Przetargi.pl
„Zimowe utrzymanie gminnych dróg, chodników, placów i parkingów oraz powiatowych chodników na terenie Gminy Suszec w sezonie zimowym 2022/2023”

GMINA SUSZEC ogłasza przetarg

  • Adres: 43-267 Suszec, ul. Lipowa 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 324493050
  • Data zamieszczenia: 2022-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA SUSZEC
    ul. Lipowa 1
    43-267 Suszec, woj. śląskie
    tel. 324493050
    REGON: 276258345
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.suszec.iap.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zimowe utrzymanie gminnych dróg, chodników, placów i parkingów oraz powiatowych chodników na terenie Gminy Suszec w sezonie zimowym 2022/2023”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Zimowe utrzymanie gminnych dróg, chodników, placów i parkingów oraz powiatowych chodników na terenie Gminy Suszec w sezonie zimowym 2022/2023”, zwane dalej zamówieniem.Zamawiający określił w opisie przedmiotu zamówienia standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia, m.in. w pkt. 4.4 SWZ, w pkt. 7.2.4) ppkt. 1 SWZ oraz w zał. nr 19 do SWZ, z uwzględnieniem przepisów zawartych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27.10.2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach, wraz z obowiązującymi normami w tym zakresie, a także przepisami wykonawczymi.Przedmiot zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg gminnych, chodników gminnych i powiatowych na terenie Gminy Suszec w sezonie zimowym 2022/2023 przez okres: od 01.11.2022 r. do 15.04.2023 r., na 10 – ciu wydzielonych rejonach i przypisanych im ulicach, placach lub chodnikach, określonych w załącznikach od nr 9 – 18 e) załączonych do niniejszej SWZ, w sposób graficzny oraz z wyodrębnieniem nazw ulic przynależnych do danego rejonu. Każdy z wydzielonych rejonów stanowi odrębną część zamówienia - zadanie.Niniejsza część dotyczy:Rejonu 1 (zadania 1) - Suszec I - patrz zał. nr 9 do SWZUWAGA! WYKONAWCA JEST ZOBOWIĄZANY DO UTRZYMYWANIA DRÓG, CHODNIKÓW I PLACÓW ZGODNIE Z PONIŻSZYMI WYTYCZNYMI:Rejon nr 1 – utrzymanie w IV standardzie odśnieżania, zgodnie z wytycznymi zawartymi w zał. nr 19 do SWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w pkt. 4 SWZ.Przedmiotem zamówienia jest „Zimowe utrzymanie gminnych dróg, chodników, placów i parkingów oraz powiatowych chodników na terenie Gminy Suszec w sezonie zimowym 2022/2023”, zwane dalej zamówieniem.Zamawiający określił w opisie przedmiotu zamówienia standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia, m.in. w pkt. 4.4 SWZ, w pkt. 7.2.4) ppkt. 1 SWZ oraz w zał. nr 19 do SWZ, z uwzględnieniem przepisów zawartych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27.10.2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach, wraz z obowiązującymi normami w tym zakresie, a także przepisami wykonawczymi.Przedmiot zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg gminnych, chodników gminnych i powiatowych na terenie Gminy Suszec w sezonie zimowym 2022/2023 przez okres: od 01.11.2022 r. do 15.04.2023 r., na 10 – ciu wydzielonych rejonach i przypisanych im ulicach, placach lub chodnikach, określonych w załącznikach od nr 9 – 18 e) załączonych do niniejszej SWZ, w sposób graficzny oraz z wyodrębnieniem nazw ulic przynależnych do danego rejonu. Każdy z wydzielonych rejonów stanowi odrębną część zamówienia - zadanie.Niniejsza część dotyczy:Rejonu 2 (zadania 2) - Suszec II - patrz zał. nr 10 do SWZUWAGA! WYKONAWCA JEST ZOBOWIĄZANY DO UTRZYMYWANIA DRÓG, CHODNIKÓW I PLACÓW ZGODNIE Z PONIŻSZYMI WYTYCZNYMI:Rejon nr 2 – utrzymanie w IV standardzie odśnieżania, zgodnie z wytycznymi zawartymi w zał. nr 19 do SWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w pkt. 4 SWZ.Przedmiotem zamówienia jest „Zimowe utrzymanie gminnych dróg, chodników, placów i parkingów oraz powiatowych chodników na terenie Gminy Suszec w sezonie zimowym 2022/2023”, zwane dalej zamówieniem.Zamawiający określił w opisie przedmiotu zamówienia standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia, m.in. w pkt. 4.4 SWZ, w pkt. 7.2.4) ppkt. 1 SWZ oraz w zał. nr 19 do SWZ, z uwzględnieniem przepisów zawartych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27.10.2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach, wraz z obowiązującymi normami w tym zakresie, a także przepisami wykonawczymi.Przedmiot zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg gminnych, chodników gminnych i powiatowych na terenie Gminy Suszec w sezonie zimowym 2022/2023 przez okres: od 01.11.2022 r. do 15.04.2023 r., na 10 – ciu wydzielonych rejonach i przypisanych im ulicach, placach lub chodnikach, określonych w załącznikach od nr 9 – 18 e) załączonych do niniejszej SWZ, w sposób graficzny oraz z wyodrębnieniem nazw ulic przynależnych do danego rejonu. Każdy z wydzielonych rejonów stanowi odrębną część zamówienia - zadanie.Niniejsza część dotyczy:Rejonu 3 (zadania 3) - Rudziczka - patrz zał. nr 11 do SWZUWAGA! WYKONAWCA JEST ZOBOWIĄZANY DO UTRZYMYWANIA DRÓG, CHODNIKÓW I PLACÓW ZGODNIE Z PONIŻSZYMI WYTYCZNYMI:Rejon nr 3 – utrzymanie w IV standardzie odśnieżania, zgodnie z wytycznymi zawartymi w zał. nr 19 do SWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w pkt. 4 SWZ.Przedmiotem zamówienia jest „Zimowe utrzymanie gminnych dróg, chodników, placów i parkingów oraz powiatowych chodników na terenie Gminy Suszec w sezonie zimowym 2022/2023”, zwane dalej zamówieniem.Zamawiający określił w opisie przedmiotu zamówienia standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia, m.in. w pkt. 4.4 SWZ, w pkt. 7.2.4) ppkt. 1 SWZ oraz w zał. nr 19 do SWZ, z uwzględnieniem przepisów zawartych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27.10.2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach, wraz z obowiązującymi normami w tym zakresie, a także przepisami wykonawczymi.Przedmiot zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg gminnych, chodników gminnych i powiatowych na terenie Gminy Suszec w sezonie zimowym 2022/2023 przez okres: od 01.11.2022 r. do 15.04.2023 r., na 10 – ciu wydzielonych rejonach i przypisanych im ulicach, placach lub chodnikach, określonych w załącznikach od nr 9 – 18 e) załączonych do niniejszej SWZ, w sposób graficzny oraz z wyodrębnieniem nazw ulic przynależnych do danego rejonu. Każdy z wydzielonych rejonów stanowi odrębną część zamówienia - zadanie.Niniejsza część dotyczy:Rejonu 4 (zadania 4) - Kobielice - patrz zał. nr 12 do SWZUWAGA! WYKONAWCA JEST ZOBOWIĄZANY DO UTRZYMYWANIA DRÓG, CHODNIKÓW I PLACÓW ZGODNIE Z PONIŻSZYMI WYTYCZNYMI:Rejon nr 4 – utrzymanie w IV standardzie odśnieżania, zgodnie z wytycznymi zawartymi w zał. nr 19 do SWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w pkt. 4 SWZ.Przedmiotem zamówienia jest „Zimowe utrzymanie gminnych dróg, chodników, placów i parkingów oraz powiatowych chodników na terenie Gminy Suszec w sezonie zimowym 2022/2023”, zwane dalej zamówieniem.Zamawiający określił w opisie przedmiotu zamówienia standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia, m.in. w pkt. 4.4 SWZ, w pkt. 7.2.4) ppkt. 1 SWZ oraz w zał. nr 19 do SWZ, z uwzględnieniem przepisów zawartych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27.10.2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach, wraz z obowiązującymi normami w tym zakresie, a także przepisami wykonawczymi.Przedmiot zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg gminnych, chodników gminnych i powiatowych na terenie Gminy Suszec w sezonie zimowym 2022/2023 przez okres: od 01.11.2022 r. do 15.04.2023 r., na 10 – ciu wydzielonych rejonach i przypisanych im ulicach, placach lub chodnikach, określonych w załącznikach od nr 9 – 18 e) załączonych do niniejszej SWZ, w sposób graficzny oraz z wyodrębnieniem nazw ulic przynależnych do danego rejonu. Każdy z wydzielonych rejonów stanowi odrębną część zamówienia - zadanie.Niniejsza część dotyczy:Rejonu 5 (zadania 5) - Radostowice - patrz zał. nr 13 do SWZUWAGA! WYKONAWCA JEST ZOBOWIĄZANY DO UTRZYMYWANIA DRÓG, CHODNIKÓW I PLACÓW ZGODNIE Z PONIŻSZYMI WYTYCZNYMI:Rejon nr 5 – utrzymanie w IV standardzie odśnieżania, zgodnie z wytycznymi zawartymi w zał. nr 19 do SWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w pkt. 4 SWZ.Przedmiotem zamówienia jest „Zimowe utrzymanie gminnych dróg, chodników, placów i parkingów oraz powiatowych chodników na terenie Gminy Suszec w sezonie zimowym 2022/2023”, zwane dalej zamówieniem.Zamawiający określił w opisie przedmiotu zamówienia standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia, m.in. w pkt. 4.4 SWZ, w pkt. 7.2.4) ppkt. 1 SWZ oraz w zał. nr 19 do SWZ, z uwzględnieniem przepisów zawartych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27.10.2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach, wraz z obowiązującymi normami w tym zakresie, a także przepisami wykonawczymi.Przedmiot zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg gminnych, chodników gminnych i powiatowych na terenie Gminy Suszec w sezonie zimowym 2022/2023 przez okres: od 01.11.2022 r. do 15.04.2023 r., na 10 – ciu wydzielonych rejonach i przypisanych im ulicach, placach lub chodnikach, określonych w załącznikach od nr 9 – 18 e) załączonych do niniejszej SWZ, w sposób graficzny oraz z wyodrębnieniem nazw ulic przynależnych do danego rejonu. Każdy z wydzielonych rejonów stanowi odrębną część zamówienia - zadanie.Niniejsza część dotyczy:Rejonu 6 (zadania 6) - Kryry - patrz zał. nr 14 do SWZUWAGA! WYKONAWCA JEST ZOBOWIĄZANY DO UTRZYMYWANIA DRÓG, CHODNIKÓW I PLACÓW ZGODNIE Z PONIŻSZYMI WYTYCZNYMI:Rejon nr 6 – utrzymanie w IV standardzie odśnieżania, zgodnie z wytycznymi zawartymi w zał. nr 19 do SWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w pkt. 4 SWZ.Przedmiotem zamówienia jest „Zimowe utrzymanie gminnych dróg, chodników, placów i parkingów oraz powiatowych chodników na terenie Gminy Suszec w sezonie zimowym 2022/2023”, zwane dalej zamówieniem.Zamawiający określił w opisie przedmiotu zamówienia standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia, m.in. w pkt. 4.4 SWZ, w pkt. 7.2.4) ppkt. 1 SWZ oraz w zał. nr 19 do SWZ, z uwzględnieniem przepisów zawartych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27.10.2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach, wraz z obowiązującymi normami w tym zakresie, a także przepisami wykonawczymi.Przedmiot zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg gminnych, chodników gminnych i powiatowych na terenie Gminy Suszec w sezonie zimowym 2022/2023 przez okres: od 01.11.2022 r. do 15.04.2023 r., na 10 – ciu wydzielonych rejonach i przypisanych im ulicach, placach lub chodnikach, określonych w załącznikach od nr 9 – 18 e) załączonych do niniejszej SWZ, w sposób graficzny oraz z wyodrębnieniem nazw ulic przynależnych do danego rejonu. Każdy z wydzielonych rejonów stanowi odrębną część zamówienia - zadanie.Niniejsza część dotyczy:Rejonu 7 (zadania 7) - Mizerów - patrz zał. nr 15 do SWZUWAGA! WYKONAWCA JEST ZOBOWIĄZANY DO UTRZYMYWANIA DRÓG, CHODNIKÓW I PLACÓW ZGODNIE Z PONIŻSZYMI WYTYCZNYMI:Rejon nr 7 – utrzymanie w IV standardzie odśnieżania, zgodnie z wytycznymi zawartymi w zał. nr 19 do SWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w pkt. 4 SWZ.Przedmiotem zamówienia jest „Zimowe utrzymanie gminnych dróg, chodników, placów i parkingów oraz powiatowych chodników na terenie Gminy Suszec w sezonie zimowym 2022/2023”, zwane dalej zamówieniem.Zamawiający określił w opisie przedmiotu zamówienia standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia, m.in. w pkt. 4.4 SWZ, w pkt. 7.2.4) ppkt. 1 SWZ oraz w zał. nr 19 do SWZ, z uwzględnieniem przepisów zawartych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27.10.2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach, wraz z obowiązującymi normami w tym zakresie, a także przepisami wykonawczymi.Przedmiot zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg gminnych, chodników gminnych i powiatowych na terenie Gminy Suszec w sezonie zimowym 2022/2023 przez okres: od 01.11.2022 r. do 15.04.2023 r., na 10 – ciu wydzielonych rejonach i przypisanych im ulicach, placach lub chodnikach, określonych w załącznikach od nr 9 – 18 e) załączonych do niniejszej SWZ, w sposób graficzny oraz z wyodrębnieniem nazw ulic przynależnych do danego rejonu. Każdy z wydzielonych rejonów stanowi odrębną część zamówienia - zadanie.Niniejsza część dotyczy:Rejonu 8 (zadania 8) - Parkingi, place, inne - patrz zał. nr 16 a) - c) do SWZUWAGA! WYKONAWCA JEST ZOBOWIĄZANY DO UTRZYMYWANIA DRÓG, CHODNIKÓW I PLACÓW ZGODNIE Z PONIŻSZYMI WYTYCZNYMI:Rejon nr 8 – utrzymanie w IV standardzie odśnieżania, zgodnie z wytycznymi zawartymi w zał. nr 19 do SWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w pkt. 4 SWZ.Przedmiotem zamówienia jest „Zimowe utrzymanie gminnych dróg, chodników, placów i parkingów oraz powiatowych chodników na terenie Gminy Suszec w sezonie zimowym 2022/2023”, zwane dalej zamówieniem.Zamawiający określił w opisie przedmiotu zamówienia standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia, m.in. w pkt. 4.4 SWZ, w pkt. 7.2.4) ppkt. 1 SWZ oraz w zał. nr 19 do SWZ, z uwzględnieniem przepisów zawartych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27.10.2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach, wraz z obowiązującymi normami w tym zakresie, a także przepisami wykonawczymi.Przedmiot zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg gminnych, chodników gminnych i powiatowych na terenie Gminy Suszec w sezonie zimowym 2022/2023 przez okres: od 01.11.2022 r. do 15.04.2023 r., na 10 – ciu wydzielonych rejonach i przypisanych im ulicach, placach lub chodnikach, określonych w załącznikach od nr 9 – 18 e) załączonych do niniejszej SWZ, w sposób graficzny oraz z wyodrębnieniem nazw ulic przynależnych do danego rejonu. Każdy z wydzielonych rejonów stanowi odrębną część zamówienia - zadanie.Niniejsza część dotyczy:Rejonu 9 (zadania 9) - Suszec III ( dawna trasa MZK, z wyłączeniem dróg powiatowych) - patrz zał. nr 17 do SWZUWAGA! WYKONAWCA JEST ZOBOWIĄZANY DO UTRZYMYWANIA DRÓG, CHODNIKÓW I PLACÓW ZGODNIE Z PONIŻSZYMI WYTYCZNYMI:Rejon nr 9 – utrzymanie w III standardzie odśnieżania , zgodnie z wytycznymi zawartymi w zał. nr 19 do SWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w pkt. 4 SWZ.Przedmiotem zamówienia jest „Zimowe utrzymanie gminnych dróg, chodników, placów i parkingów oraz powiatowych chodników na terenie Gminy Suszec w sezonie zimowym 2022/2023”, zwane dalej zamówieniem.Zamawiający określił w opisie przedmiotu zamówienia standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia, m.in. w pkt. 4.4 SWZ, w pkt. 7.2.4) ppkt. 1 SWZ oraz w zał. nr 19 do SWZ, z uwzględnieniem przepisów zawartych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27.10.2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach, wraz z obowiązującymi normami w tym zakresie, a także przepisami wykonawczymi.Przedmiot zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg gminnych, chodników gminnych i powiatowych na terenie Gminy Suszec w sezonie zimowym 2022/2023 przez okres: od 01.11.2022 r. do 15.04.2023 r., na 10 – ciu wydzielonych rejonach i przypisanych im ulicach, placach lub chodnikach, określonych w załącznikach od nr 9 – 18 e) załączonych do niniejszej SWZ, w sposób graficzny oraz z wyodrębnieniem nazw ulic przynależnych do danego rejonu. Każdy z wydzielonych rejonów stanowi odrębną część zamówienia - zadanie.Niniejsza część dotyczy:Rejonu 10 (zadania 10) - Chodniki - patrz zał. nr 18 a) - e) do SWZUWAGA! WYKONAWCA JEST ZOBOWIĄZANY DO UTRZYMYWANIA DRÓG, CHODNIKÓW I PLACÓW ZGODNIE Z PONIŻSZYMI WYTYCZNYMI:Rejon nr 10 – utrzymanie w IV standardzie odśnieżania, zgodnie z wytycznymi zawartymi w zał. nr 19 do SWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w pkt. 4 SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego zdolności technicznej lub zawodowej;Zamawiający uzna warunek za spełniony w sytuacji, gdy wykonawca wykaże, że:1. DYSPONUJE LUB BĘDZIE DYSPONOWAŁ N/W POTENCJAŁEM TECHNICZNYM określonym w ppkt. a) i b), z zastrzeżeniem: pojazdy do odśnieżania muszą posiadać dopuszczenie do ruchu oraz posiadać napęd na 4 koła!Uwaga 1: Wykonawca jest zobowiązany dysponować na każdym rejonie, na który składa ofertę, oddzielnym kompletem wymaganych narzędzi i urządzeń technicznych - wykazane narzędzia i urządzenia techniczne nie mogą się powtarzać na żadnym rejonie, na który wykonawca składa ofertę.Uwaga 2: Zamawiający, jak i działający w jego imieniu koordynator akcji zima wskazany w §4 zał. nr 7 do SWZ, ma prawo do kontroli używanych w trakcie odśnieżania przez wykonawcę narzędzi i urządzeń, w celu sprawdzenia, czy wykonawca posługuje się sprzętem o parametrach wymaganych w postępowaniu i wskazanych w ofercie danego wykonawcy. W przypadku stwierdzenia, że wykonawca używa niezgodnych z wymaganiami określonymi w SWZ narzędzi i urządzeń, niezgodność zostanie wskazana w protokole o którym mowa w §6 ust. 5 zał. nr 7 do SWZ, a zamawiający ma prawo do zastosowania kary wskazanej w §7 ust. 1 lit. c) zał. nr 7 do SWZ.a) DLA REJONÓW OD 1 DO 9:wariant 1:piaskarko-solarka z pługiem (tj. nośnik + osprzęt) – 1 szt.lubwariant 2:pojazd (nośnik) – 1 szt.irozrzutnik: piaskarko – solarka - 1szt.ipług – 1 szt.b) DLA REJONU 10:pojazd (nośnik) – 2 szt. (dwa pojazdy o masie własnej do 2100 kg i maksymalnym rozstawie kół tylnych 1650 mm)irozrzutnik: piaskarka – 2 szt.ipług – 2 szt.(pługi o maksymalnej szerokości roboczej 2000 mm z możliwością obustronnego sterowania lemiesza (kierunek prawy i lewy). Pług powinien posiadać elastyczną wymienną listwę zgarniającą zabudowaną na sprężynowym wychylnym zaczepie).W przypadku braku możliwości bezpośredniego dojazdu w/w pojazdem do chodnika, wykonawca powinien odśnieżać chodniki ręcznie lub za pomocą lekkiego specjalistycznego sprzętu mechanicznego. Zamawiający nie dopuszcza możliwości wjeżdżania ciężkim pojazdem (np. traktor) na chodniki. Za wszelkie uszkodzenia powstałe na chodnikach (obłamane krawędzie, doły na powierzchni chodnika itp.) będzie odpowiedzialny Wykonawca, tj. Wykonawca będzie zobowiązany do naprawy chodników po okresie zimowym na własny koszt.Przed rozpoczęciem odśnieżania, tj. w dniu podpisania umowy, Przedstawiciele stron dokonają oględzin chodników w terenie i na tą okoliczność zostanie sporządzony protokół przekazania.2. DYSPONUJE LUB BĘDZIE DYSPONOWAŁ N/W OSOBAMI ZDOLNYMI DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA:a) wymagane minimum:1. JEDNA OSOBA dla każdego REJONU 1 - 9 oddzielnie,2. PIĘĆ OSÓB dla REJONU 10, W TYM:- min. 2 osoby do obsługi sprzętu do odśnieżania- min. 3 osoby do odśnieżania ręcznegob) w wykazie nr 4 Wykonawca wskaże kategorie prawa jazdy lub inne dokument (w kolumnie kwalifikacje zawodowe) uzyskane przez osoby wypisane w tym załączniku, potwierdzające, iż mogą obsługiwać sprzęt wskazany w kolumnie pn. „zakres wykonywanych czynności…”c) Wykonawca jest zobowiązany dysponować na każdym rejonie, na który składa ofertę, oddzielnym zespołem pracowników; do obsługi sprzętu do odśnieżania i do odśnieżania ręcznego nie mogą zostać wyznaczone te same osoby ani na danym rejonie ani na innym rejonie, na który wykonawca składa ofertę.3. POSIADA WIEDZĘ I DOŚWIADCZENIE:Zamawiający uzna warunek za spełniony w sytuacji, gdy wykonawca wykaże wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie:a) wymagane minimum:wykonanie jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, realizowanej przez minimum cały sezon zimowy (min. 4 miesiące) na podstawie jednego zobowiązania (umowy) – niezależnie od ilości zadań, na które wykonawca składa ofertę;Uwaga:1. Mając na uwadze art. 117 ust. 1 ustawy Pzp w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub korzystania z zasobów podmiotów trzecich na podstawie art. 118 ustawy Pzp minimum jeden wykonawca lub jeden podmiot udostępniający zasoby musi posiadać pełne doświadczenie wskazane w warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający tym samym nie dopuszcza sumowania [łączenia potencjału] w zakresie tego warunku udziału w postępowaniu, gdyż wypaczałoby to cel, który powinien zostać osiągnięty poprzez tak postawiony warunek.2. Zamawiający wskazuje, że na podstawie wyroku TSUE z dnia 04.05.2017 r. nie dopuszcza, aby wykonawca biorący udział indywidualnie w postępowaniu polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem przy innym zamówieniu publicznym, jeżeli faktycznie i konkretnie nie uczestniczył w jego realizacji. W przypadku, gdy roboty referencyjne w rzeczywistości były wykonywane przez Wykonawcę w ramach konsorcjum wraz z innym Wykonawcą lub Wykonawcami, należy w Wykazie usług – zał. nr 5 do SWZ wskazać, jakie czynności w ramach tych robót były wykonywane przez Wykonawcę ubiegającego się o niniejsze zamówienie. Na podstawie powyższego zamawiający dokona oceny nabytego doświadczenia w wykonaniu danego zamówienia publicznego (czy wykonawca wykonał zakres wystarczający do potwierdzenia spełnienia warunku udziału w niniejszym postępowaniu).3. W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków udziału, waluty innej niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-20

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach