Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg w sezonie 2009/2010 na terenie Gminy Nekla - część druga

Gmina Nekla ogłasza przetarg

  • Adres: 62-330 Nekla, ul. Dworcowa 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 4386011 , fax. 061 4386490
  • Data zamieszczenia: 2009-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nekla
    ul. Dworcowa 10 10
    62-330 Nekla, woj. wielkopolskie
    tel. 061 4386011, fax. 061 4386490
    REGON: 00053869100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nekla.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg w sezonie 2009/2010 na terenie Gminy Nekla - część druga
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zimowego utrzymania dróg w sezonie 2009/2010 na terenie Gminy Nekla poprzez odśnieżanie dróg gminnych oraz usuwanie śliskości na drogach. 2.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: 2.1.Szczegółową Specyfikacją Techniczną (załącznik nr 1 do siwz), 2.2.Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Uwaga: Wykonawca winien zapoznać się z dokumentacją przetargową, a zaistniałe ewentualnie nieścisłości lub braki wyjaśnić z Zamawiającym na podstawie art. 38 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 3.1.drogi położone na południe od drogi krajowej nr 92 3.1.1.odśnieżanie dróg gminnych 3.1.2.usuwanie śliskości na drogach gminnych poprzez posypywanie mieszaniną piasku z solą Dokładny zakres zamówienia określa Szczegółowa Specyfikacja Techniczna (załącznik nr 1 do siwz).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. wykażą, że w okresie ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonali co najmniej: 2.1.dwie usługi polegające na odśnieżaniu (zakres zadania min. 30km) oraz 2.2.dwie usługi polegające na usuwaniu śliskości na drogach (zakres zadania min 10km). 3.Dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia, tj. posiadają co najmniej: 3.1.piaskarkę samochodową lub ciągnikową - 1 szt., 3.2.pług samochodowy lub ciągnikowy - 1 szt., 3.3.pług samochodowy ciężki lub sprzęt ciężki - 1 szt. lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego. 4.Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 5.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 6.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7.Akceptują warunki zawarte w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami i przyjmują ją bez zastrzeżeń. 8.Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. 9.Zamawiający wezwie także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1. Opis oceny Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i zgodności złożonych dokumentów i oświadczeń według zasady spełnia/ nie spełnia. Przed oceną ofert, zamawiający sprawdzi formalną stronę uczestnictwa wykonawcy w postępowaniu i określi czy każda z ofert spełnia wymagane warunki wyżej określone w punktach 1 - 7, czy została ona prawidłowo podpisana oraz czy jest zgodna z wymaganiami przedstawionymi w materiałach przetargowych. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: -wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych; -wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; -wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; -wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3; -wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Zamawiający zawiadomi równocześnie wszystkich Wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt 3. Ofertę wykonawcy, który zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24. ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - uznaje się za odrzuconą. Zamawiający odrzuca ofertę (na podst. art. 89 ustawy), która: -jest niezgodna z ustawą, -jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt.3; -jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; -zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; -została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert; -zawiera błędy w obliczeniu ceny; -wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3; -jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy powinni złożyć następujące dokumenty: 1.Dokumenty ogólne: 1.1.podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do siwz; 1.2.oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 oraz z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do siwz; 1.3.koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem; 1.4.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.5.dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych; 1.6.oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków i opłat (załącznik nr 4 do siwz); 1.7.oświadczenie Wykonawca, że nie zalega ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne (załącznik nr 5 do siwz); 1.8.wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej: 1.8.1dwie usługi polegające na odśnieżaniu (zakres zadania min. 30km) oraz 1.8.2dwie usługi polegające na usuwaniu śliskości na drogach (zakres zadania min 10km) z załączonymi dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie prac (referencje), podaną datą, miejscem, zakresem oraz wartością wykonanych usług (załącznik nr 6 do siwz). 1.9.oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia (załącznik nr 7 do siwz). 1.10.oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje potencjałem technicznym zdolnym do wykonania zamówienia, tj. 1.10.1 piaskarka samochodowa lub ciągnikowa - 1 szt., 1.10.2 pług samochodowy lub ciągnikowy - 1 szt., 1.10.3 pług samochodowy ciężki lub sprzęt ciężki - 1 szt. lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego zdolnego do wykonania zamówienia (załącznik nr 8 do siwz); 1.11.aktualna polisa ubezpieczeniowa od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, zawarta na okres co najmniej od dnia podpisania umowy do dnia zakończenia prac objętych niniejszym zamówieniem, tj. do 15.04.2010 roku. W przypadku, gdy Wykonawca posiada polisę ubezpieczeniową, której ważność upływa przed wyznaczonym przez Zamawiającego terminem, to dołącza do oferty oświadczenie, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się do przedłużenia polisy na okres wskazany przez Zamawiającego i przedłoży ją Zamawiającemu przed podpisaniem umowy. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę/osoby/ uprawnioną/e/ do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. 2.Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa: 2.1.dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 2.1.1 nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2.1.2 nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2.1.3 nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 2.2zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 -8 ustawy. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3.Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej -dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, o ile ustanowienie pełnomocnika nie jest zawarte w umowie konsorcjum; -dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę/osoby/ uprawnioną/e/ do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nekla.nowoczesnagmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach