Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg (ulic) powiatowych, gminnych i dojazdowych w Suwałkach w sezonach 2017-2018 i 2018-2019 – Część nr 1 – Rejon nr 1, Część nr 2 – Rejon nr 2

Zarząd Dróg i Zieleni w Suwałkach ogłasza przetarg

  • Adres: 16400 Suwałki, ul. Sejneńska
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 87 566 78 55 , fax. 87 565 99 26
  • Data zamieszczenia: 2017-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Suwałkach
    ul. Sejneńska 84
    16400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 87 566 78 55, fax. 87 565 99 26
    REGON: 20066207700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.suwalki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg (ulic) powiatowych, gminnych i dojazdowych w Suwałkach w sezonach 2017-2018 i 2018-2019 – Część nr 1 – Rejon nr 1, Część nr 2 – Rejon nr 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg (ulic) powiatowych, gminnych i dojazdowych w Suwałkach w sezonach 2017-2018 i 2018-2019 – Część nr 1 – Rejon nr 1, Część nr 2 – Rejon nr 2. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) Część nr 1 – Rejon nr 1: zimowe utrzymanie dróg (ulic) powiatowych, gminnych i dojazdowych oraz parkingów i dróg przy garażach wskazanych przez Zamawiającego w standardach IV i V w granicach administracyjnych miasta Suwałk – szczegółowy zakres zamówienia określa Załącznik nr 9 do SIWZ. b) Część nr 2 – Rejon nr 2: zimowe utrzymanie dróg (ulic) powiatowych, gminnych i dojazdowych oraz parkingów i dróg przy garażach wskazanych przez Zamawiającego w standardach IV i V w granicach administracyjnych miasta Suwałk – szczegółowy zakres zamówienia określa Załącznik nr 10 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia, dla każdego z wyodrębnionych zadań, obejmuje wykonywanie usług polegających na: a) działaniach organizacyjno – technicznych realizowanych przez Wykonawcę, b) przygotowaniu i utrzymaniu w gotowości odpowiedniej ilości pojazdów oraz sprzętu, c) zaangażowaniu odpowiedniej liczby osób, posiadających niezbędne uprawnienia, wiedzę i doświadczenie do wykonywania powierzonych im prac i innych czynności w ramach realizacji zamówienia oraz gwarantujących pełną obsadę wymaganego przez Zamawiającego sprzętu, d) utrzymaniu w przejezdności dróg (odśnieżaniu jezdni), e) wywozu śniegu na zlecenie Zamawiającego, f) posypywaniu ulic i dróg oraz zwalczaniu ich śliskości w razie potrzeby, na wezwanie Zamawiającego. 4. Data rozpoczęcia i zakończenia sezonu zimowego będzie zależna od panujących warunków atmosferycznych. W trakcie trwania sezonu zimowego Wykonawca będzie w stanie gotowości do wykonania zleconych prac 24 godziny na dobę, każdego dnia tygodnia - w tym w soboty oraz dni wolne od pracy. 5. Wykonywanie przedmiotu zamówienia obywać się będzie na każdorazowe telefoniczne wezwanie Zamawiającego. 6. Zamawiający w czasie sezonu zimowego będzie prowadził dyżury. Osoba upoważniona przez Zamawiającego wzywać będzie potrzebną ilość sprzętu oraz pojazdów. Pojazdy oraz sprzęt wskazany w ofercie Wykonawcy wraz z obsługą, powinny być przygotowane w taki sposób, aby na każde wezwanie Zamawiającego Wykonawca podstawił je w wyznaczonym miejscu i w deklarowanym w ofercie czasie (maksymalny czas podstawienia sprzętu zgodny z ofertą). 7. Za prawidłowe wykonanie poszczególnych prac Zamawiający uzna usunięcie zalegającego śniegu lub błota pośniegowego na min. 90% szerokości drogi (ulic), w sposób pozwalający na swobodny ruch pojazdów i pieszych. W przypadku nieprawidłowego wykonania zleconych prac, Wykonawca zostanie wezwany do ich poprawy bez dodatkowego wynagrodzenia. 8. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia stałej łączności pomiędzy kierowcami/operatorami a osobą upoważnioną przez Zamawiającego. 9. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy określają Szczegółowe Specyfikacje Techniczne stanowiące Załączniki nr 12 i 12a do SIWZ. 10. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy określa projekt umowy – Załącznik nr 11 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zapewni, jako część swojej oferty, wadium w wysokości: - Część nr 1 – Rejon nr 1 – 3 000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące 00/100), - Część nr 2 – Rejon nr 2 – 3 000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące 00/100), 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu; 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 359 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach w Banku PKO SA O/Suwałki nr 08 1240 3363 1111 0010 4425 3775 w terminie do dnia 26.09.2017 r. do godz. 10:00. 4. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. Kserokopię dowodu wniesienia wadium należy złożyć w ofercie. 5. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w oryginale w sekretariacie Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach, ul. Sejneńskiej 82, (pokój nr 101) przed upływem terminu składania ofert. (Wykonawca dla celów dowodowych powinien uzyskać dla siebie potwierdzenie złożenia wadium w sekretariacie Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach). 6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę, jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy – według Załącznika nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia – jeżeli dotyczy – według Załącznika nr 13 do SIWZ; 3. Informacja o części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom - jeżeli dotyczy – według Załącznika nr 8 do SIWZ;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach