Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg w sezonie zimowym 2017/2018 na terenie Gminy Kaliska

Gmina Kaliska ogłasza przetarg

  • Adres: 83-260 Kaliska, ul. Nowowiejska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 585 889 201 , fax. 585 889 206
  • Data zamieszczenia: 2017-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kaliska
    ul. Nowowiejska 2
    83-260 Kaliska, woj. pomorskie
    tel. 585 889 201, fax. 585 889 206
    REGON: 19167569800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kaliska.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg w sezonie zimowym 2017/2018 na terenie Gminy Kaliska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa Zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2017/2018 na terenie Gminy Kaliska. 3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg na terenie Gminy Kaliska w sezonie zimowym 2017/2018. Zimowe utrzymanie dróg polegać będzie na odśnieżaniu dróg w sezonie zimowym 2017/2018, poprzez mechaniczne usuwanie na boki śniegu z jezdni i poboczy, a także zwalczaniu śliskości zimowej i gołoledzi, polegającej na zapobieganiu i usuwaniu jej za pomocą materiału uszarstniającego (mieszanka solno – piaskowa stosunek soli do piasku 1:4) zgodnie z obowiązującymi przepisami. W/w prace będą realizowane na terenie Gminy Kaliska w następujących sołectwach: Kaliska, Piece, Iwiczno, Czarne, Bartel Wielki, Studzienice, Dąbrowa, Cieciorka. Na zlecenie Zamawiającego do obowiązków Wykonawcy należeć będzie odśnieżanie zatok przystanków autobusowych, parkingów i placów gminnych w obrębie kościołów, cmentarzy, remiz i szkół, oraz wszystkich miejsc manewrowych służących do zawracania autobusów. 3.3. Wymagania materiałowe oraz sprzętowe. Do wykonania zamówienia Wykonawca użyje własnego materiału uszarstniającego (mieszanka solno – piaskowa). Wykonawca uwzględni koszt zapewnienia materiału uszarstniającego w cenę usługi posypywania oraz posypywania z odśnieżaniem. Wykonawca we własnym zakresie zapewni mieszankę solno – piaskową i w swoim imieniu zapewni załadunek materiałów uszarstniających przeznaczonych do zwalczania i zapobiegania śliskości zimowej. Wykonawca zapewni we własnym zakresie miejsca składowe, z których będzie prowadził zimowe utrzymanie dla poszczególnych zadań. Wykonawca powinien dysponować następującym sprzętem do zimowego utrzymania dróg: a) co najmniej jednym samochodem o ładowności pow. 3,5 t z piaskarką oraz pługiem, b) co najmniej dwoma ciągnikami rolniczymi, każdy z pługiem, w tym jeden z piaskarką, c) co najmniej jednym pługiem wirnikowym, d) sprzętem do załadunku piasku oraz mieszanki solno – piaskowej. Rozliczenie odbywać się będzie na podstawie podanej w ofercie ceny jednostkowej za 1 roboczogodzinę pracy sprzętu: a) za posypywanie materiałem uszarstniającym, b) za posypywanie wraz z odśnieżaniem, c) za odśnieżanie, d) za pracę pługa wirnikowego. Pojazd wykonujący na drodze prace związane z zimowym utrzymaniem dróg powinien zgodnie z art. 54 ustawy prawo o ruchu drogowym (Dz. U. nr 58 poz. 515 z 2002 r.) być wyposażony i wysyłać żółty sygnał błyskowy odpowiadający warunkom określonym w § 38 i 39 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. (Dz. U. nr 32 poz. 262 z 2003 r.) w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. Natomiast części urządzeń zamontowanych na pojeździe wystające poza obrys pojazdu powinny odpowiadać warunkom określonym w § 9 wyżej wymienionego rozporządzenia. 3.4. Warunki realizacji zamówienia. Wykonawca przystąpi do prowadzenia akcji ZUD wyłącznie na polecenie osoby wyznaczonej przez Zamawiającego. Drogi gminne i ulice należy odśnieżać obustronnie na całej szerokości. W przypadku braku opadów śniegu i gołoledzi, akcji zimowego utrzymania dróg nie prowadzi się. Wykonawcy przez okres wstrzymania akcji nie przysługuje wynagrodzenie. Zamawiający nie przewiduje również płatności z tytułu pełnionych dyżurów nocnych i dziennych oraz utrzymywania sprzętu i operatorów w gotowości. Wznowienie akcji następuje z chwilą stwierdzenia konieczności przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia swojej gotowości do prowadzenia zimowego utrzymania dróg od 1 listopada do 30 kwietnia w sezonie zimowym 2017/2018. Po rozpoczęciu ZUD Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania swojej pracy na Dobowych raportach pracy sprzętu (Załącznik nr 9 do SIWZ). Dobowy raport pracy sprzętu Wykonawca ma obowiązek złożyć Zmawiającemu do akceptacji najpóźniej do godz. 12:00 następnego dnia roboczego. Złożenie poprawnie wypełnionego raportu, na którym osoba wyznaczona przez Zamawiającego potwierdzi prawidłowe wykonanie usługi będzie podstawą do finansowego rozliczenia usługi ZUD. Zamawiający przeprowadzał będzie na wybranych odcinkach dróg i ulic sprawdzenie użytych materiałów, sposobu prowadzenia prac w zakresie zimowego utrzymania dróg na danym zadaniu oraz zachowanie tego utrzymania, a przede wszystkim przejezdności dróg. Osobą z ramienia Zamawiającego, upoważnioną do prowadzenia kontroli i koordynowania akcji zimowego utrzymania dróg będzie pracownika Urzędu Gminy Kaliska. W przypadku, gdy Wykonawca ze względu na bardzo trudne warunki pogodowe nie jest w stanie prowadzić robót zgodnie z poleceniem, powinien zawiadomić kontrolującego o tym fakcie Koordynatora celem ustalenia i wspólnego wytyczenia dalszych kroków postępowania dla odpowiedniego utrzymania bądź doprowadzenia do należytego stanu zasypanych jezdni. Zamawiający wymaga, aby łączność z Wykonawcą była możliwa przez cała dobę przy pomocy telefonów stacjonarnych, komórkowych. Zamawiający wymaga również, aby w czasie prowadzenia akcji możliwa była bezpośrednia łączność Koordynatora z operatorami (telefon komórkowy, radiotelefon) sprzętu. 3.5. Rozliczenie. Za wykonane usługi ZUD strony rozliczać się będą za pomocą faktur wystawionych przez Wykonawcę w dwutygodniowych okresach rozliczeniowych, na podstawie zatwierdzonych przez przedstawicieli Zamawiającego dobowych raportów pracy sprzętu i związaną z tym ilością wyjazdów w ciągu doby oraz stawek jednostkowych za przepracowany czas pracy sprzętu zgodnie z przyjętą ofertą. Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy: a) Naprawa uszkodzonych, a zinwentaryzowanych urządzeń uzbrojenia podziemnego. b) Demontaż, naprawa i montaż ogrodzeń posesji oraz innych uszkodzeń obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu oraz wypłata odszkodowań na rzecz osób trzecich. c) W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części bądź urządzeń w toku realizacji – naprawienie ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego. d) Uporządkowanie terenu po wykonanych robotach, w tym odtworzenie stanu nawierzchni drogi i punktów granicznych w rejonie prowadzonych robót oraz poniesienie kosztów z tym związanych. Zbiorcze zestawienie dróg na terenie Gminy Kaliska objętych przetargiem – stanowi załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ. 3.6. Przedmiot zamówienia opisują następujące nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień: KOD CPV: 90.63.00.00-2 – Usługi usuwania oblodzenia 90.62.00.00.9 – Usługi odśnieżania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy. b) Załącznik nr 2 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. c) Załącznik nr 3 - Wykaz usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy zostały wykonane prawidłowo. d) Załącznik nr 4 - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wraz z dokumentami potwierdzającymi, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia – zgodnie z punktem 10.1. ppkt. c). e) Załącznik nr 5 – Wykaz pojazdów, którymi Wykonawca zamierza wykonać zamówienie wraz z informacjami technicznymi na ich temat oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi pojazdami wraz z dokumentami potwierdzającymi, że pojazdy te posiadają aktualne badania techniczne – zgodnie z punktem. 10.1. ppkt. c). f) Załącznik nr 6 - Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do jego wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 ustawy Pzp. g) Załącznik nr 7 – zaakceptowany Wzór umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach