 - 1 900,00 zł;
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy Pzp (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenia nie należy składać wraz z ofertą. 2. Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu: a) Wykaz osób zatrudnionych na umowę o pracę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wg wzoru stanowiącego - Załącznik nr 7 do SIWZ. b) Podpisany załącznik nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Podpisany załącznik jest warunkiem podpisania umowy. c) Kopie polisy lub innego dokumentu, który potwierdza, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy na kwotę minimum wartości przedmiotowego zamówienia (wartości umowy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach