Przetargi.pl
„Zimowe utrzymanie dróg w sezonie 2019/2020” dla części IV i VI zadania

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 72-400 Kamień Pomorski, ul. Nowoprojektowana
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 913 823 203, , fax. 913 212 760
  • Data zamieszczenia: 2019-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Nowoprojektowana 1
    72-400 Kamień Pomorski, woj. zachodniopomorskie
    tel. 913 823 203, , fax. 913 212 760
    REGON: 81251051100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdp.powiatkamienski.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zimowe utrzymanie dróg w sezonie 2019/2020” dla części IV i VI zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja zadań z zakresu zimowego utrzymania dróg powiatowych (ZUD) w sezonie zimowym 2019/2020. Zamówienie obejmuje zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Kamieńskiego, (gminy: Międzyzdroje, Dziwnów, Wolin, Kamień Pomorski, Świerzno i Golczewo). Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje usługi polegające na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości dróg na terenie Powiatu Kamieńskiego, z zachowaniem wyznaczonego czasu na uzyskanie określonych parametrami jakościowymi efektów działań, przy wykorzystaniu zasobów kadrowych i pojazdów Wykonawcy oraz specjalistycznych urządzeń Wykonawcy i Zamawiającego (pługi odśnieżne). Zamawiający może zlecić Wykonawcy pracę na innych drogach lub innych nieruchomościach, praca ta jest rozliczana na takich samych zasadach jak praca na drogach powiatowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy, b) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach