Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie jezdni i chodników dróg gminnych i powiatowych w Radzionkowie w sezonie zimowym 2019/2020

Gmina Radzionków ogłasza przetarg

  • Adres: 41-922 Radzionków, Męczenników Oświęcimia
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 289 07 27
  • Data zamieszczenia: 2019-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radzionków
    Męczenników Oświęcimia 42
    41-922 Radzionków, woj. śląskie
    tel. 32 289 07 27
    REGON: ---00000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzionkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie jezdni i chodników dróg gminnych i powiatowych w Radzionkowie w sezonie zimowym 2019/2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu jezdni i chodników dróg gminnych i powiatowych oraz przejść dla pieszych na drogach powiatowych w Radzionkowie w sezonie zimowym 2019-2020. Zamówienie podzielone jest na 3 części, które swoim zakresem obejmują: Część 1 - Utrzymanie chodników i jezdni dróg powiatowych oraz przejść dla pieszych na drogach powiatowych. Część 2 - 3.2. Utrzymanie jezdni dróg gminnych I i II kategorii. Część 3 - Utrzymanie jezdni dróg gminnych III kategorii oraz chodników i przystanków na terenie Radzionkowa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami: Załącznik nr 1a - Wykaz jezdni dróg i chodników powiatowych do zimowego utrzymania. Załącznik nr 1b - Wykaz przejść dla pieszych na drogach powiatowych do zimowego utrzymania. Załącznik nr 1c - Wykaz dróg gminnych kategorii I do zimowego utrzymania. Załącznik nr 1d - Wykaz dróg gminnych kategorii II do zimowego utrzymania. Załącznik nr 1e - Wykaz dróg gminnych kategorii III do zimowego utrzymania. Załącznik nr 1f - Wykaz chodników do zimowego utrzymania. Załącznik nr 1g - Wykaz przystanków komunikacji miejskiej do zimowego utrzymania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: a) dla części 1: 2 000,00 zł, b) dla części 2: 6 000,00 zł c) dla części 3: 2 000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy Pzp (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenia nie należy składać wraz z ofertą. Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu: 1. Wykaz osób zatrudnionych na umowę o pracę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wg wzoru stanowiącego - Załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Podpisany załącznik nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Podpisany załącznik jest warunkiem podpisania umowy. 3. Kopie polisy lub innego dokumentu, który potwierdza, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy na kwotę minimum wartości przedmiotowego zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach