Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie infrastruktury drogowej na terenie Gminy Korczyna w 2020roku. Zadanie nr 5 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych w miejscowości Kombornia - rejon II i Wola Komborska

Gmina Korczyna ogłasza przetarg

  • Adres: 38-420 Korczyna, ul. Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 354 080 , fax. 134 354 096
  • Data zamieszczenia: 2019-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Korczyna
    ul. Rynek 18 a
    38-420 Korczyna, woj. podkarpackie
    tel. 134 354 080, fax. 134 354 096
    REGON: 37044056000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.korczyna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie infrastruktury drogowej na terenie Gminy Korczyna w 2020roku. Zadanie nr 5 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych w miejscowości Kombornia - rejon II i Wola Komborska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzętowych w ramach zimowego utrzymania dróg gminnych, powiatowych, parkingów, placów i chodników dla pieszych, nie przylegających bezpośrednio przy posesjach dla utrzymania ich przejezdności na terenie Gminy Korczyna w 2020 roku w okresie od dnia podpisania umowy do 15 kwietnia 2020r. i od 1 listopada 2020r. do 31 grudnia 2020r. 3.2. Zakres prac: a) odśnieżanie dróg gminnych i powiatowych, – łączna długość 20,888 km, b) odśnieżanie chodników – łączna długość 0, 631 km c) odśnieżanie zatok przystankowych, d) likwidacja skutków gołoledzi mieszanką piaskowo-solną, e) sprzątanie nagromadzonego materiału użytego do likwidacji śliskości po okresie zimowym, f) zamiatanie nawierzchni chodników i dróg przy krawężnikach z uprzątnięciem. Szczegółowy wykaz dróg, chodników do zimowego utrzymania stanowi załącznik Nr 12 do SIWZ. 3.3. Wykonawca zobowiązany jest świadczyć ww. usługi zgodnie ze zleceniem Zamawiającego, we wszystkie dni tygodnia w czasie zaistnienia niekorzystnych warunków atmosferycznych (opady śniegu, występowanie śliskości w postaci gołoledzi, lodowicy, śliskości pośniegowej, szronu i szadzi) – przy pomocy sprzętu pozostającego w jego dyspozycji i przy użyciu materiałów do usuwania śliskości zapewnionych przez Zamawiającego. 3.4. Materiały do usuwania śliskości zimowej, w tym sól drogowa i materiały uszarstniające w postaci piasku ostrego zapewnione będą przez Zamawiającego i udostępnione Wykonawcy w miejscach składowych do ich składowania wskazanych przez Wykonawcę, a Wykonawca każdorazowo zobowiązany będzie do samodzielnego załadunku ww. materiałów do rozrzutnika używanego przy wykonywaniu usług w zakresie usuwania śliskości. 3.5. Zabrania się stosowania innego materiału jak mieszanka piaskowo-solna na drogach powiatowych. 3.6. Dopuszcza się możliwość zastosowania innego materiału uszarstniającego o średnicy pojedynczego ziarna nie większej niż 10 mm, w rejonach dróg gminnych o dużym spadku terenu. 3.7. W przypadku awarii sprzętu Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego usunięcia powstałej awarii lub podmiany uszkodzonego sprzętu na inny, sprawny technicznie, o równorzędnych parametrach technicznych. 3.8. Wykonawca zobowiązany będzie prowadzić odpowiednią dokumentację usług, tj. zapisy na kartach drogowych miejsca i czasu wykonywanych usług. Ilość i rodzaj usług wykazanych w kartach drogowych podlegać będzie każdorazowemu potwierdzeniu przez wyznaczonych ze strony Zamawiającego przedstawicieli. 3.9. Wykonawca zobowiązany będzie rozliczać materiały powierzone do usuwania śliskości. 3.10. Z chwilą rozpoczęcia świadczenia usług zimowego utrzymania Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia operatorom sprzętu całodobowego kontaktu telefonicznego z Zamawiającym. 3.11. Wymagania dodatkowe w ramach przedmiotu zamówienia: 3.11.1. Wykonawca zobowiązuje się: a) do świadczenia usługi po uprzednim telefonicznym wydaniu dyspozycji przez upoważnionego pracownika Urzędu Gminy, b) czas do osiągnięcia gotowości od wydania dyspozycji do 1 godziny, c) zlecone prace muszą być wykonane w tym samym dniu, d) po zakończeniu zleconej pracy Wykonawca zobowiązany jest złożyć informację o realizacji zlecenia, w tym samym dniu do godz. 2200 lub do godz. 800 dnia następnego drogą elektroniczną lub pod wskazane numery telefonów, e) likwidacja śliskości jezdni przy użyciu mieszanki piasku i soli, f) szerokość posypywania powinna obejmować 90 % rzeczywistej szerokości nawierzchni jezdni liczonej od osi jezdni, g) szerokość odśnieżania obejmuje całą szerokość jezdni łącznie z zatokami przystankowymi, h) Wykonawca zamontuje będący własnością Zamawiającego wideorejestrator z modułem GPS rejestrujący czas pracy, trasę przejazdu wraz z materiałem wideo. 3.12. Sprzęt, o którym mowa w pkt 3.11.1 lit. h) zostanie przekazany wykonawcy na podstawie protokołu. 3.13. Wymagane jest by wykorzystywane do zimowego utrzymania pojazdy wyposażone były w gniazdo sieciowe 12V. 3.14. Wykonawca zobowiązuje się na żądanie Zamawiającego dostarczyć kartę SD z wideorejestratora w celu weryfikacji prawidłowego wykonania zamówienia. 3.15. Za ewentualne szkody spowodowane podczas prac objętych zamówieniem odpowiada Wykonawca. 3.16. Zamawiający odstąpi od umowy w przypadku, gdy Wykonawca dwukrotnie nie przystąpi do wykonania usługi w terminie podanym w pkt 3.11.1 lit. b). 3.17. Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących w jego imieniu przedmiot umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w pkt 8 ust.3) ppkt 1-3, jeżeli zamawiający posiada oświadczenie lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne(Dz. U z 2017r. poz. 570 ). 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w §5 Rozporządzenia składa: a) dokumenty o których mowa w pkt 2-4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzającego odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4. Dokumenty o których mowa w § 7 ust. 1 i pkt 1 i pkt 2 lit. b) Rozporządzenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w § 7 ust. 1 pkt 2 lit. a) Rozporządzenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa § 7 ust. 1 pkt 2 Rozporządzenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem, lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienie, o którym mowa w ust. 3 powyżej stosuje się odpowiednio. 6. Dokumenty wymienione w niniejszym dziale należy składać w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, z których zasobów korzysta wykonawca, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty. W celu skutecznego potwierdzenia za zgodność z oryginałem złożonych kopii dokumentów wymagana jest formuła „za zgodność z oryginałem” lub inna tożsama znaczeniowo. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania ( po dokonaniu czynności przewidzianych w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach