Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg w sezonie zimowym 2016/2017 na terenie sołectw Gminy Jabłonna

Urząd Gminy w Jabłonnie ogłasza przetarg

  • Adres: 23114 Jabłonna, Majątek
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 815 610 577 , fax. 815 610 065
  • Data zamieszczenia: 2016-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Jabłonnie
    Majątek 22
    23114 Jabłonna, woj. lubelskie
    tel. 815 610 577, fax. 815 610 065
    REGON: 53516100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg w sezonie zimowym 2016/2017 na terenie sołectw Gminy Jabłonna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie składa się z pięciu części, a jego przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na zimowym utrzymaniu dróg w sezonie zima: 2016/17, a w szczególności: odśnieżanie dróg gminnych w okresach opadów śniegu i zamieci śnieżnych, jak również usuwanie błota pośniegowego, posypywanie mieszanką piaskowo solną dróg i placów na terenie sołectw gminy zapewniając ciągłość ruchu drogowego. Wykonawca może składać oferty na wszystkie części zamówienia. Usługi polegać będą na: - odśnieżaniu dróg o nawierzchni bitumicznej ,tłuczniowej , tłuczniowo – gruntowej, - posypywaniu mieszanką piaskowo – solną miejsc szczególnie niebezpiecznych (skrzyżowania, zakręty, wzniesienia) w ciągu dróg gminnych oraz placów na terenie Gminy Jabłonna. - utrzymaniu w gotowości sprzętu i maszyn przewidzianych do realizacji umowy wraz z ich obsługą; - zapewnienie przez Wykonawcę we własnym zakresie obsługi naprawczo-remontowej sprzętu przewidzianego do świadczenia usług, Oprócz czynności podstawowych, do obowiązków Wykonawcy należy także niezwłoczne przekazywanie (za pośrednictwem osób obsługujących pojazdy i sprzęt) osobom upoważnionym ze strony Zamawiającego informacji o: - aktualnym stanie przejezdności dróg, - czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonania usług na poszczególnych odcinkach dróg. - zagrożeniach spowodowanych warunkami atmosferycznymi, - innych zdarzeniach zauważonych na drodze. W związku z powyższym każda maszyna przy odśnieżaniu będzie wyposażona w urządzenia GPS, który Wykonawca na czas trwania umowy otrzyma od Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na 5 części: Część 1 zamówienia obejmuje: • Odśnieżanie dróg gminnych i placów w miejscowości: Skrzynice Pierwsze, Skrzynice Drugie, Wolnica, Majdan Chmielowski, Chmiel Pierwszy. • Posypywanie własną mieszanką piaskowo solną miejsc szczególnie niebezpiecznych (skrzyżowania, zakręty, wzniesienia) w ciągu dróg gminnych oraz placów na terenie Gminy Jabłonna. Część 2 zamówienia obejmuje: Odśnieżanie dróg gminnych w miejscowości: Czerniejów, Czerniejów - Kolonia, Skrzynice - Kolonia, Jabłonna – Majątek, Tuszów. Część 3 zamówienia obejmuje: Odśnieżanie dróg gminnych i placów w miejscowości: Jabłonna Druga, Wierciszów (prawa strona drogi wojewódzkiej nr 835). Część 4 zamówienia obejmuje: Odśnieżanie dróg gminnych i placów w miejscowości: Jabłonna Pierwsza, Jabłonna Druga (lewa strona drogi wojewódzkiej nr 835). Część 5 zamówienia obejmuje: Odśnieżanie dróg gminnych i placów w miejscowości: Piotrków Pierwszy, Piotrków Drugi, Piotrków – Kolonia. Obszar miejscowości zgodnie z załącznikiem mapowym. UWAGA! Wszystkie 5 części zamówienia obejmują wszystkie drogi będące w administrowaniu Gminy Jabłonna w danym sołectwie. Drogi wewnętrzne nie będące własnością gminy nie podlegają odśnieżaniu. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany obszarów odśnieżania na poszczególnych zadaniach. Wykonawca zobowiązany jest wykazać się odpowiednim potencjałem technicznym gwarantującym należyte wykonanie zamówienia w trudnych warunkach zimowych. Uznaje się, że warunek potencjału technicznego zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował n/w sprzętem: Część 1 zamówienia: Minimum 1 pługiem dziobowym ciężkim oraz nośnikiem pługa lub minimum 1 pługiem prostym oraz nośnikiem pługa. Minimum 1 piaskarką oraz nośnikiem piaskarki. Część 2 zamówienia: Minimum 1 pługiem dziobowym ciężkim oraz nośnikiem pługa. Część 3 zamówienia: minimum 1 pługiem dziobowym ciężkim oraz nośnikiem pługa. Część 4 zamówienia: Minimum 1 pługiem dziobowym ciężkim oraz nośnikiem pługa lub minimum 1 pługiem prostym oraz nośnikiem pługa. Część 5 zamówienia: Minimum 1 pługiem dziobowym ciężkim oraz nośnikiem pługa Nośnikami pługów i piaskarki mogą być samochody lub koparki o mocy min. 100KM, koparko – ładowarki o mocy min. 100KM , obowiązkowy napęd na dwie lub więcej osi. Wykonawca/operator, z którym zostanie zawarta umowa musi posiadać telefon komórkowy z uwagi na wymaganą całodobową dyspozycyjność. Zamawiający zastrzega sobie prawo umieszczenia w pojeździe systemu monitorowania pracy sprzętu (lokalizator GPS). Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość, terminowość oraz bezpieczeństwo robót wykonywanych przez siebie. Wymagania w zakresie zimowego utrzymania dróg: Odśnieżanie drogi na całej szerokości jezdni a w przypadku wystąpienia dużych opadów śniegu, w porozumieniu z Zamawiającym, odśnieżanie jednego pasa ruchu pod warunkiem wykonania, co 150 – 300m, mijanek znajdujących się w zasięgu widoczności kierowców. Długość mijanki co najmniej 150 mb. Na jezdni dopuszcza się występowanie cienkiej warstwy zajeżdżonego śniegu o grubości nie utrudniającej ruchu. Odśnieżenie placów na całej szerokości. Na placu dopuszcza się występowanie cienkiej warstwy zajeżdżonego śniegu o grubości nie utrudniającej ruchu. Posypywanie własną mieszanką piaskowo solną miejsc szczególnie niebezpiecznych (skrzyżowania, zakręty, wzniesienia) w ciągu dróg gminnych oraz placów na terenie Gminy Jabłonna – część I zamówienia. Utrzymanie w gotowości sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia wraz z obsługą. Rozpoczęcie prac nie później niż po jednej lub dwóch godzinach po otrzymaniu zlecenia w zależności od wskazanej w formularzu ofertowym opcji dla kryterium „Termin rozpoczęcia prac od momentu zlecenia” W przypadku niedotrzymania terminu jednorazowego odśnieżania dróg gminnych lub awarii pojazdu wykonującego usługi Wykonawca zapewni na własny koszt zastępczy pojazd. W przypadku awarii sprzętu Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej w ciągu 2 godzin podstawić sprzęt zastępczy. Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia, konieczne do poniesienia celem terminowej i prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia oraz wymaganiami stawianymi przez Zamawiającego, w szczególności: a) Koszty pracy sprzętu b) Koszty pracy kierowcy c) Utrzymanie sprzętu w gotowości UWAGA: zimowe utrzymanie drogi obejmuje odśnieżenie drogi na całej szerokości jezdni. Cena oferty oraz pozostałe kryteria wyboru oferty nie ulegną zmianie w okresie na jaki zostanie zawarta umowa. Do faktury należy każdorazowo załączyć kartę drogową (raport drogowy) z potwierdzoną ilością wykonanych usług w okresie rozliczeniowym, przez sołtysa miejscowości, na terenie której wykonano usługę lub inną osobę upoważnioną. UWAGA! Przed podpisaniem umowy z Wykonawcą Zamawiający w wyznaczonym przez siebie terminie dokona przeglądu gotowości sprzętu do odśnieżania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach