Gmina Korczyna ogłasza przetarg
- Adres: 38420 Korczyna, ul. Rynek
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 134 354 080 , fax. 134 354 096
- Data zamieszczenia: 2016-12-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Korczyna
ul. Rynek
38420 Korczyna, woj. podkarpackie
tel. 134 354 080, fax. 134 354 096
REGON: 37044056000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe utrzymanie infrastruktury drogowej na terenie Gminy Korczyna w 2017 roku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzętowych w ramach zimowego utrzymania dróg gminnych, powiatowych, parkingów, chodników i placów oraz ciągów pieszo/rowerowych (chodnik) w ciągu drogi wojewódzkiej na terenie Gminy Korczyna w roku 2017, w okresie od dnia 1 stycznia 2017r. do 15 kwietnia 2017r. i od 1 listopada 2017r. do 31 grudnia 2017r. W zakres zamówienia wchodzi: 1) odśnieżanie dróg gminnych, powiatowych, parkingów, chodników, placów, zatok przystankowych poprzez mechaniczne usuwanie śniegu dla utrzymania ich przejezdności, 2) usuwanie skutków gołoledzi mieszanką piaskowo-solną, 3) wywóz śniegu i błota pośniegowego, 4) sprzątanie nagromadzonego materiału użytego do likwidacji śliskości po okresie zimowym (zamiatanie nawierzchni chodników i dróg przy krawężnikach z uprzątnięciem ok. 1,30 mb od krawężnika), 2. Wykonawca zobowiązany jest świadczyć ww. usługi zgodnie ze zleceniem Zamawiającego, we wszystkie dni tygodnia w czasie zaistnienia niekorzystnych warunków atmosferycznych (opady śniegu, występowanie śliskości w postaci gołoledzi, lodowicy, śliskości pośniegowej) – przy pomocy sprzętu pozostającego w jego dyspozycji i przy użyciu materiałów do usuwania śliskości zapewnionych przez Zamawiającego. 3. Wykonawca we własnym zakresie dokonywał będzie składowania i załadunku powierzonych materiałów do likwidacji gołoledzi. 4. Materiały niezbędne do usuwania śliskości (mieszanki z dodatkiem soli) lub materiały uszorstniające w postaci kruszyw zapewni Zamawiający. 5. W przypadku awarii sprzętu Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego usunięcia powstałej awarii lub podmiany uszkodzonego sprzętu na inny, sprawny technicznie, o równorzędnych parametrach technicznych. 6. Wykonawca zobowiązany będzie prowadzić odpowiednią dokumentację usług, tj. zapisy na kartach drogowych miejsca i czasu wykonywanych usług. Ilość i rodzaj usług wykazanych w kartach drogowych podlegać będzie każdorazowemu potwierdzeniu przez wyznaczonych ze strony Zamawiającego przedstawicieli. 7. Wykonawca zobowiązany będzie rozliczać materiały powierzone do usuwania śliskości. 8. Z chwilą rozpoczęcia świadczenia usług zimowego utrzymania Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia operatorom sprzętu całodobowego kontaktu telefonicznego z Zamawiającym. 9. Wymagania dodatkowe w ramach przedmiotu zamówienia: 1/ Wykonawca zobowiązuje się: a) do świadczenia usługi po uprzednim telefonicznym wydaniu dyspozycji przez upoważnionego pracownika Urzędu Gminy, b) czas do osiągnięcia gotowości od wydania dyspozycji do 1 godziny, c) zlecone prace muszą być wykonane w tym samym dniu, d) po zakończeniu zleconej pracy Wykonawca zobowiązany jest złożyć informację o realizacji zlecenia, w tym samym dniu do godz. 2200 lub do godz. 800 dnia następnego drogą elektroniczną lub pod wskazane numery telefonów, e) likwidacja śliskości jezdni przy użyciu mieszanki piasku i soli, f) szerokość posypywania powinna obejmować 90 % rzeczywistej szerokości nawierzchni jezdni liczonej od osi jezdni, g) szerokość odśnieżania obejmuje całą szerokość jezdni łącznie z zatokami przystankowymi, 2/ Za ewentualne szkody spowodowane podczas prac objętych zamówieniem odpowiada Wykonawca. 3/ Zamawiający odstąpi od umowy w przypadku, gdy Wykonawca dwukrotnie nie przystąpi do wykonania usługi w terminie podanym w pkt 3.9.1 lit. b)SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utrzymanie zimowe dróg na terenie Gminy Wielopole Skrzyńskie w sezonie zimowym 2023/2024
Dodano: 2024-02-02 - Zimowe utrzymanie dróg i chodników na terenie gminy Żyraków w sezonie zimowym 2022/2023
Dodano: 2024-02-01 - Utrzymanie zimowe dróg na terenie Gminy Wielopole Skrzyńskie w sezonie zimowym 2023/2024
Dodano: 2024-01-22 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz wewnętrznych, dla których Gmina Jedlicze jest zarządcą
Dodano: 2023-12-14 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2023 – 2024 na terenie Gminy Zarszyn.
Dodano: 2023-12-12 - " Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2023/2024, 2024/2025, 2025/2026 zlokalizowanych na terenie powiatu krośnieńskiego "
Dodano: 2023-12-09 - " Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2023/2024 zlokalizowanych na terenie powiatu krośnieńskiego "
Dodano: 2023-12-09 - Zimowe utrzymanie chodników przy drodze wojewódzkiej nr 985 na terenie Gminy Dębica w sezonie 2023/2024.
Dodano: 2023-12-06 - Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie 2023/2024
Dodano: 2023-11-27 - Zimowe utrzymanie dróg i ulic na terenie Powiatu Niżańskiego w sezonie zimowym 2023/2024
Dodano: 2023-11-24