Przetargi.pl
ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG W SEZONIE 2017/2018 NA TERENIE GMINY DOBRA

Wójt Gminy Dobra ogłasza przetarg

  • Adres: 34-642 Dobra, Dobra
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 183 330 020 , fax. 18 3330020 wew. 200
  • Data zamieszczenia: 2017-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Dobra
    Dobra 233
    34-642 Dobra, woj. małopolskie
    tel. 183 330 020, fax. 18 3330020 wew. 200
    REGON: 49189218500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadobra.pl, http://bip.malopolska.pl/ugdobra,

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG W SEZONIE 2017/2018 NA TERENIE GMINY DOBRA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg, chodników i placów na terenie Gminy Dobra własnym sprzętem i środkami uszorstniającymi w celu zapewnienia przejezdności oraz ograniczenia zakłóceń płynności ruchu drogowego wywołanych takimi zjawiskami jak opady śniegu, deszczu ze śniegiem, marznącej mżawki lub śliskości. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki zawierają wzór umowy z wykazami dróg i placów do zimowego utrzymania w priorytecie I i II stanowiącego załącznik nr 6 do swiz oraz w szczegółowej specyfikacji technicznej zimowego utrzymania dróg
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę stanowi wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik do SIWZ wraz z niżej wymienionymi dokumentami: Tabela elementów rozliczeniowych (właściwa dla wybranej części) zgodna z ofertą Wykonawcy. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę nie figuruje w rejestrze lub w ewidencji działalności gospodarczej, Pełnomocnictwo dla lidera w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby Wykonawcy. Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej załącznik nr 3 do siwz Pisemne zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów Wykaz potencjału technicznego Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy do realizacji zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach