Gmina Ostrów Wielkopolski ogłasza przetarg
- Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, Aleje Powstańców Wielkopolskich 12
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 062/7351190
- Data zamieszczenia: 2014-10-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Ostrów Wielkopolski
Aleje Powstańców Wielkopolskich 12 12
63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
tel. 062/7351190 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrowwielkopolski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe utrzymanie dróg W SEZONIE ZIMOWYM 2014/2015 na terenie Gminy Ostrów Wielkopolski, Al. Powstańców Wielkopolskich 12, woj. wielkopolskie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Ostrów Wielkopolski. Nomenklatura PCV: 90620000-9 - usługi odśnieżania. Terytorium gminy podzielone zostało na 10 rejonów odśnieżania (Części 1 - 10) w celu równoczesnego działania w obrębie całej gminy. Zasady odśnieżania i usuwania śliskości dróg: Po ustaniu opadów śniegu po uprzednim usunięciu go z nawierzchni jezdni przystąpić do likwidacji śliskości zimowej. 1. Jezdnia odśnieżona na całej szerokości. 2. Jezdnia posypana piaskiem z 4 % zawartością soli drogowej w przypadku wystąpienia gołoledzi oraz w miejscach uciążliwych dla ruchu pojazdów takich jak: skrzyżowaniach dróg, skrzyżowaniach z przejazdami kolejowymi, przystankach autobusowych, spadkach jezdni o pochyleniu większym niż > 4 %. W/w prace związane z utrzymaniem przejezdności dróg winny być wykonane w ciągu 8 godz. po ustaniu opadów śniegu. W przypadku nie zrealizowania w w/w terminie naliczone będą kary umowne za zwłokę za każdą następną godzinę w wysokości 50 % stawki godzinowej wynagrodzenia umownego. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał oględzin terenu związanego z realizacją przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906100009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostrowwielkopolski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną