Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie infrastruktury drogowej na terenie Gminy Korczyna w 2021 roku

Gmina Korczyna ogłasza przetarg

  • Adres: 38-420 Korczyna, ul. Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 354 080 , fax. 134 354 096
  • Data zamieszczenia: 2021-02-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Korczyna
    ul. Rynek 18 a
    38-420 Korczyna, woj. podkarpackie
    tel. 134 354 080, fax. 134 354 096
    REGON: 37044056000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.korczyna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie infrastruktury drogowej na terenie Gminy Korczyna w 2021 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzętowych w ramach zimowego utrzymania dróg gminnych, powiatowych, parkingów, placów i chodników dla pieszych, nie przylegających bezpośrednio przy posesjach dla utrzymania ich przejezdności na terenie Gminy Korczyna w 2021 roku w okresie od dnia 1 stycznia 2021r. do 15 kwietnia 2021r. i od 1 listopada 2021r. do 31 grudnia 2021r. 3.2. W zakres zamówienia wchodzi: a) odśnieżanie dróg gminnych, powiatowych, parkingów poprzez mechaniczne usuwanie śniegu z dróg, parkingów, placów oraz chodników dla pieszych, nie przylegających bezpośrednio przy posesjach, dla utrzymania ich przejezdności, b) zwalczanie śliskości zimowej, w tym gołoledzi, lodowicy, śliskości pośniegowej, szronu i szadzi poprzez posypywanie dróg w szczególności na ich łukach, skrzyżowaniach z innymi drogami, zjazdach, podjazdach oraz w razie uzasadnionej potrzeby na prostych odcinkach. 3.3. Wykonawca zobowiązany jest świadczyć ww. usługi zgodnie ze zleceniem Zamawiającego, we wszystkie dni tygodnia w czasie zaistnienia niekorzystnych warunków atmosferycznych (opady śniegu, występowanie śliskości w postaci gołoledzi, lodowicy, śliskości pośniegowej, szronu i szadzi) – przy pomocy sprzętu pozostającego w jego dyspozycji i przy użyciu materiałów do usuwania śliskości zapewnionych przez Zamawiającego. 3.4.Materiały do usuwania śliskości zimowej, w tym sól drogowa i materiały uszarstniające w postaci piasku ostrego zapewnione będą przez Zamawiającego i udostępnione Wykonawcy w miejscach składowych do ich składowania wskazanych przez Wykonawcę, a Wykonawca każdorazowo zobowiązany będzie do samodzielnego załadunku ww. materiałów do rozrzutnika używanego przy wykonywaniu usług w zakresie usuwania śliskości. 3.5.Zabrania się stosowania innego materiału jak mieszanka piaskowo-solna na drogach powiatowych. 3.6.Dopuszcza się możliwość zastosowania innego materiału uszarstniającego o średnicy pojedynczego ziarna nie większej niż 10 mm, w rejonach dróg gminnych o dużym spadku terenu. 3.7. W przypadku awarii sprzętu Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego usunięcia powstałej awarii lub podmiany uszkodzonego sprzętu na inny, sprawny technicznie, o równorzędnych parametrach technicznych. 3.8. Wykonawca zobowiązany będzie prowadzić odpowiednią dokumentację usług, tj. zapisy na kartach drogowych miejsca i czasu wykonywanych usług. Ilość i rodzaj usług wykazanych w kartach drogowych podlegać będzie każdorazowemu potwierdzeniu przez wyznaczonych ze strony Zamawiającego przedstawicieli. 3.9. Wykonawca zobowiązany będzie rozliczać materiały powierzone do usuwania śliskości. 3.10. Z chwilą rozpoczęcia świadczenia usług zimowego utrzymania Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia operatorom sprzętu całodobowego kontaktu telefonicznego z Zamawiającym. 3.11. Wymagania dodatkowe w ramach przedmiotu zamówienia: 3.11.1. Wykonawca zobowiązuje się: a) do świadczenia usługi po uprzednim telefonicznym wydaniu dyspozycji przez upoważnionego pracownika Urzędu Gminy, b) czas do osiągnięcia gotowości od wydania dyspozycji do 1 godziny, c) zlecone prace muszą być wykonane w tym samym dniu, d) po zakończeniu zleconej pracy Wykonawca zobowiązany jest złożyć informację o realizacji zlecenia, w tym samym dniu do godz. 2200 lub do godz. 800 dnia następnego drogą elektroniczną lub pod wskazane numery telefonów, e) likwidacja śliskości jezdni przy użyciu mieszanki piasku i soli, f) szerokość posypywania powinna obejmować 90 % rzeczywistej szerokości nawierzchni jezdni liczonej od osi jezdni, g) szerokość odśnieżania obejmuje całą szerokość jezdni łącznie z zatokami przystankowymi, h) Wykonawca zamontuje będący własnością Zamawiającego wideorejestrator z modułem GPS rejestrujący czas pracy, trasę przejazdu wraz z materiałem wideo. 3.12. Sprzęt, o którym mowa w pkt 3.13.1 lit. h) zostanie przekazany wykonawcy na podstawie protokołu. 3.13. Wymagane jest by wykorzystywane do zimowego utrzymania pojazdy wyposażone były w gniazdo sieciowe 12V. 3.14. Wykonawca zobowiązuje się na żądanie Zamawiającego dostarczyć kartę SD z wideorejestratora w celu weryfikacji prawidłowego wykonania zamówienia. 3.15. Za ewentualne szkody spowodowane podczas prac objętych zamówieniem odpowiada Wykonawca. 3.16. Zamawiający odstąpi od umowy w przypadku, gdy Wykonawca dwukrotnie nie przystąpi do wykonania usługi w terminie podanym w pkt 3.13.1 lit. b). 3.17. Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących w jego imieniu przedmiot umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa SIWZ oraz oferta Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach