Gmina Frysztak ogłasza przetarg
- Adres: 38-130 Frysztak, ul. Księdza Wojciecha Blajera 20
- Województwo:
- Telefon/fax: tel. 017 27777110 w. 302
- Data zamieszczenia: 2009-11-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Frysztak
ul. Księdza Wojciecha Blajera 20 20
38-130 Frysztak
tel. 017 27777110 w. 302
REGON: 69058218600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe utrzymanie dróg, ulic, parkingów oraz placów na terenie Gminy Frysztak w sezonie zimowym 2009/2010 - Przetarg II - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzętowych związanych z utrzymaniem w przejezdności dróg, ulic, parkingów oraz placów na terenie Gminy Frysztak podczas występowania niekorzystnych warunków atmosferycznych w sezonie zimowym 2009/2010 z podziałem na zadania : 1. Zadanie 3 : Posypywanie mechaniczne nawierzchni dróg, ulic, parkingów oraz placów komunalnych na terenie Gminy Frysztak materiałem uszorstniającym podczas występowania śliskości na drogach. 2. Zadanie 4 : Odśnieżanie dróg, ulic, parkingów oraz placów komunalnych na terenie Gminy Frysztak spycharkami ( z podziałem na II części - strefy). ZAKRES ZAMÓWIENIA : Zadanie nr 3 : miejscowości Chytrówka, Cieszyna, Glinik Dolny, Glinik Górny, Glinik Średni, Gogołów, Huta Gogołowska, Kobyle, Lubla, Pułanki, Stępina, Twierdza, Widacz. Zadanie nr 4 - Strefa II : miejscowości Glinik Górny, Glinik Średni, Gogołów. Zadanie nr 4 - Strefa III : miejscowości Chytrówka, Cieszyna, Stępina, Huta Gogołowska. Szczegółowy wykaz dróg zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 912120006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy : - nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ; - spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych ; - spełniający warunki zawarte w SIWZ a w szczególności posiadający co najmniej sprzęt o parametrach określonych w punkcie 1.2.2 SIWZ. Oceny spełnienia przez Wykonawcę wyżej wymienionych warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność złożonych dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, - koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym zwanym dalej >zamówieniem<, - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2, - oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - załącznik nr 3, - Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w przedmiotowym postępowaniu o zamówienie publiczne albo reprezentowania Wykonawców w tym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. W przypadku pozostałych Wykonawców - pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą ; - Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca - załącznik numer 4, - Wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik numer 4.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.frysztak.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną